כותרות אחרונות
Search

חברת DECATHLON תפתח חנות שנייה בישראל במרכז ביג קריות בחיפה

עכשיו זה רשמי…!

 DECATHLON תפתח חנות שנייה בישראל במרכז ביג קריות בחיפה

החברה שכרה לאחרונה שטח להקמת מרלו"ג באשדוד

לקראת פתיחת החנות החדשה  מגייסת דקטלון כ – 100 עובדים 

DECATHLON ענקית הספורט הצרפתית, תפתח את החנות השנייה שלה בישראל בחיפה, במרכז ביג קריות. החנות בחיפה, אשר תשתרע על שטח של כ – 3000 מ"ר, תצטרף לחנות הראשונה שנפתחה לפני כשנה בראשון לציון ומהווה את חנות הספורט הגדולה ביותר בישראל, המשתרעת על שטח של 3100 מ"ר וכוללת 60 סוגי ספורט שונים שהופכים את ההנאה מספורט לנגישה יותר לקהל הישראלי.

 

במסגרת ההערכות להתרחבות פעילותה בישראל, מגייסת Decathlon כ- 100 עובדים חובבי ומובילי ספורט שיעבדו בחנות החדשה במרכז ביג קריות שבחיפה. הייחודיות והמקצועיות של החברה באה לידי ביטוי גם בתהליך גיוס העובדים. כחלק מהשרותיות והמקצועיות שחרטה על דגלה מאפשרת, Decathlon לכל חובב/עוסק בספורט לעבוד בחברה ספורטיבית ואנרגטית. כל אחד מהעובדים במחלקות הספורט השונות, יעסוק בספורט אליו הוא משתייך, זאת על מנת לגרום סיפוק בקרב העובדים ולהבטיח שירות מקצועי ומעולה לצרכנים.

 

ב – Decathlon לא מאמינים בשיטה ההיררכית הנהוגה, אלא, לכל עובד יש עצמאות ומוטלת עליו אחריות. גישה זו מאפשרת לכל עובד, הזדמנות אישית וייחודית לפיתוח אישי לפי בחירה בעזרת ליווי צמוד של מאמן התפתחות אישית ומאמן התפתחות מקצועי. העבודה מתאימה לכל מי שיש לו תשוקה לספורט ומעוניין לעבוד בסביבה ספורטיבית המשלבת עבודה מעניינת ומאתגרת.

 

Decathlon שכרה לאחרונה שטח להקמת מרלו"ג באשדוד, מחסן לוגיסטי שידאג וירכז את כל השירותים הלוגיסטיים של החנות הפועלת במתחם G בראשון לציון ושל החנות העתידה להיפתח בחיפה. פתיחת המחסנים יאפשרו לחברה גמישות בכל הקשור למלאי ויאפשרו זמינות של הסחורה בחנויות ובאתר לטובת הלקוחות שלה.

צילום: יח"צ

***Decathlon פתחה את הסניף הראשון בישראל בספטמבר 2017, בראשון לציון והפכה את ישראל למדינה ה-34 של הרשת, בחנות ראשון לציון מוצעים כ-60 תחומי ספורט שונים, כולם נבחרו בקפידה ונמצאו מתאימים לקהל הישראלי, מחלקות הספורט כוללות  מוצרים של מותגי הבית המעוצבים ומיוצרים תחת קורת גג אחת ומעניקים את המענה הטוב ביותר לכל העוסקים בספורט מרמת מתחילים.

 

Decathlon נוסדה בשנת 1976 בעיירה אנגלו הנמצאת ליד ליל שבצרפת ומונה כיום כ-1388 סניפים ב-42 מדינות. החברה מונה קרוב ל-85,000 אנשי צוות ברחבי העולם, כאשר כולם מאוחדים תחת שני ערכים משותפים: חיוניות ואחריות.

 

בחברה דוגלים בשמירה על מחירים הוגנים ככל שניתן בעזרת שליטה בלעדית בתהליך העיצוב וההפצה של המוצרים, במטרה לאפשר לכל אדם באשר הוא לקנות מוצרי ספורט איכותיים ומעוצבים.

 

מדי שנה מיצרים בממוצע 2,800 מוצרים חדשים, דבר זה דורש רעיונות רבים וחשיבה ללא הרף על האבולוציה של הספורט. החברה דואגת לשים את המשתמשים במרכז ובעזרת 30 המעבדות שברשותה, שבהן עובדים יותר מ-150 מהנדסים, בודקת מאות אלפי מוצרים מדי שנה.