חברת Solgar עולה בקמפיין חדש ל-No.7, מוצר חדש פורץ דרך בתחום הכאב והמפרקים
-
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום חברון זלצמן בהשקעה של כ- 2.4 מיליון ₪
-
הקמפיין תחת הסלוגן "7 הדור הבא למפרקים" יישלב עדויות אותנטיות של אנשים שהשתמשו במוצר בכל המדיות השונות בארץ
חברת Solgar – יצרנית תוספי הבריאות הטובים בעולם, עולה בימים אלו בקמפיין חדש ל-No.7 – מוצר חדש פורץ דרך בתחום הכאב והמפרקים. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום "חברון זלצמן" בהשקעה של כ- 2.4 מיליון הקמפיין, תחת הסלוגן "No.7 הדור הבא למפרקים" ישלב עדויות אותנטיות של אנשים שהשתמשו במוצר ויתפרסם במדיות השונות בארץ: טלוויזיה, רדיו ארצי ומקומי, עיתונות ארצית ומגדרית ועוד…
No.7 הינה פורמולה ייחודית פורצת דרך המבוססת על שילוב ייחודי של רכיבי פטנט חדשים המשפיעים בפרק זמן קצר ומאפשרים הקלה בטווח גדול של מצבי כאב ודלקת. No.7 מבוסס על 7 רכיבי פטנט הפועלים בזמן תגובה מהיר, מפחיתים כאב ודלקת ומחזירים תנועתיות, גמישות ותפקוד למפרקים פגועים. בניגוד לתרופות נוגדות כאב ודלקת המוגבלות לשימוש של עד 10 ימים, את No.7 ניתן לקחת לתקופה ארוכה שאינה מוגבלת בזמן.
חברת סולגאר ישראל היא החברה המובילה בארץ בתחום תוספי התזונה הכולל ויטמינים ותוספי תזונה. החברה הוקמה בשנת 1986בידי ד"ר אלכס מאור ואיתן מרקוביץ' והיא המשווקת הבלעדית של מוצרי חברת סולגאר האמריקאית.כיום, החברה מונה כ- 100 עובדים ומביאה לקהל לקוחותיה את מגוון המוצרים האיכותי והמקצועי ביותר בישראל, המונה למעלה כמאתיים מוצרים שונים הנמכרים בכאלף נקודות מכירה