כותרות אחרונות
Search

חברת URIEL מרחיבה את פעילותה ונכנסת לשוק מוצרי האורתופדיה וכף הרגל בהולנד

חברת URIEL חתמה על שיתוף פעולה עם חברת REMEDICARE  ההולנדית . שווי העסקה מוערך במיליוני ₪ . מוצרי החברה ישווקו בלמעלה מ – 400 חנויות.

מוצרי חברת URIEL  עתידים להיות משווקים בלמעלה מ- 400 חנויות ברחבי הולנד. הכניסה לשוק ההולנדי הגיעה לאחר פיילוט שהחל לפני כשנה, במסגרתו חתמה חברת URIEL מותג האורתופדיה וכף הרגל הבינלאומי עם חברת REMEDICARE    ההולנדית על הסכם לשיווק מוצריה ברשתות הפארם והקוסמטיקה השונות בהולנד.

בימים אלו, לאחר הצלחת הפיילוט ישווקו  מוצרי חברת URIEL בלמעלה מ- 400 חנויות ברחבי הולנד. בנוסף מתקיימים מגעים עם רשתות נוספות בהולנד כאשר השאיפה היא שהמותג URIEL  ישווק בלמעלה מ – 1,000 רשתות וחנויות פארם.

uriel 1

חברת URIEL משווקת את מוצריה בלמעלה מ- 50 מדינות ברחבי העולם והינה שחקן מרכזי בתחום מוצרי האורתופדיה וכף הרגל באירופה. את מוצריה ניתן למצוא במדינות: יוון, קפריסין, פולין, צ'כיה, אירלנד, איטליה, גרמניה, אנגליה ,הונגריה, בולגריה, שוויצריה, רוסיה, לטביה אוקראינה, נורבגיה, פינלנד, ספרד, אוסטריה, רומניה  ומדינות נוספות באירופה , בנוסף לצפון ודרום אמריקה.

uriel 2

ליאור בוטון מנכ"ל URIEL: "חברת URIEL ממשיכה לבסס את עצמה כמותג עולמי מוביל בתחום מוצרי הצריכה באורתופדיה וכף הרגל. אנו ממשיכים להתאים את עצמנו לצרכים והדרישות של השווקים השונים על ידי יצירת פתרונות ,פיתוחים חדשים ושיתופי פעולה המחזקים את מעמדנו כשחקן מוביל. חברת REMEDICARE היא שותף אידיאלי, אשר תואם את חזוננו ומטרתנו לספק לצרכן הבינלאומי מענה מקצועי, איכותי ושרותי של מוצרנו ועל כך אנו שמחים."

על URIEL:

חברת URIEL  הינה מותג בינלאומי מוביל בעולם בתחום מוצרי הצריכה לאורתופדיה וכף הרגל מזה 40 שנה. המותג משווק את מוצריו ברשתות הפארם המובילות בארץ, בתי מרקחת פרטיים, מכוני אורתופדיה, פיזיותרפיה וקופות החולים השונות. המותג נמכר ומשווק בכ- 45 מדינות בעולם. חברת URIEL היא נותנת החסות הרשמית  בתחומה  למועדון היוקרה בכדורגל – מכבי חיפה. החברה לא נחה ומשקיעה רבות בפיתוחים, שיתופי פעולה והרחבת מטריית לקוחותיה בכל העולם במטרה לשמר ולבסס את מעמדה כמותג המוביל בעולם.