כותרות אחרונות
Search

חברת "Upstep" יוצאת לגיוס המונים של כ- 4 מיליון דולר!

מימין לשמאל: אביעד רז ,אורן רז, ולימור כץ – צילום: יח"צ "Upstep"

 

חברת "Upstep" יוצאת לגיוס המונים של כ4 מיליון $ !

זהו גיוס המונים השני של חב' "Upstep". בגיוס המונים שערכה החברה בשנת 2021, גייסה החברה כ- 2.5 מיליון $ ושברה שיא בגיוס המונים בישראל!.

 

לימור כץ מנכ"לית חברת "Upstep": "מטרת הגיוס להמשך צמיחה תוך שילוב תהליך אופטומיזציה , גיוס כוח אדם מקצועי, שיפור מתמיד של מערך ה-PPC והקמת מערך ייצור המתקדם ביותר בעולם בתעשיית המדרסים."

 

 היקף מכירות המדרסים של חברת Upstep בארה"ב בשנת 2021 היה למעלה מ- 34,000 זוגות, והצפי ב-2022 להמשך צמיחה קרובה ל 100%, ולהמשיך להוביל את שוק בארה"ב, ולהתרחב למדינות נוספות!

 

חב' Upstep יוצאת בימים אלו לגיוס המונים של כ-4 מיליון $ ! .

 

זו גיוס המונים השני של חברת "Upstep" בגיוס המונים שערכה החברה בשנת 2021 גייסה החברה כ- 2.5 מיליון $ , ושברה בכך שיא בגיוס המונים בישראל!.

 

מהלך זה מתבצע בעקבות הרחבת הפעילות של חברת "Upstep" בשנת 2021 בארה"ב בגידול של כ-100% בהיקף המכירות לעומת שנת 2020.

 

לימור כץ מנכ"לית חברת "Upstep": "מטרת הגיוס היא להמשך צמיחה תוך שילוב תהליך אופטומיזציה, גיוס כוח אדם מקצועי, שיפור מתמיד של מערך ה-PPC והקמת מערך ייצור המתקדם ביותר בעולם בתעשיית המדרסים. כבר היום אנחנו  מובילים את שוק ארצות הברית בתחום המדרסים המותאמים אישית, באופן משמעותי מכל חברה אחרת ומתכוונים לחזק ולהרחיב  את האחיזה שלנו בשוק זה ובהמשך בשווקים נוספים בעולם. החברה נמצאת בימים אלו בסיום של פיתוחים טכנולוגיים פורצי דרך, שיקנו לחברה יתרון תחרותי משמעותי, וימצבו אותה כחברה פורצת דרך בפסגת הטכנולוגיה בענף!"

 

מימין לשמאל: אביעד רז ,אורן רז, ולימור כץ – צילום: יח"צ "Upstep"

היקף המכירות של מדרסים של חברת "Upstep" בארה"ב בשנת 2021 היה למעלה מ-34,000 זוגות מדרסים והצפי בשנת 2022 להגדיל בכ-100% את היקף המכירות.

 

חברת "UPSTEP" הקימה לאחרונה מערך "BIG DATA" של למעלה מ- 200,000 כפות רגליים של לקוחות בארה"ב ומתכוונת להמשיך ולהרחיב את מערך "BIG DATA" למאוד אלפים רבים נוספים.

 

לאחרונה הקימה ההחברה מרכז לוגיסטי 2 בארה"ב (הראשון בניו ג'רזי) ב Navada בהשקעה של כ-1.5 מיליון ₪.

 

חברת "UPSTEP" הוקמה ע"י האחים לימור כץ, אביעד רז ואורן רז בשנת 2017 לאחר שנתיים וחצי של מחקר פיתוח. במהלך 5 שנות פעילות החברה בשוק האמריקאי, הפכה חברת "Upstep" לאוטוריטה רפואית אונליין מס' 1 בארה"ב לטיפול בכאבי רגליים.

 

הזמנת המדרסים של חב' "Upstep" נעשית דרך ממשק אינטרנטי ידידותי, מבלי לצאת מהבית לאורך כל התהליך! הלקוח עונה על מספר שאלות באתר החברה, על סגנון חייו בעיות רפואיות והתחום אליו הוא נזקק למדרסים ומקבל אליו הביתה קופסת דריכה, מטביע את כפות רגליו ושולח למרכז הלוגיסטי של החברה.

 

צוות פודיאטרים מומחים, מהמעלה הראשונה, מתכננים עבור כל לקוח מדרס מותאם אישית, בהלקח כל הפרטים הנדרשים, ובמטרה לפתור את כאבי הרגליים ולהעצים את איכות החיים של הלקוחות. לאחר  כחודש מקבל הלקוח לביתו את המדרסים. עלות המדרסים  המותאמים אישית של "Upstep" זולה  בכ-50% מעלות מדרסים הנרכשים בצורה המסורתית ונמכרת עם אחריות מלאה, כשהם מייצרים חווית לקוח מאוד מהנה, תוך מתן שירות לקוחות ברמה גבוהה ביותר.

 

לימור כץ מנכ"לית חב' Upstep": "ברבעון הראשון שנת 2022 בעקבות תפעול 2 מרכזיים לוגיסטיים בארה"ב קיצרנו ב-25% את זמני אספקת המוצרים ללקוחות".