כותרות אחרונות
Search

חברת ASUS מציגה את הטלפון הנייד – Zenfone 2

חברת ASUS מציגה לקהל הרחב בישראל את הטלפון החכם הראשון בעולם המציע 4GB RAM

Zenfone 2 טלפון נייד עם  מפרט מתקדם ועיצוב יוקרתי במחיר משתלם

המכשיר, שנמכר כבר היום בישראל, מציע ביצועים חזקים במחיר משתלם במיוחד; החל מ- 1,799 ₪.

ASUS 2

חברת ASUS הציגה לראשונה בישראל במסיבת עיתונאים, את ה- ASUS Zenfone 2. הדור הבא בסדרת הטלפונים החכמים (סמארטפונים) המהפכנית של החברה. ה- ASUS Zenfone 2 מצויד במעבד עוצמתי מבית Intel והוא הראשון בעולם להציע זיכרון בנפח 4GB RAM,לביצועים מהירים וחזקים במיוחד.

בפתחו של האירוע נשא דברים מנהל הפעילות העסקית של ASUS ישראל רע קורנבליט: " ASUS השיקה את המוצר החדש הזה תחת הכותרת Zensation, זנסציה, תרגום חופשי, "התרגשות גדולה". אני בהחלט מתרגש להציג בפניכם היום את הט6לפון הנייד המתקדם – Zenfone 2 ואני מקווה שגם אתם תהיו שותפים לבשורה שאנו מביאים לשוק הסלולר בישראל".

את המכשירים הניידים בסדרת ה- Zenfone 2 תציע ASUS בישראל, כמו בכל העולם, במחיר משתלם במיוחד, החל מ- 1,799 ₪, כשהיא מובילה מגמה חדשה בשוק מכשירי הסלולר;

מנהל הפעילות העסקית של ASUS ישראל רע קורנבליט: "הצרכן שלנו הוא זה שהולך נגד הטרנד, הצרכן שלנו לא קונה את כל מה שמוכרים לו בפרסומות….. "לצרכן שלנו דעה עצמאית, הוא בודק ומתייעץ ומשווה ובסוף מגיע למסקנה הנכונה ובוחר לרכוש מכשיר ברמת גימור מעולה, עם מפרט החזק ביותר הנמכר כיום בישראל, חזק יותר מכל הדגמים היקרים של היצרניות האחרות. כל זה במחיר המאפשר לו ליהנות מהחדשנות המתקדמת ביותר".

גיא אורן, מנהל תחום Mobile ב- ASUS  ישראל, הציג את המוצר לבאי האירוע וציין: "ה- Zenfone 2 מגיע לישראל לאחר לא מעט הצלחות מרשימות ברחבי העולם. מדובר  במכשיר הנמכר ביותר בסין ומזרח אסיה, באיטליה ובארה"ב. המכשיר שבר שיאי הזמנות מקוונות ואני צופה שגם השוק הישראלי לא יוכל להישאר אליו אדיש".

ASUS 1

ביצועים במהירות שיא

ה- ASUS Zenfone 2 הוא טלפון חכם בעיצוב יוקרתי המציע לראשונה בעולם זיכרון בנפח 4GB RAM, סטנדרט חדש בעולם הטלפונים החכמים. המכשיר מצויד במעבד Intel Atom 2.3 GHz עוצמתי ובטכנולוגיית הדור הרביעי LTE, המבטיחים יחד הנאה מושלמת מביצועים חזקים במיוחד. עוד מציע ה- Zenfone 2 תצוגת 5.5" באיכות Full HD וצילום איכותי במצלמות קדמית ואחורית באיכות 13MP\5MP עם פוקוס אוטומטי בטכנולוגיית PixelMaster 2.0 . למצלמה מגוון תרחישי צילום מובנים  לתוצאות צילום אידיאליות בכל זמן ובכל מקום.  

חווית שימוש אינטואיטיבית

ה- Zenfone 2 מציג את ממשק המשתמש ASUS ZenUI 2.0 החדש והייחודי לחברה, המציע עולם שלם של יישומים ואפליקציות בעיצוב אינטואיטיבי להתאמה אישית של חווית השימוש, ביניהן גם ה- ZenMotion לשליטה והפעלה באמצעות חיווי תנועה של מגוון יישומים, החל מדואר אלקטרוני, דרך מצלמה ועד אנשי קשר, באמצעות שימוש במחוות אצבע. עוד מצויד ה- Zenfone 2 גם בטכנולוגיית ה- Boost Master להטענה מהירה של סוללת המכשיר המאפשרת ליהנות מעד 4 שעות שיחה ב- 10 דקות טעינה בלבד. עוד תומך המכשיר גם בשימוש בשני כרטיסי SIM, לשימוש בשני מספרים שונים, בישראל או בחו"ל.

ASUS 3

מחירים ואחריות

את סדרת ה- Zenfone 2 ניתן להשיג בסניפי רשת BUG ובסניפי רשת KSP. בנוסף, יימכר המכשיר בחנויות וברשתות המתמחות ואצל המשווקים המורשים. כל מכשירי ה- Zenfone 2 הנמכרים בישראל ביבוא רשמי מגיעים עם אחריות מלאה לשנתיים, הכוללת שירות איסוף והחזרה מבית הלקוח ללא תשלום ושירות תיקונים במעבדות DCS.

מחירים מומלצים לצרכן

ASUS Zenfone 2 32GB- 1,799 ₪. | ASUS Zenfone 2 64GB- 1,999 ₪.