כותרות אחרונות
Search

חברת "SBN" שבשליטת קבוצת "בריל" רכשה את פעילות רשת חנויות "EMPORIUM" מקבוצת "סקאל" תמורת 5 מיליון ₪

חברת  "SBN" בשליטת קבוצת "בריל", רכשה  את פעילות רשת חנויות "EMPORIUM" מקבוצת "סקאל" תמורת 5 מיליון ₪ !

רשת "EMPORIUM" מונה 11 סניפים  של מותגים בינלאומיים  עם מחזור מכירות של כ 30 מיליון ₪

 

חברת "SBN", בבעלות משותפת של קבוצת "בריל" וקבוצת "סקאל" המנהלת את רשתות "Nautica" ,"Timberland" ורשת "BRANDz",  חתמה על  הסכם לרכישת רשת חנויות "EMPORIUM", שהייתה בבעלות בלעדית של קבוצת סקאל,  תמורת 5 מיליון ₪. 

 

"EMPORIUM" היא רשת פרמיום מולטי-ברנדס המשווקת מגוון רחב של מותגי אופנה בינלאומיים, בניהם: Nautica , Timberland, Lacoste ,Ralph Lauren, Gues ,Gant   Kenneth Cole ועוד…

 

הרשת מפעילה כיום 11 סניפים, עם מחזור מכירות שנתי הנאמד ב כ 30 מיליון ₪

 

צילום: אסף לוי

 

 

שחר תורגמן, יו"ר קבוצת "בריל": "רשת "Emporium" הינה  מותג המתאים מאוד לפורטפוליו של הקבוצה. לדבריו חלק בלתי נפרד מהמהלך הינו המיזוג של רשת "BRANDz" לתוך רשת "EMPORIUM" , כך שמיד עם חתימת העסקה תקום רשת פרימיום מולטי ברנד של מותגים בינלאומיים, עם פריסה ארצית של 22 סניפים".

 

לדבריו: "בשנה הקרובה נרחיב באופן משמעותי  את פעילות רשת EMPORIUM, עם פתיחת סניפים חדשים ברחבי הארץ ועם הרחבת התמהיל של מותגים בינלאומיים נוספים".

 

קבוצת "בריל" תעשיות נעליים, נסחרת בבורסה ונחשבת כיום לאחת מהקבוצות הגדולות בישראל בתחום ההנעלה והאופנה. הקבוצה פועלת בייצור, ייבוא, רכש ושיווק קמעונאי של נעליים, ביגוד ואביזרי אופנה אחרים. הקבוצה מפעילה סה"כ כ 211 חנויות ברחבי הארץ, בניהם את רשת Nine west, רשת Gali, רשת Solog, רשת Lee cooper ורשת Show off. כמו כן היא מייבאת ומשווקת לישראל מותגים בינלאומיים כמו: Guess, Marc Fisher, easyspirit, Anne Kilein, Kendall& Kaylie, Hush Puppies ועוד….

 

צילום: אסף לוי

 

לאחרונה השיקה קבוצת "בריל" את  אתר הסחר הגדול בישראל למכירת נעליים תחת השם "Step In" בהשקעה של 2 מיליון שקל. אתר הסחר של הקבוצה מאגד תחתיו 100 נקודות מכירה ממותגי הקבוצה הפזורות ברחבי הארץ. הוא כולל למעלה מ-40 מותגי הנעלה, ביניהם מותגים המיובאים, משווקים ומיוצרים ע"י קבוצת בריל, כמו: Nine West, Anne Kilein, Guess, Marc Fisher, Hush Puppies, Caterpillar,  Lee cooper, Gali, Kendall& Kaylie , Timberland,  easyspirit ועוד מגוון רחב של מותגים בינלאומיים. בנוסף משווק האתר את מותגי האופנה:  Lee cooper Solog.