כותרות אחרונות
Search

חברת GORENJE משיקה דור חדש של תנורי אידוי ובישול חכם

חברת  GORENJE משיקה דור חדש של תנורי אידוי ובישול חכם – Homemade steam

מותג מוצרי החשמל  למטבח היוקרתי Gorenje, מוביל טכנולוגית את טרנד הבישול הבריא ומשיק דור חדש של תנורי אידוי ובישול חכם, Homemade steam. תנור האידוי מציע שיטת בישול ירוקה, מהירה וחסכונית יחסית באנרגיה ומים, אשר מניבה אוכל טעים עם ערכים תזונתיים. חברת gorenje משיקה תנור אידוי ובישול חכם בשלושה שלבים בתוכנית אחת.

התכונות והאופציות בתנור האידוי של המותג gorenje, מאפשרות בישול בריא, ללא צורך בשמן. תנור האידוי מגיע במידות של תנור מטבח בגודל סטנדרטי ובתוכו חבוי   מיכל מים נשלף לאידוי בנפח 1.2 ליטר מיםהתנור מעוצב עם דלת בעלת שלוש זכוכיות המותאמת לקווי העיצוב של המותג המוביל "גורניה פלוס". לתנור פיקוד אלקטרוני ותצוגה דיגיטלית אינטראקטיבית, המנווטת בין אפשרויות הבחירה השונות,  מסך מגע ותצוגה TFT צבעוני להפעלה אינטואיטיבית, קלה ונוחה בשילוב טקסט ובמבחר שפות שונות כולל, אנגלית, צרפתית ורוסית. התנור בעל הנפח הגדול  מסוגו של 75 ליטר ומאפשר בישול של מזון רב בו זמנית.

gorenje 2

התוכניות השונות בתנור מתאימות לבשלנים מתחילים ולבשלנים מקצועיים. לתנור תכניות אוטומטיות המחשבות את הטמפרטורה והלחות הנדרשת לפי סוג המזון אותו רוצים לבשל או לחמם. בין התוכניות השונות: אידוי, חימום מחדש, בישול עדין, הפשרה, חימום מראש ושמירה על חום. כמו כן, תצוגת טמפ' מומלצת וטמפ' עכשווית בכל רגע נתון, שעון אלקטרוני עם צלילי התראה, תאורת פנימית חזקה ועוד.

בישול באידוי- מאפשר שמירה יוצאת דופן על הוויטמינים והמינרלים הנמצאים במזון, תוך שמירה על צבע, מרקם רמת הלחות המיטבית וטעם טבעי של מוצרי המזון השונים. כמעט ואין צורך בשימוש במלחים ותבלינים בשיטת האידוי. מוצרי המזון השונים יכולים להתבשל בו זמנית ללא פגיעה בטעמם הייחודי. כמו כן הבישול באידוי נטול ריחות.

קבוצת ח.י. משווקת גורניה בארץ, הינה אחת הקבוצות המובילות בארץ ליבוא ושיווק מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ותקשורת. הקבוצה מאגדת בתוכה מס' חברות פועלות בתחומים שונים: שיווק מוצרי אלקטרוניקה וחשמל, שיווק רכיבים לתעשייה, שיווק מוצרי תקשורת וכן חברת שירות ולוגיסטיקה. בין המותגים המיוצגים ע"י הקבוצה: LG, Ariston,  ASKO, Bellers, Gorenje, Hisense,QUE, SanDisk ,Seagate ועוד.

מחיר לצרכן:   14,000

להשיג בחנויות הקונספט של gorenje:

מדינת היהודים 60, הרצליה פיתוח ויד חרוצים 10, א.ת. תלפיות, ירושלים.

ובחנויות החשמל והמטבחים המורשים