כותרות אחרונות
Search

חברת Chartis ענקית האנליטיקה, הכריזה על חברת SAS כמובילה בדוח ריבוע RiskTech למערכות ניהול סיכוני אשראי לבנקאות – בתמונה:רונית לפידור בלו, מנכ"לית SAS ישראל

חברת המחקר Chartis:  חברת sas מובילה במערכות לניהול סיכוני אשראי

רגולציה ושינויים כלכליים בלתי צפויים מכריחים את הבנקים לבחון מחדש את הדרך בה הם מודדים ומנהלים סיכוני אשראי. התשובה טמונה בשילוב טכנולוגיות זמן – אמת ויכולת עיבוד כמויות גדולות של נתונים בפלטפורמה אחת. חברת SAS  צוינה בזכות ניהול הנתונים, גמישות הניתוח ובדיקות לחץ מתקדמות.

ענקית האנליטיקה SAS הוכרזה מובילה בדוח ריבוע RiskTech למערכות ניהול סיכוני אשראי לבנקאות של חברת המחקר Chartis.  רגולציה ושינויים כלכליים בלתי צפויים מכריחים את הבנקים לבחון מחדש את הדרך בה הם מודדים ומנהלים סיכוני אשראי. התשובה טמונה בשילוב טכנולוגיות זמן-אמת ויכולת עיבוד כמויות גדולות של נתונים בפלטפורמה אחת. לארגונים רבים, זה אומר שימוש ב-SAS.

הדוח המלא בלינק זה: 2016 RiskTech Quadrant® for Credit Risk Management Systems for the Banking Book

"בנקים המשתמשים בפתרונות של SAS לסיכוני אשראי יכולים ליהנות מיכולות חזקות של ניהול נתונים ואנליטיקה, המספקות סביבת high-performance", אמר פיימן מסטצ'יאן, מנהל שותף ב-Chartis.

הדוח קובע כי למובילים בקטגוריה, כמו SAS, יש "עומק ורוחב של פונקציונליות, טכנולוגיה ותוכן, בשילוב עם מאפיינים ארגוניים המאפשרים לכבוש נתח שוק משמעותי במונחי נפח וערך". Chartis  מגדיר אותם כספקי הפתרונות הטובים מסוגם, המציעים טווח רחב ומגוון של פתרונות, בעלי גישה גלובלית וידע מעמיק בנושאי סיכון שונים….. "פתרונות הסיכון שלנו יוצרים מסגרת עקבית אחת, על מנת לעמוד בדרישות רגולטוריות ולספק פתרון כולל לניהול כל הסיכונים בארגון", אומר טום קימנר, המנהל הגלובלי של תחום ניהול הסיכונים ב-SAS. "מאות בנקים ברחבי העולם משתמשים בפתרונות שלנו לניהול סיכוני האשראי שלהם, לא רק כדי לציית לתקנות הרגולטוריות, אלא גם כדי לקבל החלטות יומיומיות בנושאי האשראי".

במסגרת דירוג השלמות ופוטנציאל השוק לניהול סיכונים, Chartis התחשבה ב:

  • אינטגרציה של נתוני הסיכון והנתונים הפיננסיים.

  • פתרון גמיש לפיתוח וניהול מודלי סיכון, לרבות מודלים ל-PD, LGD ו-EAD.

  • בדיקות לחץ ארגוניות.

  • דיווח גמיש ואוטומטי בתוך הארגון ולרגולטור.

  • כלי בינה עסקית בזמן אמת.

בבחינת פוטנציאל השוק Chartis  בחנה את:

  • לקוחות בנקאיים קיימים בתחום ניהול סיכוני אשראי.

  • אסטרטגיית הצמיחה והמותג.

  • פריסה גיאוגרפית.

  • איתנות פיננסית.

 Chartis ביססה את הדירוג שלה על מחקר עצמאי מעמיק של מגמות שוק, משתתפים, דפוסי הוצאות ושיטות עבודה מומלצות (best practices). הדוח נכתב על ידי אנליסטים מנוסים בעלי נסיון מעשי בבחירה, פיתוח ויישום מערכות ניהול סיכונים עבור מגוון רחב של תעשיות. באמצעות שימוש בקריטריונים עקביים ואובייקטיביים, Chartis דירגה ספקים בעלי נוכחות משמעותית בשוק ייעודי נתון, בזכות חדירתם לשוק או פתרונותיהם החדשניים.

lapidor 1

רונית לפידור בלו, מנכ"לית SAS ישראל

אודות SAS ומיה מחשבים
SAS הינה מובילה בתחום האנליטיקה. בעזרת אנליטיקה חדשנית, בינה עסקית וניהול נתונים באמצעות תוכנות ושירותים, SAS מסייעת ללקוחותיה ביותר מ-75,000 אתרים לקבל החלטות טובות יותר מהר יותר. מאז שנת 1976, SAS מעניקה ללקוחותיה ברחבי העולם את הכח לדעת – The Power to Know.

חברת מיה מחשבים היא נציגתה הבלעדית של SAS בישראל, אשר מאז היווסדה בשנת 1980 מספקת פתרונות אנליטיים ליותר מ-150 לקוחות בישראל, בהם משרדי ממשלה וחברות ציבוריות, בנק ישראל והבנקים המסחריים, חברות לייצור חשמל , חברות ביטוח, חברות אשראי, תעשיה ומסחר, צה"ל ומשרד הביטחון ועוד.