כותרות אחרונות
Search

חברת DECATHLON תפתח חנות שלישית בישראל במתחם גזית בכפר סבא

חברת DECATHLON תפתח חנות שלישית בישראל במתחם גזית G בכפר סבא

DECATHLON ענקית הספורט הצרפתית, הודיעה כי תפתח את החנות השלישית שלה בישראל בכפר סבא, במתחם G של גזית גלוב במהלך 2020, זאת כדי לתת נענה לביקוש רחב ההיקף למוצרי Decathlon בישראל.  החנות השלישית של Decathlon בכפר סבא, אשר תשתרע על שטח של כ – 3000 מ"ר, תצטרף לחנות הראשונה שנפתחה לפני כשנה בראשון לציון ולחנות השנייה שעתידה להיפתח בחיפה ותציע מגוון פריטי ספורט שונים שהופכים את ההנאה מספורט לנגישה יותר לקהל הישראלי.

גם מטה החברה והמשרדים יועברו לכפר סבא.

 

 

DECATHLON שכרה לאחרונה שטח להקמת מרלו"ג באשדוד, מחסן לוגיסטי שידאג וירכז את כל השירותים הלוגיסטיים של החנות הפועלת במתחם G בראשון לציון ושל החנויות העתידות להיפתח בחיפה ובכפר סבא. פתיחת המחסנים יאפשרו לחברה גמישות בכל הקשור למלאי ויאפשרו זמינות של הסחורה בחנויות ובאתר לטובת הלקוחות שלה.

 

***Decathlon פתחה את הסניף הראשון בישראל בספטמבר 2017, בראשון לציון והפכה את ישראל למדינה ה-34 של הרשת, בחנות ראשון לציון מוצעים כ-60 תחומי ספורט שונים, כולם נבחרו בקפידה ונמצאו מתאימים לקהל הישראלי, מחלקות הספורט כוללות  מוצרים של מותגי הבית המעוצבים ומיוצרים תחת קורת גג אחת ומעניקים את המענה הטוב ביותר לכל העוסקים בספורט מרמת מתחילים.

 

Decathlon נוסדה בשנת 1976 בעיירה אנגלו הנמצאת ליד ליל שבצרפת ומונה כיום כ-1388 סניפים ב-42 מדינות. החברה מונה קרוב ל-85,000 אנשי צוות ברחבי העולם, כאשר כולם מאוחדים תחת שני ערכים משותפים: חיוניות ואחריות.

 

בחברה דוגלים בשמירה על מחירים הוגנים ככל שניתן בעזרת שליטה בלעדית בתהליך העיצוב וההפצה של המוצרים, במטרה לאפשר לכל אדם באשר הוא לקנות מוצרי ספורט איכותיים ומעוצבים.

 

מדי שנה מיצרים בממוצע 2,800 מוצרים חדשים, דבר זה דורש רעיונות רבים וחשיבה ללא הרף על האבולוציה של הספורט. החברה דואגת לשים את לקוחותיה במרכז ובעזרת 30 המעבדות שברשותה, שבהן עובדים יותר מ-150 מהנדסים, בודקת מאות אלפי מוצרים מדי שנה.