כותרות אחרונות
Search

כמה פעמים ניתן לקבל החזר מס?

צילום:freepik

 

כמה פעמים ניתן לקבל החזר מס?

בדיקת החזר מס היא בדיקה שבה שכירים בודקים כמה כסף מגיע להם מרשויות המס. לא פעם רשויות המס גובות גביית יתר, כזאת שהם לא אמורים לגבות אותה. עם זאת רק במקרה שבו תבקשו את הכסף בחזרה, תהיו זכאים לקבל אותו. אך לפני שעושים בדיקת מס צצות להן כל מיני שאלות שונות שתרצו לקבל תשובה עליהן. אחת מהשאלות היא כמה פעמים ניתן לעשות בדיקת החזר מס? הרי לא תרצו להגיע למצב שבו לא תוכלו לעשות עוד בדיקות להחזר מס. הגיע הזמן כי תקבלו מענה על כל השאלות השונות שמטרידות אתכם.

 

אין מגבלה להחזרי מס:

הנטייה של השכירים היא לחשוב כי המדינה עושה טובה כאשר היא מחזירה להם את המס. עם זאת מדובר על כסף שאתם משלמים אותו מבלי שהייתם אמורים לשלם אותו מלכתחילה. זה כמו שתשלמו יותר על מוצר שאותו אתם רוכשים מבלי שתהיה לכך סיבה מוצדקת. חשוב שתבינו כי אין מגבלה להחזרי מס, תוכלו לקבל החזר מס בכל שנה מחדש בהתאם לזכאות שלכם. זוהי הסיבה שבגללה חובה עליכם לעשות בדיקת החזר מס באופן קבוע כדי לקבל את הכסף שלכם בחזרה.

 

רצוי לעשות בדיקת מס מקצועית:

אין סיבה שתבצעו בדיקת החזר מס בצורה לא מקצועית ולא יסודית. הרי בסוף כל טעות קטנה בבדיקה עלולה להוביל לכך שלא תקבלו את אשר מגיע לכם. המדינה היא זאת שצריכה לדאוג שתקבלו את הכסף שאתם זכאים לו. לכן תחפשו חברה מקצועית שתעשה עבורכם את הבדיקה המקיפה להחזרי מס. היא תדאג כי תוכלו לקבל את כל הכסף שמגיע לכם מתוקף החוק, מבלי שתצטרכו לוותר מראש.

 

צילום:freepik 

 

ניתן לעשות בדיקת החזר מס אחורה:

שכחתם לעשות בדיקת החזר מס בשנה האחרונה? זה לא אומר שלא תוכלו לקבל את הכסף שמגיע לכם. לא הרבה שכירים יודעים זאת, אך הם יכולים לעשות בדיקה גם לשנים אחורה. רשויות המס מאפשרות לעשות בדיקת החזרי מס עד 6 שנים לאחור. כך שיכול להיות שבאופן מצטבר מגיע לכם סכום שיפתיע אתכם לטובה. אך כל עוד מדובר על סכום שאתם אמורים לקבל אותו אין סיבה שתחששו. הרי לא מדובר על סכום שאתם צריכים לשלם.

 

מה הסיכוי שמגיע לכם החזר מס?

עליכם לדעת כי ישנו סיכוי סביר מאוד שמגיע לכם החזרי מס מטעם המדינה. תזכרו כי בדיקת החזר מס היא לגמרי בחינם כל עוד אתם לא תקבלו כסף במסגרת החזרי מס. אנו מציעים לכם לעשות את הבדיקה רק בשביל השקט הנפשי שלכם. בו בזמן עליכם לדעת כי שכירים רבים גילו להפתעתם שהמדינה חייבת להם כסף. למה שלא תקבלו את הכסף שמגיע לכם? בטח כאשר אין לכם מגבלה בכל מה שקשור לכמות הבדיקות שאותן תוכלו לעשות.