כותרות אחרונות
Search

מותג הג'ינסים G-STAR חוגג 20 שנה לדגם הג'ינס ELWOOD ומכתיר את שנת 2016 כשנת ה-"ELWOOD"

מותג הג'ינסים הנחשק  G-STARחוגג 20 שנה לדגם הג'ינס האייקוני והמצליח ELWOOD ומכתיר את שנת 2016 כשנת ה-"ELWOOD"

מותג הג'ינסים STAR RAW-G חוגג 20 שנה לדגם הג'ינס האגדי ELWOOD 5620. החגיגות יימשכו על פני שנה ויכללו בין היתר קמפיין שצולם ע"י צלמת האופנה אלן וון וונוורט ומהדורה מוגבלת של ELWOOD שתושק מדי חודש

 spring 3

דגם ה- ELWOOD מייצג את ה-DNA של מותג הג'ינסים G-STAR, הוא סמל לחדשנות ומוכר בשל עיצובו הראשון בשיטת 3D המשתמש בטכניקות לפיסול הג'ינס סביב הגוף.

הג'ינס המקורי עוצב על ידי המעצב פייר מוריסט בשנת 1996 וזאת לאחר שמצא השראה מאופנוען שחלף על פניו בדרום צרפת.

דגם ה-ELWOOD הפך למוכר וייחודי בכך ששמר על חמשת המרכיבים העיקריים המזוהים אתו כל כך – הטלאים באזור הברך, טלאים בצורת אוכף, עיצוב 3D, עיצוב השומר על העקב ותפרי ירך מלוכסנים.

כחלק מחגיגות 20 שנה החליטו בחברה שבכל חודש במהלך שנת 2016 ביום ה- 20 עתידה לצאת מהדורה מוגבלת אשר תכלול בתוכה עיצובים מעניינים ואופנתיים שעוצבו על ידי אמנים ומשתפי פעולה שונים ברחבי העולם. הדגם הראשון שיצא ייקרא Elwood Moto, חידוש לדגם ה-ELWOOD הקלאסי משנת 1996.

spring 2

G-Star RAW שימשה מאז 1989, חלוצת דנים הידועה בסגנון ייחודי ובאמירה פורצת גבולות. הפילוסופיה של G-Star תמיד הייתה "רק המוצר" עם דגש על אומנות ג'ינס וחדשנות. הרעיון לדנים תלת ממדי נולד ב G-Star בשנת 1996 עם כניסתה G-Star Elwood, והמסירות לשימוש בבד דנים נא שאינו טופל, שיצרה מהפכה בתעשיית הג'ינס.

טווח מחירים: 599 ₪ – 1129 ₪

להשיג בחנויות GSTAR שרונה-ת"א, עיר ימים-פולג, אילת רויאל גרדן ובחנויות אופנה נבחרות ברחבי הארץ.

g-star.com | Facebook.com/Gstartlv