כותרות אחרונות
Search

אתר האופנה "TERMINAL X" בדרך לכבוש קטגוריה נוספת ומשיק את "TX PREMIUM".

"טרמינל איקס פרימיום" – צילום: דימה טליאנסקי

 

אתר האופנה "TERMINAL X" בדרך לכבוש קטגוריה נוספת ומשיק את "TX PREMIUM".

"Mini Site" חדש המציע מגוון רחב של מותגי פרמיום תחת חוויית האיקומרס המובילה של "TERMINAL X" – "מזמינים היום, מקבלים מחר".

 

אתר האופנה המוביל בישראל "TERMINAL X" עם למעלה מ-180 מותגים בינלאומיים ומקומיים, לראשונה מתרחב מחוץ לגבולות הגזרה והאתר הנוכחי, ומשיק את אתר "PREMIUM TX". מדובר ב-Mini Site חדש, כחלק מאתר "TERMINAL X", שיאגד בתוכו מגוון רחב של מותגי פרמיום מקומיים ובינלאומיים במקום אחד, ויציע את חוויית האיקומרס המלאה של TERMINAL X – משלוח מהיר 'מהיום למחר' ושירות החלפות החזרות עם שליח. מבין המותגים במיני סייט החדש ניתן למצוא: MIMI LUZON, FREE PEOPLE, REINA OLGA, TOLEDANO, SHANI SHEMER, COTTON CITIZEN, BA&SH, BY FAR, OMA, SABINA MUSAYEV ועוד…

 

אתר האופנה המוביל בישראל "TERMINAL X" המציע למעלה מ-180 מותגים בינלאומיים ומקומיים ומגוון קטגורית שונות: אופנה, לייף סטייל, ספורט, ביוטי, ילדים ועוד, בדרך לכבוש קטגוריה חדשה, ופותח Mini Site חדש – "PREMIUM TX". מדובר בצעד אסטרטגי משמעותי עבור החברה. "PREMIUM TX" יציע מגוון רחב של מותגי אופנה איכותיים ומובילים מישראל ומהעולם במקום אחד, עם משלוח מהיר 'מהיום למחר' עד הבית, שירות החלפות והחזרות עם שליח ושירות לקוחות נוח ובסטנדרט הגבוה ביותר.

 

"טרמינל איקס פרימיום" – צילום: דימה טליאנסקי

 

ב-"PREMIUN TX" ניתן לראות כבר עכשיו כ-30 מותגי פרמיום מובילים, וצפויים להיכנס עוד עשרות מותגים חדשים במהלך השנה הקרובה. רשימת המותגים באתר מתחלקת למותגים שנמצאים כבר היום ב-"TERMINAL X" ויציעו קולקציות פרמיום ייעודיות ל-"PREMIUM TX", ומותגי פרמיום שיופיעו רק בקטגוריה החדשה, כמו: mimi luzon, FREE PEOPLE, REINA OLGA, BA&SH, BRANDBLACK, KSUBI, P448, VARLEY, SABINA MUSAYEV, AUTRY שבקרוב ייכנס לקטגוריה ועוד. מה שמייחד את המותגים האלה הוא הוייב האורבני והקניינות הייחודית שמתאימה את הפריטים ולמה שהכ י טרנדי עכשיו. בנוסף, האתר יציע קטגוריה של תיקים יד שניה ממותגי יוקרה כמו FENDI, GUCCI  ו-PRADA, שיגיעו עם תעודת מקוריות. ל-"PREMIUM TX" יהיה ניתן להגיע דרך "TERMINAL X" , ולצד עשרות המותגים שמופיעים כבר בהשקה, צפויים להצטרף עוד מגוון מותגי פרמיום נוספים.

 

אלון לוריא, משנה למנכ"ל "TERMINAL X": "אנו שמחים ונרגשים לפתיחת אתר "PREMIUM TX" המאגד את מותגי הפרמיום המובילים בזירה הבינלאומית והמקומית, תחת חווית המגוון והשירות של "TERMINAL X". כחלק מהצמיחה וההתפתחות של החברה, אנחנו פועלים כל העת לקדמה, לחידוש ולמגוון הרחב ביותר ללקוחותינו. כניסתנו לקטגוריית הפרמיום בארץ ופתיחת אתר ייעודי "PREMIUM TX", הינם חלק ממהלך אסטרטגי להרחבת ההיצע, יחד עם שימור וחיזוק שירותי החברה בתחומי השילוח, ההחלפות וההחזרות אשר משדרגים את חווית האיקומרס בישראל לרמה הבינלאומית המתקדמת ביותר". 

 

לינק לאתר- https://www.terminalx.com/premium