כותרות אחרונות
Search

חברת AOC פותחת את השנה החדשה עם מסכי Full HD מעוצבים

AOC פותחת את השנה החדשה ברגל ימין עם מסכי Full HD מעוצבים ומסכי QHD קעורים

שנת 2017 עומדת להסתיים ומומחית המסכים AOC מציגה אופציות שיאפשרו לכם לפתוח את השנה עם מסך גדול יותר, רזולוצייה גבוהה יותר ובמהירות שיא. כעת, כשהחורף הישראלי מקצר את משך היום ומקרר את הלילה, זו ההזדמנות הטובה ביותר ליהנות עם סדרה אהובה, סרט או משחק מחשב. ל-AOC יש מסך שיתאים לצרכיו של כל משתמש, בין אם מדובר בגיימר מתחיל או מקצועי, מעצבים מקצועיים או משתמשי מולטימדיה יום- יומיים.

 

סדרת ה- PDS שעוצבה על ידי סטודיו F.A. Porsche

סדרת ה- PDS שהושקה באביב האחרון, מציגה את חוד החנית בעולם עיצוב המסכים, הודות למראה יוצא הדופן שלה, שנוצר בשיתוף הפעולה עם סטודיו העיצוב הנודע F. A. Porsche. מסך ה- 24 אינץ' מדגם PDS241 מאופיין במסגרת דקה ביותר בעובי 5.2 מ"מ בלבד, דק יותר אפילו מרוב הסמארטפונים כיום. המסך מתהדר בדור החדש של פאנלי IPS עם רזולוציית Full HD, זמן תגובה של 4ms GtG וסולם צבעים רחב בתמיכה של 100% sRGB ו-90% NTSC. הכיסוי הרחב של סולם הצבעים מאפשר למסך לתפקד ככלי לעיצוב מהשורה הראשונה.

 

מה שהופך את סדרת ה- PDS לייחודית כל כך הוא המראה שלה. העיצוב המינימליסטי מתבטא על ידי שילוב בין כבלים הכרחיים (אות וחשמל) הממוקמים בתוך סטנד המסך עצמו. ההשראה למראה הסיבובי של הסטנד בגימור הכסוף התקבלה מהמראה הטבעי של כבלים המונחים זה לצד זה. החיבורים עוברים דרך הסטנד מסיימים את דרכם בקופסה מודולרית, שם הם מופרדים שנית. יחד עם עיצוב כמעט חסר מסגרת בשלושה מצדדיו, יכולים המשתמשים לצלול היישר לתוך תמונה חדה וברורה.

 

סדרת ה- AGON: לחוויית גיימינג יוצאת מגדר הרגיל

על מנת להאיר מעט את עונת החורף האפלולית, מציעה חברת AOC משהו שמתאים במיוחד לגיימרים.

 

כבר בשנה שעברה, החלה AOC לשחרר כמות נאה של מסכי גיימינג חדשניים מבית מותג הפרימיום AGON. מסך ה- AG322QCX, שהושק הקיץ, מתאפיין בתכונות שכל גיימר מחפש. מסך חייתי זה מצוייד בפאנל VA בגודל 31.5 אינץ' ברזולוציית 2560X1440 (QHD) ותומך בניגודיות של 3000:1, מגיע עם קצב רענון של 144 Hz ותמיכת FreeSync לחוויית משחק חלקה ללא גמגומים. רדיוס ה-1800R מאפשר למשתמש לשקוע במשחק ללא הפרעות.

צילום: יח"צ AOC

מסך ה- AGON AG322QCX: 31.5 אינץ' של מסך חייתי, כמעט חסר מסגרת בשלושה מצדדיו

 

לחוויית משחק עצמתית אף יותר, גיימרים ימצאו עניין גם במסך ה- AG352QCX באמצעות שילוב גודל מסך של "35, יחס מסך של 21:9. רזולוציית ה-Wide Full HD 1080X2560 (WFHD), מספקת חווייה מקיפה יותר מאשר אצל בן דודו עם יחס המסך 16:9, בעודה מכסה את כל שדה הראיה של המשתמש עם רדיוס של 2000R. קצב רענון מהיר במיוחד של 200Hz ותמיכה ב- FREE-SYNC תורמים לחוויה חלקה ללא קרעים וללא עצירות מיותרות.

 

אודות AOC

AOC הוא אחד המותגים המובילים בעולם בתחום התצוגה. איכות גבוהה, שירות מצויין, עיצוב אטרקטיבי וידידותי לסביבה, מוצרים ארגונומיים וחדשניים במחיר תחרותי, הם רק חלק מהסיבות שבגללן יותר ויותר לקוחות, ארגונים וחברות הפצה, בוחרים לבטוח ב- AOC. AOC מציעה מגוון מסכים המתאימים לכל לקוח, בין אם מדובר במסך לצרכים מקצועיים, ביתיים, לבידור או משחק. AOC היא חברת הבת של TPV Technology Limited, יצרנית ה- LCD הגדולה בעולם.

www.aoc-europe.com