כותרות אחרונות
Search

חברת "Western Digital" נבחרה בידי "Acronis" כדי לספק תשתית אחסון גלובלית אמינה.

תמונה חופשית מאת גרד אלטמן מ- Pixabay 

 

חברת "Western Digital" נבחרה בידי "Acronis" כדי לספק תשתית אחסון גלובלית אמינה.

פלטפורמת האחסון בעלת הקיבולת הגבוהה Ultrastar נפרסה כדי לשפר את האמינות וכדי לתת מענה לצרכי הקיבולת הגלובליים.

 

תמונה חופשית מאת גרד אלטמן מ- Pixabay

 

חברת "Western Digital" הכריזה כי חברת "Acronis", מהמובילות הגלובליות בתחום הגנת הסייבר, בחרה בפלטפורמות האחסון ההיברידיות בקיבולת גבוהה Ultrastar Data60 וב-Ultrastar Data102 כדי לעמוד בדרישות לקיבולת וכדי שיספקו תמיכה לתוכניות ההתרחבות של החברה בטווח הארוך, ביעילות ובתמורה טובה לעלות. Acronis בחרה בשירותים הטכנולוגיים של השותפה DIAWAY OÜ כדי לתכנן ארכיטקטורה ברת התאמה לפריסה ב-12 מרכזי נתונים גלובליים – וזו בחרה ב-Western Digital.

 

כדי לעמוד בקצב הגידול הקבוע בדרישות הנתונים, Acronis נזקקה לפתרון אחסון חסכוני שיכול לספק אמינות מוצקה והגנה על נתונים, תוך שהיא מוסיפה קיבולת לאורך זמן.

 

Acronis השלימה את השלב הראשון של התוכנית, ושדרגה את רוב תשתית האחסון העולמית שלה עם פלטפורמות Ultrastar של Western Digital. סביבת העבודה הגלובלית שלה מציעה כעת קיבולת שמסתכמת ביותר מ-220 פטה-בייט, והיא מתכוונת להרחיב אותה עוד יותר. ההשקעה בפלטפורמות Ultrastar של Western Digital עזרה ל-Acronis לקצץ ברכישות האחסון שלה וכן להקטין את העלויות התפעוליות, כמו גם לפשט את ניהול האחסון הגלובלי שלה. בנוסף, הבחירה לייצר תקן לארכיטקטורת האחסון הגלובלית תוך התבססות על Western Digital מאפשרת לחברה לתכנן בקלות רבה יותר את הגדלת הקיבולת עם עלויות צפויות יותר.

 

"כחברה, הצמיחה שלנו תלויה ביכולת שלנו להציע ללקוחות פתרונות הגנת סייבר יעילים ואמינים במחיר זמין. ב-DIAWAY מצאנו אינטגרטור שמבין באמת את הצרכים שלנו, ועם Western Digital אנו מקבלים פתרון אחסון שאנחנו יכולים לסמוך עליו, בעלות כוללת שספקי אחסון אחרים לא יכלו לספק. בחירת פלטפורמות Ultrastar עבור תשתית האחסון הגלובלית שלנו הייתה החלטה שהיה קל לקבל", אמר אלכס בייק, מנהל תפעול טכנולוגי גלובלי ב-Acronis.

 

Ultrastar Data60 ו-Data102 הם התקני SAS JBOD המציעים צפיפות וקיבולת גבוהים עם קצב העברת נתונים של עד 12 גיגה-ביט/לשנייה. הם יכולים להכיל עד 60 ו-120 כוננים קשיחים (HDD) בהתאמה, כשעד 24 מכוננים אלו ניתנים להגדרה ככונני SSD בתצורת 4U קומפקטית, ועם נפח גלובלי גולמי כולל של 900 טרה-בייט ו-1.5 פטה-בייט בהתאמה. פלטפורמות האחסון ההיברידיות

 

הללו מציעות צפיפות JBOD גבוהה במיוחד המספקות את הגמישות לקבוע את שילובי ה-HDD וה-SSD כדי למצוא את האיזון בין קיבולת, ביצועים ועלויות. אלמנטים אלו הם מהחשובים ביותר עבור הדור הבא של האחסון המבוזר ומערכות האחסון מבוססות התוכנה.

 

בזכות היכולת הייחודית של Western Digital להפוך שבבי סיליקון למערכות מלאות, פלטפורמות Ultrastar Data מספקות את האמינות לטווח ארוך אותה דורשים הלקוחות של Acronis. הן כוללות מאפיינים חדשניים כדוגמת IsoVibe – טכנולוגיה לבידוד רטטים שמטרתה לעזור לשמור על ביצועים עקביים תחת עומסי עבודה כבדים, ו-ArcticFlow – טכנולוגיית קירור אזורי תרמית המספקת פתרון קירור יעיל המשפר את אמינות הכונן.

 

"אנו עושים כל מאמץ לספק ללקוחותינו מוצרים ושירותים מעולים, ואנחנו עובדים באותה המידה כדי לוודא שהם בוחרים את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכים שלהם. Western Digital מחויבת לספק פלטפורמות מודולריות ויעילות בהן אנו משתמשים כדי להגדיר ארכיטקטורה פטה-בייט מרובות עבור הלקוחות שלנו. אנו מאמינים כי Western Digital היא ההתאמה המושלמת ל-Acronis", אמר אלכסנדר ראגל, שותף מנהל ב- DIAWAY OÜ.

 

"אנו שמחים ש-Acronis הגדירה את סטנדרט האחסון שלה כשהיא מתבססת על Western Digital במרכזי הנתונים שלה. בעת תכנון סביבות בקנה מידה של פטה-בייט, צפיפות גבוהה, אמינות ועלויות הם גורמים חשובים. אנו מחויבים לתמוך בצרכי אחסון הנתונים של Acronis בזמן שהיא מתכננת להרחיב את התשתית שלה מסביב לעולם ולהגדיל את העסקים שלה", אמר נייג'ל אדוארדס, סמנכ"ל מכירות, EMEAI ב-Western Digital.