כותרות אחרונות
Search

חברת "IL MAKIAGE" רוכשת את "NeoWize", סטארטאפ בתחום הדאטה וה- AI – בינה מלאכותית

צילום: יח"צ

 

חברת "IL MAKIAGE " רוכשת את "NeoWize", סטארטאפ בתחום הדאטה וה- AI – בינה מלאכותית, במטרה לתמוך בצמיחה האגרסיבית ובפעילות המסחר המקוון הבינלאומית של המותג.

 השילוב בין "IL MAKIAGE" ל-"NeoWize" יאפשר  להמשיך לייצר חדשנות בענף הביוטי הגלובאלי באמצעות שימוש בטכנולוגיה ויכולות דאטה מתקדמות.

המייסדים של "ניאוויז", מתמטיקאים ואלגוריתמיקאים, יצטרפו לצוות הטכנולוגי של "IL MAKIAGE" בתפקידים בכירים.

 

הרכישה מגיעה כשנה לאחר השקת המותג בשוק האמריקאי. "IL MAKIAGE" נחשבת לאחד מהסטרטאפים DTC Direct to consumer הצומחים ביותר בארה"ב בענף, ומפעילה פלטפורמת e-commerce מתקדמת למכירת ביוטי אונליין אשר פותחה על ידי הצוות הטכנולוגי של החברה.

 

שירן הולצמן – אראל, סמנכ"ל מוצר גלובאלי ומייסדת מותג IL MAKIAGE בארה"ב אמרה: "הפוקוס שלנו הוא להמשיך ולהשקיע בבניית טכנולוגיות ויכולות אשר מעניקות לנו יתרון תחרותי מובהק ומאפשרות המשך צמיחה אגרסיבית למותג בשוק האמריקאי והחדרה מהירה יותר לשווקים חדשים אשר נמצאים בתוכנית העבודה שלנו לשנים הקרובות. אנו מתרגשים לצרף את NeoWize ואת יכולות הדאטה וה-AI המדהימות שלהם אשר יחזקו את מעמדה של MAKIAGE IL כמובילה טכנולוגית ויאפשרו לנו להמשיך ולהציע ללקוחות שלנו חווית משתמש מתקדמת, ייחודית ובעלת ערך אמיתי. רכישת NeoWize מהווה ציון דרך משמעותי עבור הצוות הטכנולוגי שלנו ועבור החברה כולה".

 

 עומר נבו, מייסדה המשותף של חברת NeoWize: "הקמנו את NeoWize כדי ליצור חדשנות פורצת דרך בתחום הבינה המלאכותית, הטכנולוגיה והמסחר המקוון. אנו נרגשים להצטרף ל- IL MAKIAGE שחולקת איתנו גישה זהה ביחס לחשיבותה של החדשנות הטכנולוגית בשוק המסחר המקוון. אנחנו מתרגשים להמשיך ולפתח את יכולות הבינה המלאכותית של החברה וליצור חוויית משתמש פרסונלית מהמתקדמות בעולם".

 

"IL MAKIAGE" מעמיקה את השקעתה בטכנולוגיה ובעולמות הדאטה עם רכישת הסטארטאפ NeoWize. NeoWize, אשר מומנה על ידי "Y Combinator", אחד האקסלרטורים הנחשבים בעולם,

 

צילום: יח"צ

מפתחת אלגוריתמים מתקדמים המבוססים על למידת מכונה פעילה (Active Machine Learning) לתחום המסחר המקוון. השילוב בין IL MAKIAGE" ל-"NeoWize" יאפשר למותג להמשיך לייצר חדשנות בענף הביוטי הגלובאלי באמצעות שימוש בטכנולוגיה ויכולות דאטה מתקדמות.

 

הרכישה מגיעה לאחר מספר פיתוחים אשר הביאו ל-"IL MAKIAGE" הצלחה גדולה בשוק האונליין האמריקאי בשנה האחרונה. המוצרים הדיגיטליים אותם פיתחה החברה כוללים בין היתר את ה- PowerMatch, אלגוריתם מתקדם המבוסס על AI אשר מצליח להתאים מוצר בסיס ללקוחות און ליין מבלי לראותן כלל באמצעות אלגוריתם ייחודי וכן פלטפורמה ראשונה מסוגה המשלבת בין e-commerce לסושיאל,  אשר משנה את חווית המשתמש ומאפשרת להם לצרוך תוכן ללמוד ולרכוש מוצרים, והכל בפלטפורמה אחת. באמצעות הכלים הללו הצליחה לצבור כמויות דאטה אדירות אותן "NeoWize" תוכל למנף על מנת להעמיק ולשפר את יכולות הדאטה וה-AI של "IL MAKIAGE" ולהציע ללקוחותיה חוויות פרסונליות וערך חסר תקדים.

שני המייסדים של "NeoWize" יצטרפו לצוות הטכנולוגי של "IL MAKIAGE", עומר נבו יכהן בתפקיד VP R&D ויואב כפרי יכהן כ- Chief Data Scientist. עומר נבו , בעל רקע של 12 שנים ביחידה 8200 שם עסק בעיקר בביג דאטה, ויואב כפרי מגיע מרקע עשיר ביחידות אבטחת המידע של צה"ל וכבר הספיק למכור סטארט-אפ נוסף בעבר לחברת Yandex.

 

NeoWize, הממוקמת בישראל, תעבור למשרדי חברת "IL MAKIAGE" בארץ, כאשר כל העובדים ימשיכו לעבוד עבור החברה. לצד עבודתה עם "IL MAKIAGE" החברה תמשיך לשרת את לקוחותיה הקיימים ולפנות ללקוחות חדשים.

 

אודות "IL MAKIAGE":

בשנת 2013 המותג IL MAKIAGE  נרכש על ידי איש העסקים אורן הולצמן. תוך פחות מ-3 שנים מרכישת המותג, לאחר מהפך שבוצע על ע"י הנהלת החברה,IL MAKIAGE  הפך להיות מותג האיפור המוביל בישראל עם 40 סניפים ו-5 בתי ספר לאיפור. הצלחת המותג בישראל היוותה POC אשר אפשר לחברה להמשיך בתוכניותיה האסטרטגיות לעבר התפתחות גלובאלית והחדרת המותג לארה"ב.

 

ביוני 2018, השיקה החברה את המותג בארה"ב. להבדיל מישראל בה הפוקוס הוא על רשת קמעונאית, הדגש והפוקוס של החברה בארה"ב ובשוק הגלובלי, הוא אונליין ולשם כך בנתה החברה צוות פיתוח טכנולוגי In-house המונה כ-30 מתכנתים, אנשי מוצר ו-data scientists. בנוסף לצוות הפיתוח הממוקם בתל אביב, לחברה מטה נוסף בסוהו ניו-יורק בו מועסקים כ-60 עובדים במחלקות מרקטינג, אופרציה ושירות לקוחות.

 

כשנה וחצי לאחר השקת המותג, "IL MAKIAGE" נחשבת לאחד מהסטרטאפים DTC (Direct to consumer) הצומחים ביותר בארה"ב, ומפעילה פלטפורמת e-commerce ייחודית למכירת איפור אונליין אותה בנה הצוות הטכנולוגי של החברה.

 

"IL MAKIAGE" גייסה עד כה כ- 40 מיליוני דולרים מקרן ההשקעות האמריקאית, הגדולה בעולם בתחום הצרכנות – L CATTERTON , המנהלת פרוטפוליו של 15 מיליארד דולר ונמצאת בבעלות משותפת של תאגיד היוקרה LVMH.

 

את מחלקות הפיתוח והמוצר של החברה (לרבות הצוות הטכנולוגי) מנהלת שירן הולצמן. שירן הצטרפה ל-"IL MAKIAGE" פחות משנה לאחר שהחברה נרכשה בישראל ע"י אחיה, ובנתה את מחלקת פיתוח מוצר מהמתקדמות בעולם.

עם ההחלטה על התרחבות גלובאלית, החלה לבנות את הצוות הטכנולוגי של החברה. שירן החלה בגיוס צוות טכנולוגי הכולל מפתחים, data scientists, אנשי מוצר ועיצוב. כיום שירן אחראית על ניהול המוצר הפיזי והטכנולוגי של החברה ומנהלת צוות של כ-50 אנשים מהמטה בתל אביב.

 

IL MAKIAGE PRESS HIGHLIGHTS US

  • Yahoo! Finance – Will new cosmetic company, IL MAKIAGE be another Peloton like Success?
  • Glossy – IL MAKIAGE wants to streamline online shopping for beauty products
  • WWD – Digital Download: Il Makiage Targets Microinfluencers With New App, Kenzza
  • Yahoo! Finance – IL MAKIAGE Transforms Beauty E-Commerce With New Platform, Introducing An Entirely New Way To Shop Online
  • Engadget – AI picks your 'perfect' makeup shade without seeing your face
  • Glossy – DTC makeup brand Il Makiage debuts foundation-matching quiz and trial program
  • HelloGigles – IL Makiage launched a legit shade-matching tool that works without ever seeing your face

 

אודות NeoWize:

NeoWize משנה את האופן שבו אנו מסתכלים על בינה מלאכותית, אלגוריתמים ללמידה עמוקה וטכנולוגיה בכל הקשור לפלטפורמות מסחר מקוון. האלגוריתמים הנוכחיים ללמידה עמוקה, מתמקדים במיצוי מוחלט של המידע הזמין. NeoWize עושה שימוש ברשת נוירונים, למידת מכונה פעילה וקלט אדפטיבי כדי ליצור נתונים ולשפרם ובכך להגדיל את יכולת החיזוי גם על בסיס מערכי נתונים קטנים יותר.