כותרות אחרונות
Search

חברת "JETSETTER" נבחרה להיות המשווקת המורשית והבלעדית של חברת המסוקים הגדולה בעולם, "AIRBUS HELICOPTERS".

 

 

חברת "JETSETTER" נבחרה להיות המשווקת המורשית והבלעדית של חברת המסוקים הגדולה בעולם, "AIRBUS HELICOPTERS".

"JETSETTER", החברה המובילה בישראל ברכישה, מכירה וניהול מטוסים ומסוקים פרטיים, נבחרה להיות המשווקת המורשית והבלעדית של חברת המסוקים הגדולה בעולם, "AIRBUS HELICOPTERS". בעתיד יורחבו שירותי JETSETTER כך שיכללו גם הצעת שירותים ותחזוקה עבור מסוקי AIRBUS בישראל.

 

צילום: "AIRBUS"

 

רון הופמן, מנכ"ל "JETSETTER": "אנחנו מאמינים כי שוק המסוקים בישראל הנו בעל פוטנציאל גידול משמעותי, הן בתחום האזרחי – שירותים בתחום אסדות הגז, והן בתחום הפרטי – כתוצאה מהתגברות העומסים בתשתיות התחבורה בישראל, בשילוב עם העליה במספר בעלי ההכנסה הגבוהה בישראל".

 

גל פלג, יו"ר ונשיא "JETSETTER": "אנו מאוד גאים בכך שחברת AIRBUS, יצרנית המסוקים הגדולה בעולם בחרה בנו להיות נציגיה בישראל. אנו מאמינים כי לצי המסוקים אשר מציעה AIRBUSיש יתרון בתחומים רבים אשר יתורגם להגדלת נתח השוק והפעילות בישראל"

 

רון הופמן, מנכ"ל "JETSETTER" מוסיף: "לצד הפוטנציאל בשוק, קיימים גם אתגרים ובראשם אתגרים בתחום תשתיות התעופה בכלל ותשתיות מסוקים בפרט, לרבות אפשרות גישה לערים הגדולות, כחלק מגידול בתחום התעופה האנכית בישראל"

 

צילום: רונן טופלברג

 

חברת "JETSETTER" מטוסי מנהלים בע"מ, המתמחה ברכישה, מכירה וניהול מטוסים ומסוקים פרטיים, הוקמה בשנת 2007 על ידי גל פלג, הודיעה כי חתמה על הסכם עם חברת "AIRBUS HELICOPTERS", מקבוצת "AIRBUS", במסגרתו תשמש חברת "JETSETTER"  משווקת מורשית בלעדית של מסוקי החברה בישראל.

 

ההתקשרות האסטרטגית בין שתי החברות תכסה את הסקטורים הפרטיים, האזרחיים והממשלתיים. לקוחות מסוקים בישראל יוכלו כעת להתקשר ישירות עם "JETSETTER", אשר יוכלו להציע למכירה את מגוון מסוקי "AIRBUS" בישראל. בעתיד יורחבו שירותי "JETSETTER" כך שיכללו גם הצעת שירותים ותחזוקה עבור מסוקי "AIRBUS" בישראל.

 

צילום: רונן טופלברג

 

 

חברת "AIRBUS HELICOPTERS", יצרנית המסוקים הגדולה בעולם, מציעה מגוון רחב של דגמי מסוקים קלים וכבדים, חד ודו-מנועיים. קשת הדגמים כוללת בין היתר מסוקיAH125, AH130, AH135, AH145  וגם דגמים נוספים גדולים יותר. בקו מוצרי הפרימיום של החברה, חברו  AIRBUS HELICOPTERSעם חברת אסטון-מרטין במטרה לעצב מסוק יוקרתי בקו עיצובי של מותג הרכב האגדי. 

 

גל פלג, מייסד ויושב ראש "JETSETTER": "אנחנו מאד גאים בכך שחברת AIRBUS, יצרנית המסוקים הגדולה בעולם, בחרה בנו להיות נציגיה בישראל. אנחנו מאמינים כי לצי המסוקים אשר איירבאס מציעה יש יתרון בתחומים רבים אשר יתורגם להגדלת נתח שוק ופעילות בישראל".

 

צילום: רונן טופלברג

 

רון הופמן, מנכ"ל "JETSETTER": "אנחנו מאמינים כי שוק המסוקים בישראל הינו בעל פוטנציאל גידול משמעותי הן בתחום האזרחי – שירותים בתחום אסדות הגז, והן בתחום הפרטי – כתוצאה מהתגברות העומסים בתשתיות התחבורה בישראל, בשילוב עם עלייה במספר בעלי ההכנסה הגבוהה בישראל". עוד הוסיף רון, כי "לצד הפוטנציאל בשוק קיימים גם אתגרים, ובראשם אתגרים בתחום תשתיות תעופה בכלל ותשתיות מסוקים בפרט, לרבות אפשרויות גישה לערים הגדולות. כחלק מגידול תחום התעופה האנכית בישראל, יידרש גם לתת מענה תומך בתחום התשתיות".

 

צילום: אדריאן דסטה

 

"JETSETTER", הינה חברה מובילה בארץ בתחום התעופה העסקית והיא זאת שיזמה את כנס התעופה העסקי השנתי הבינלאומי  שהתקיים בישראל. החברה מתמחה בקנייה ומכירה של מטוסי מנהלים ומסוקים עבור לקוחות בישראל ובעולם.

 

אתר החברה: https://www.jetsetter.aero/