כותרות אחרונות
Search

חברת "Sodexo on-site" ממשיכה לפעול אבל קצת אחרת….

 

 

חברת "Sodexo on-site" ממשיכה לפעול אבל קצת אחרת.

תייצר לעובדיה ערכות  ממותגות ושמיות הכוללות כוס זכוכית ובקבוק רב פעמי לשמירה על ההיגיינה ואיכות הסביבה.

משבר הקורונה אילץ חברות רבות לשנות את דרך פעולתן ולהתאים עצמן למציאות החדשה. כך נאלצה חברת "Sodexo on site", המתמחה באספקת שירותי אחזקת מבנים ומערכות, ניהול שירותים והסעדה לארגונים, מוסדות ציבור וחברות מהגדולות במשק, לעבור להגשה בכלים חד פעמיים ולהניח מאחוריה את נושא הקיימות והשמירה על איכות הסביבה שהיה טרום המשבר בראש סדר העדיפויות באופן כללי ושל החברה בפרט.

 

על מנת להחזיר לראש סדר היום את נושא הקיימות והשמירה על איכות הסביבה, החליטה בימים האלה החברה לצאת בצעד יוצא דופן ולייצר עבור למעלה מ-100 עובדי המטה שלה, ערכות שמיות ממותגות הכוללות כוס זכוכית ובקבוק רב פעמי, אשר גם יצמצמו את השימוש בכלים חד פעמיים ויתרמו לאיכות הסביבה וגם יתרמו לשמירה על היגיינה מיטבית של העובדים.

 

רינת לחנה, אורפז מזרחי, שרי בנילוש, אלה לסרי – צילום: דוד אבן

 

רינת לחנה, סמנכ"לית משאבי אנוש "Sodexo On Site" מסרה: "נושא הקיימות והשמירה על איכות הסביבה הוא נושא שמצוי באג'נדה של החברה ואותו קידמנו רבות טרום המשבר. יחד עם זאת, המשבר אילץ אותנו בעל כורחנו וכחלק מהשמירה על ההנחיות, לעבור לשימוש בכלים חד-פעמיים. חברות רבות נאלצות בימי אלה להביע חשיבה יצירתית וחדשנית על מנת להמשיך ולפעול ולכן החלטנו להשיק את הערכות הרב פעמיות לעובדינו, אשר גם יצמצמו את הפגיעה באיכות הסביבה וגם יעזרו לשמור על ההיגיינה שלהם, וכל זאת כחלק מאסטרטגיית היציאה שלנו שנקראת "ממשיכים. אחרת".

 

ערכות ממותגות ושמיות של "SODEXO ON SITE" – צילום: ערן מילוא

 

חברת "Sodexo On Site", מפעילה שתי חטיבות בישראל. האחת מתמחה בשירותי אחזקת מערכות אלקטרומכניות, מיזוג אוויר, חשמל ושירותי ניהול כלליים (Facility Management) וחטיבה המתמחה בשירותי הסעדה לארגונים, מוסדות ציבור ולחברות מהמובילות במשק בסקטורים השונים, על כל הכרוך בכך: משלב עיצוב המסעדה, כולל תכנון התפריט, בניית תפריט מותאם עם תזונאית החברה, דרך בישול במקום של אוכל טרי, טעים ומזין ועד להגשה נעימה ושירות מוקפד לסועדים. כל זאת כחלק מגישת החברה לאספקת שירותים משפרי איכות חיים (Quality of Life Services). החברה קשובה לצרכים המיוחדים של הארגונים השונים ומתאימה לכל לקוח סל שירותים המתאים במדויק לצרכיו. החברה מפעילה נהלי בטיחות מחמירים בתחום בטיחות במזון ובטיחות בעבודה. החברה עובדת עם מוסדות וארגונים מהגדולים במשק וביניהם: משטרת ישראל, הסוכנות היהודית, בי"ח אסותא, רד בינת, ריסקו, חברת חשמל, תעשייה אווירית וכו'. החברה הינה כחלק מתאגיד "SODEXO" העולמי המעסיק למעלה מ-460,000 עובדים ב-68 מדינות ברחבי העולם ומשרתת מידי יום 100 מיליון לקוחות במגוון שירותים.