כותרות אחרונות
Search

חברת 3m מציעה פתרונות אולטימטיביים לסידור הבית לקראת פסח

דרך פשוטה ומקורית לסידור הבית באמצעות מתלים של 3m

רגע לפני פסח, בזמן שהרבה מאיתנו באמצע הניקיונות של הבית, פסח זו גם הזדמנות לארגן ולסדר את חללי הבית. חברת 3M פיתחה פטנט ייחודי עולמי של מתלים דביקים שנצמדים לקיר באמצעות דבק מיוחד, שבעת ההסרה מהקיר המתלה יורד בקלות ומבלי לפגוע בקיר.

המתלה הדביק הוא פתרון נוח, כי אין צורך בקדיחה או מסמר ופטיש, וכל אחד בקלות ובפשטות יכול להדביק את המתלה היכן שצריך. אבל הפטנט הגאוני הוא ההסרה ללא נזק לקיר, ולכן ניתן לתלות דברים בלי לחשוש, בכל מקום שמתחשק, על טפטים, על קיר צבוע, באמבטיה על קרמיקה או במטבח.

3m 1

"הצרכן הישראלי לא אוהב לקדוח בקרמיקה בחדרי אמבטיה", מסבירה גלי גולדשטיין ברעם, מנהלת השיווק של חטיבת מוצרי הצריכה בחברת 3M, "בנוסף, בישראל חיים בשכירות בתקופות ממושכות, מסטודנטים ועד זוגות צעירים ומשפחות רבות, השכירות מקשה יותר, כי אסור לקדוח וקשה לתלות דברים על קירות. המתלים הדביקים של 3M, מאפשרים לעצב ולשנות את הבית ללא חשש, כי לא צריך לקדוח, ובעת ההסרה הקיר לא ינזק."

3m 2

המתלים קלים לתליה, להורדה ומיקום מחדש ועל כן נוחים ויעילים לארגון וסידור חלל הבית. סדרת המתלים מגיעה במגוון גדלים, צורות וצבעים (שקופים, לבנים, ניקל, ניקל מוברש) ומתאימה למשקלים שונים, שבגודלם ובצורתם מתאימים לכל אזורי הבית החל מחדרי האמבטיה והשירותים ועד הסלון וחדרי הילדים. המשקל המקסימאלי בסדרת המתלים הוא 2.2 ק"ג.

3m 5

במסגרת סדרה זו קיים גם כן פתרון ייעודי לתליית תמונות, צמדנים דביקים, הפועלים על בסיס אותו עיקרון ומאפשרים תלייה של תמונות עד משקל מקסימאלי של 7.2 ק"ג.

אחד מהיתרונות הבולטים של הצמדנים הוא שאין צורך לנעוץ בקיר מסמר. הצמדנים נצמדים לקיר באמצעות דבק מיוחד של M3, וניתן להזיזם ולשנות את מקומם בחדר בקלות ומהירות

3m 4

אודות 3M

ב- 3M  אנחנו פועלים בשיתוף ומטמיעים את המדע שלנו, מתוך מטרה לשפר חיים באופן יומיומי. עם מחזור מכירות של 30.3 מיליארד דולר , 90,000 העובדים שלנו מתחברים ללקוחות ברחבי העולם, בין היתר גם בישראל. למדו עוד על דרכיה היצירתיות של 3M לפתרון בעיות ב- WWW.3m.com  ובאתר  המקומי www.3m.com/il.