כותרות אחרונות
Search

שמלת מיני או שמלת מקסי השאלה הקשה לפני כל אירוע! התייעצנו וקבענו.

שמלת ערב מקסי או מיני – צילום: "שופסטיק"

 

שמלת מיני או שמלת מקסי השאלה הקשה לפני כל אירוע! התייעצנו וקבענו.

את מתכוננת לקראת אירוע גדול שחיכית לו הרבה מאוז זמן? על מנת שהאירוע יהיה מדהים יהיה עלייך לבחור את השמלה המתאימה לכבודו. המבחר שעומד לרשותך עשיר מאוד, כאשר תוכלי למצוא שמלות במגוון רחב של עיצובים ובמגוון רחב של סגנונות. מה את צריכה לעשות? רק לבחור את השמלה שתגרום לך להרגיש הכי שווה שיש. מכאן עולה השאלה, האם ללכת על שמלת מיני או דווקא על שמלת מקסי? את השאלה הזאת שואלות לא מעט נשים כל יום מחדש. הגיע הזמן שתקבלי תשובה חד משמעית, כזאת שתהיה נכונה עבורך באופן אישי. נדגיש כי מה שנכון לנשים אחרות זה לא בהכרח מה שיהיה נכון עבורך.

 

שמלת ערב מקסי או מיני – צילום: "שופסטיק"

 

מהו סוג האירוע שאליו את הולכת?

על מנת לעשות את הבחירה הנכונה יהיה עלייך לבחון את האירוע שאליו את צפויה ללכת. הרי השמלה שתבחרי חייבת להיות מתאימה לסוג האירוע, ולאורחים שעומדים להיות שם. את לא תראי שמלות ערב קצרות באירוע, אם מדובר על אירוע שמיועד לשומרי מסורת. מצד שני אם מדובר על אירוע של צעירים, ככל הנראה שמלות ארוכות לא יהיו שם. לפיכך יהיה עלייך להתאים את השמלה לסוג האירוע שאליו את מוזמנת. הכי חשוב שלא תרגישי כי את החריגה בנוף בהשוואה לכל הנשים האחרות. השמלה שלך חייבת להיות השמלה הכי בולטת בין כל המבחר הקיים.

 

עם איזה שמלה תרגישי הכי בנוח?

בסוף כאשר את הולכת לאירוע את אמורה להרגיש הכי בנוח עם עצמך. אם את לא תרגישי בנוח עם השמלה שבחרת זוהי תהיה בעיה שתתקשי להתעלם ממנה. הרי יהיה עלייך להסתובב ערב שלם עם שמלה שאת לא מתחברת אליה בשום צורה. לרוב שמלות ערב קצרות יהיו מתאימות עבור נשים צעירות, כאלה שמרגישות בנוח בלבוש קצר. מצד שני שמלות ערב ארוכות יהיו יותר מתאימות לנשים מבוגרות, אלה ששייכות לדור אחר. בסוף אם את מרגישה בנוח עם השמלה שבחרת, אין סיבה שלא תקבלי המון מחמאות עליה. את חייבת להרגיש בנוח, לאחר מכן כל השאר יראו זאת במהירות.

 

שמלת ערב מקסי או מיני – צילום: "שופסטיק"

 

מה את הולכת ללבוש בנוסף לשמלה?

את לא יכולה להתעלם מכל האביזרים האחרים שאת עומדת לשים יחד עם השמלה. הרי יכול להיות כי כל מה שתשימי מסביב יגביל אותך לאפשרות כזאת או אחרת. חייבת להיות התאמה בין אותן שמלות ארוכות או שמלות ערב קצרות לכל האקססוריז שמסביב. המטרה היא שהלוק הסופי יהיה לוק שאת תסתכלי במראה ותאהבי אותו. לכן תנסי להבין אילו אביזרים שונים עומדים לרשותך, לאחר מכן תוכלי להמשיך בבחירה. אם את תאהבי את מה שאת רואה במראה, אך עשית את שלך. אין סיבה שתרגישי לא בנוח כאשר את הולכת לאירוע, לא משנה על איזה אירוע מדובר.