כותרות אחרונות
Search

חברת "OIG" המתמחה בייצור, ייבוא ושיווק של מוצרי חשמל ביתיים מסמנת את יעדיה לשנת 2023!

 

צילום: מתוך מצגת של החברה

 

חברת "OIG" המתמחה בייצור, ייבוא ושיווק של מוצרי חשמל ביתיים מסמנת את יעדיה לשנת 2023!

העיקרי שבהם, יציאה לשוק הבינלאומי  וכניסה לסגמנטים חדשים עם המותג המצליח "DAVO".

את החברה ייסדו האחים איציק ועופר גבאי אשר שמים את הלקוח וחווית השירות בראש סדר העדיפויות.

 

עופר גבאי מבעלי החברה ומנכ"ל החברה – צילום: אבי בר

 

מנכ"ל החברה ומבעליה, עופר גבאי ציין כי OIG שואפת להגיע למחזור מכירות של כ-100 מיליון ₪  בתוך 3 שנים, להכפיל את נתח השוק בסגמנט מוצרי החשמל למטבח ולהפוך למובילת שוק בתחום הקטן למטבח ולבית עם נתח של 10%.

 

איציק גבאי מבעלי חברת oig ומנכ"ל משותף – צילום: אבי בר

 

עוד הצהירו בחברה כי במהלך 2023-2024 מוצרי המותג  DAVO ייחלו להימכר במספר נקודות מכירה בערים מרכזיות ברחבי העולם, בין היתר בצרפת, אנגליה, גרמניה וארה"ב.

 

כמו כן, החברה מתכוונת להתרחב עם פעילות מותג DAVO  למוצרים נוספים, ביניהם: ליין מכונות קפה, כלי בית, ואביזרים משלימים לעולם האפייה.

 

לאחרונה, השיקה החברה מיקסר חדש של המותג: "DAVO PRO 5760"  במחיר של 3,890 ₪

 

לבנה עזריהו – לבנה עד הבית שירות לקוחות – צילום: אבי בר

 

עופר גבאי, מנכ"ל משותף ומבעלי חברת  OIG ציין: "תקופת הקורונה העניקה לכולנו זמן רב בבית, מה שהוביל אותנו לחפש אחר תחביבים חדשים כמו בישול ואפיה ביתיים ולכן הביקוש למוצרי חשמל למטבח מעולם לא היה גבוה כל כך. אני יכול להצביע על גידול בנתח השוק מ-  2%  ל- 30% למותג DAVO +DAVO PRO בתחום המיקסרים ובגידול של 50% בתחום מכשירי הגלידות הביתיות.

 

עופר גבאי מבעלי החברה ומנכ"ל החברה – צילום: אבי בר

 

נמשיך לפעול לביסוס המובילות של DAVO  המציג היום את סט המכשירים המתקדם והמקצועי ביותר הן מבחינת מיקסרים מקצועיים והן מבחינת בלנדרים, מסחטות ומכשירי גלידה ביתיים.

 

צילום: אבי בר

 

במהלך השנה אנחנו צפויים להיכנס לסגמנטים נוספים תחת המותג  DAVO כמו: כמו מכונות קפה, צידניות, כלי בית, אבזור למיקסרים, ליין אביזרים משלימים לעולם האפיה".

 

צילום: אבי בר

 

DAVO PRO 5760: המיקסר השקט שעושה לכל שף חובב ומקצועי את החיים לפשוטים יותר, מיקסר חזק ומקצועי המגיע בגרסה בלעדית עם תצוגת LED דיגיטלית ובעיצוב דקורטיבי לכל מטבח.

 

צילום: באדיבות יח"צ oig

 

דגם ה-5760 מגיע עם שני סוגי קערות בנפח 7 ו-8 ליטר, מטחנת בשר נלווית ואביזר להכנת נקניקים. המיקסר מציע בנוסף 11 סוגי מהירויות ייעודיות עבור 4 תוכניות (בחישה, בצק, קרם והקצפה) בהספק של W1,800.

 

המיקסר מציע רמת רעש נמוכה במיוחד – 69 דציבלים בלבד במהירות המקסימלית וכך הופך את העבודה במטבח לשקטה ונעימה יותר.

 

מחיר: 3,890 ₪ עם אחריות של שנה ע"י היבואנית הרשמית.

 

אודות "OIG":

חברת "OIG" הינה חברה משפחתית העוסקת בתחום הייצור, הייבוא והשיווק של מוצרי חשמל ביתיים מעל 25 שנה. את החברה ייסדו האחים איציק ועופר גבאי אשר שמים את הלקוח וחווית השירות בראש סדר העדיפויות. "OIG" שואפת להוביל ולהיות חוד החנית ביצירת מוצרי חשמל ביתיים המותאמים לצורכי הקהל הישראלי, תוך מתן דגש על חדשנות טכנולוגית, עיצוב עילי וחווית לקוח.

 

החברה הקימה את מותגי הפרימיום DAVO ו-DAVO PRO ואת המותג NOVO. OIG הנציגה הבלעדית בישראל של מותגי היוקרה HUROM הקוריאני, POLTI האיטלקי, Blendtec ו  NUTRI BULLET  האמריקאים, RITTER הגרמני ומותגים נוספים. מבין מוצרי החברה ניתן למצוא שואבי אבק, בלנדרים, מיקסרים, מסחטות ועוד…

 

ניתן להשיג באתר הרשמי של החברה ובמעלה מ- 250 נקודות מכירה ארציות, ביניהן: : א.ל.מ, טרקלין חשמל, שקם אלקטריק, חשמל נטו, חנויות פרטיות ואתרי סחר.

 

החברה ממוקמת במתחם יוקרתי בעיר מודיעין ומשם מתנה כל מערך הייצור, הייבוא והשיווק של החברה.

 

https://www.oig.co.il/