כותרות אחרונות
Search

חברת "Epson" משיקה קרן השקעות של 72 מיליון דולר לתחום החדשנות הטכנולוגית ולכניסה לתחומי תעשייה חדשים.

צילום: יח"צ "אפסון"

 

חברת "Epson" משיקה קרן השקעות של 72 מיליון דולר לתחום החדשנות הטכנולוגית ולכניסה לתחומי תעשייה חדשים.

הקרן "EXI", תשקיע בחברות סטארט-אפ רלוונטיות לתחומי הפעילות של החברה ויצירת תחומי פעילות חדשים עבור החברה.

 

חברת "Epson", המובילה העולמית בתחומי ההדמיה, רובוטיקה ומחשוב לביש, הכריזה על הקמתה של קרן השקעות ארגונית חדשה. מטרת הקרן –  Epson X Investment Corporation EXI – שלרשותה הועמד סכום של 72 מיליון דולר, תהיה לחזק את שיתופי הפעולה של החברה היפנית בערוצי חדשנות טכנולוגית, לתמוך בגידול העסקי וליצור תחומי פעילות חדשים עבור החברה – דוגמת השקעות בחברות סטארט-אפ שרלבנטיות לתחומי הפעילות של החברה. שותפתה של "Epson" במיזם תהיה "Global Brain Corporation", חברת השקעות הון סיכון, עם ניסיון רב בתחומי ההשקעה בטכנולוגיה.

 

בעשור האחרון, השקיעה "Epson" כ- 150 מיליון דולר בהשקעות שונות – בחלקן בהקשר ישיר לטכנולוגיות של החברה, דוגמת הזרקת הדיו – שאפשרו לחברה לפתח עסקים חדשים ולהיכנס לשווקים חדשים. לדברי החברה, מיזוגים ורכישות הם אחת הדרכים הנפוצות כיום בקרב חברות לכניסה לתחומי תעשייה חדשים וההקמה של הקרן, תאפשר קבלת החלטות מהירות בהשקעות בתחומים מהסוג הזה, בהם חדשנות היא מילת מפתח.

 

אודות "אפסון":

"אפסון" היא מובילה טכנולוגית גלובלית המקשרת אנשים, התקנים ומידע באמצעות הטכנולוגיות והמוצרים שלה, ביניהם: מדפסות ומקרנים לבית ולמשרד, רובוטים תעשייתיים ושעונים. החברה מונהגת על ידי Seiko Epson Corporation שבסיסה ביפן ומעסיקה כ- 76,000 עובדים ב- 87 חברות ברחבי העולם. החברה גאה בתרומתה ההולכת וגדלה לאיכות הסביבה ולקהילות שהיא פועלת בהן.

 

global.epson.com/