כותרות אחרונות
Search

חברת HARMAN (חברה-בת בבעלות מלאה של סמסונג אלקטרוניקס) מכוונת לרכבי הדור הבא…..

חברת HARMAN (חברה-בת בבעלות מלאה של סמסונג אלקטרוניקס) מכוונת לרכבי הדור הבא: אפליקציית בקרת הורים על הנהגים הצעירים, סוכני סייבר ובינה מלאכותית לסביבת הנהג

חברת HARMAN משדרגת את ה- Ignite  – פלטפורמת הענן לשירות יצרני הרכב, כשזו תכלול עדכון אלחוטי של יישומים ברכב, סוכני סייבר להגנה מנזקי התקפות האקרים ואף תציע מגוון שירותים מותאמים אישית לנוסעים, דוגמת שימוש בזיהוי קולי מתוגבר בבינה מלאכותית

 

חברת HARMAN, חברה-בת בבעלות מלאה של סמסונג אלקטרוניקס, המתמחה בפיתוח וייצור מוצרים מקושרים ופתרונות עבור יצרני מכוניות, צרכנים וארגונים ברחבי העולם, הכריזה במסגרת CES 2018, תערוכת האלקטרוניקה הגדולה בעולם, שנפתחה בלאס וגאס, על הדור הבא של HARMAN Ignite, פלטפורמה מבוססת ענן, המאפשרת לפתח, לנהל, לאבטח ולתפעל יישומים ושירותים בכלי רכב. 29 יצרני רכב גלובליים כבר עושים שימוש ב- Ignite, מתוכם 18, דוגמת טסלה, קרייזלר, וג׳נרל מוטורס, עושים בה שימוש לטובת פתרון ה- OTA של HARMAN שמפותח בישראל, המאפשר ליישם שירותי תיקון ופתרון בעיות תוכנה בעדכון מרחוק במעל 30 מיליון מכוניות – בעוד אלה ממשיכות לנוע על הכבישים. במערכת אף ישולב ה-SHIELD Automotive Cyber Security, שיספק ליצרנים מערכת פתרונות רבת עוצמה להגנה על כלי רכב מפני התקפות סייבר.

אורן בצלאלי, מנכ״ל HARMAN ישראל צילום: סיון פרג'

״הפלטפורמה החדשה תפתח בפני יצרני הרכב וכל הגופים הנלווים לתעשייה, פתח ליישום של אינספור סוגי שירותים וחוויות עבור הנהגים והנוסעים״, אומר אורן בצלאלי, מנכ״ל HARMAN ישראל שמעריך כי  HARMAN אף תישאר האופציה המועדפת עבור היצרנים בשוק שהיקפו יגיע ל-33 מיליארד דולר עד שנת 2025 (ע״פ פרוסט וסאליבן).

 

על פי רוג׳ר לאנקטוט, מחברת האנליסטים סטרטג׳י אנליטיקס, HARMAN Ignite היא פלטפורמה שתאפשר ליצרניות הרכב לבדל עצמן, עם שירותים חדשים המותאמים לצרכי לקוחותיהם, כשהיא תיצור מודלים חדשים להכנסות. ״היא תאפשר ליותר חברות מפתחות יישומים מצד שלישי לשתף פעולה עם היצרניות לטובת אספקת שירותים לשוק המכוניות המקושרות/אוטונומיות״.

במסגרת תערוכת CES 2018, תדגים חברת HARMAN לראשונה מספר שימושים מבטיחים במיוחד ל-Ignite, דוגמת:

אפשרות לשילוב ברכב של פתרון להשגחה הורית, הכולל אפליקציה לבעלי הרכב, שתספק נתונים על מהירות המכונית ואירועי בלימה או האצה חריגים, תאפשר הגדרות אזורי נסיעה מותרים, תאפשר נסיעה רק בשעות מותרות ותוודא שהנהגים הצעירים אינם חורגים מהמהירות המותרת.

 

Ignite מאפשר ליצרני הרכב ולספקיהם לשלב בסביבת הנהג מגוון סוכני בינה מלאכותית, כולל Samsung Bixby, IBM Watson ואת Amazon Alexa. הפתרון משלב יכולות זיהוי קול ימסורתיות ופונקציות עיבוד שפה עם סיוע מבוסס ענן תוך שימוש בנתוני זמן אמת. על ידי זמינות של מספר סוכני קול המצויידים בבינה מלאכותית במכונית אחת, יוכלו, לדוגמה, בני משפחה לגשת כל אחד לסוכן האישי שלו.

 

Ignite מציעה כיום פלטפורמה חכמה הכוללת אלגוריתמים של לימוד מכונה שיאפשרו לספקים וליצרנים לשלב אותם במגוון שירותים ויישומים רחב. תוך פרסונליזציה של הנהג והנוסעים ושמירה על ׳בריאות׳ הרכב והאפשרות לקבלת עדכונים שוטפים תאפשר הפלטפורמה לעדכן ולשפר את השירותים לאחר ההתקנה הראשונית.

צילום: יח"צ

פתרון חשוב נוסף שיודגם לראשונה הוא ה- HARMAN Cyber Security Analysis Center, שמציע למנהלי ציי רכב וליצרנים, גישה ישירה לניטור מקרי ניסיונות פשיעת סייבר כנגד כלי הרכב שברשת שלהם. כחלק מפתרון ה- HARMAN SHIELD מותקנים ברכב ״סוכני סייבר״ שיגנו על המכונית המקושרת כנגד התקפות מבחוץ.

 

ה- Nexshop Automotive Retail Suite שיודגם לראשונה בתערוכה ופותח יחד עם חטיבת התוכנה של סמסונג, הוא פתרון לסוחרי מכוניות ובעלי אולמות תצוגה ברחבי העולם, המיועד לחיזוק חווית הלקוח בשטח שיסייע לו בהליך קבלת ההחלטות. הפתרון מורכב ממסכים אינטראקטיביים, ומתקני מציאות מדומה, כמו גם מערכות האוספות נתונים וחומרי קידום מכירות ממגוון מקורות המותאמים במדויק לפרופיל הלקוח.

 

״ HARMAN Ignite היא פתרון שמוביל את השוק״, אומר סאנג׳י דהאוון, נשיא חטיבת Connected Services וסמנכ״ל הטכנולוגיה של HARMAN. ״אנו מאפשרים באמצעותה לתת לכל סוגי החברות בתעשייה שמעוניינות לספק שירותים ויישומים בתוך רכבי העתיד, לגעת בפיסה מעולם המכוניות המקושרות״.   

צילום: יח"צ

HARMAN מתכננת וייצרת מוצרים מקושרים ופתרונות עבור יצרני מכוניות, צרכנים וארגונים ברחבי העולם, ביניהם: מערכות מכוניות מקושרות (חכמות), מוצרי אודיו ווידאו, פתרונות אוטומציה ארגוניים ושירותים התומכים באינטרנט של הדברים (IoT).

 

שרותי התוכנה של HARMAN מניעים מיליארדי מערכות ומכשירים ניידים, כשהם מקושרים  ומאובטחים על פני כל הפלטפורמות בהן הם פועלים, מהעבודה, דרך הבית ועד למכונית ולמובייל. החברה מעסיקה מעל 30000 עובדים.  בישראל רכשה HARMAN  בעבר ושילבה בפעילותה את iOnRoad , מתחום ההתרעות בדרך , Red Bend, שמאפשרת לחבר את המכוניות של היום לענן וחברת הסייבר לרכב, TowerSec. את HARMAN ישראל מנהל אורן בצלאלי.

 

במרץ 2017, הפכה חברת HARMAN לחברת בת בבעלות מלאה של Samsung Electronics.

למידע נוסף: harman.com