כותרות אחרונות
Search

חברת"Jedox" יצרן גלובאלי המפתח כלים לתכנון פיננסי ואנליטיקה הודיעה על גיוס הון בשווי 100 מיליון דולר.

 

 

חברת"Jedox" יצרן גלובאלי המפתח כלים לתכנון פיננסי ואנליטיקה הודיעה על גיוס הון בשווי 100 מיליון דולר. 

קבוצת "Yael", נציגתה הישראלית של חברת "Jedox": "תקופה סוערת זו מחייבת טכנולוגיה מהפכנית שתאפשר   יכולות תכנון חכמות, אותן אנו מציעים לארגונים בישראל"

 

חברת "Jedox" הינה יצרן גלובאלי המפתח כלים לתכנון פיננסי ואנליטיקה. החברה, הנחשבת למובילה עולמית בתחומה, הודיעה בימים אלה על גיוס של למעלה מ-100 מיליוני דולרים לשם הפיתוח הבא שלה. קבוצת Yael, נציגתה בישראל מאז 2008 ואחד האינטגרטורים הגדולים של החברה בעולם, מציעה לארגונים מקומיים את הפתרון של "Jedox" הכולל כלים חכמים לתכנון וניתוח פיננסי ותפעולי.   

 

דורון גיגי, מנכ"ל קבוצת Yael": "באחת התקופות הסוערות שידע העולם, מסתמכים ארגונים יותר מתמיד על טכנולוגיה חדשנית המבוססת על מנועי תכנון וחיזוי מתקדמים על מנת לקבל החלטות מושכלות ולהיערך בהתאם" . "ג'דוקס מאפשרת לארגונים בדיוק את זה. פיתוחים כאלה, שמתחדשים בעקביות, מחייבים השקעות מאסיביות. הגיוס החשוב הזה יאפשר ל-Jedox את המשך פיתוח החדשנות שלה ויאפשר לנו כנציגתה הישראלית, להציע לגופים בארץ יכולות מתקדמות בתחום ניהול הביצועים הארגוניים CPM)) מצד שחקנית מרכזית המפתחת פתרונות חכמים בענן, לעולם הפיננסי".

 

את סבב הגיוס הובילו Insight Partners לצד Iris Capital, eCAPITAL וכן Wecken & Cie שעמדו גם מאחורי סבבי הגיוס הקודמים עליהם הודיעה החברה המעניקה היום שירות לכ-2,500 לקוחות ברחבי העולם ביניהם שחקנים מרכזיים בשוק דוגמת מיקרוסופט, מקדונלדס וחברת  ABB וכן, שורת לקוחות רחבה בישראל.

 

הפתרון של "ג'דוקס", אשר תוכנן במקור לעבודה בענן כמו גם על בסיס On-premise לשימושם של אנשי כספים, הורחב לאורך הזמן בעקביות עבור משתמשים משלל תחומים, כגון מנהלי HR, מנהלי מכירות עבור חיזוי מכירות בעולם משתנה, עבור מנהלי תפעול לטיפול בנושאים לוגיסטיים ונושאי ייצור ועוד…

 

"ג'דוקס" משלב כיום כלי AI מובנים במנועי התכנון שלו, המאפשרים למשתמש ראיה רחבה ומדוייקת. ייחודיות נוספת בפלטפורמה של "ג'דוקס" היא ביכולתה לעבוד באופן מלא בשילוב שלל כלים ארגוניים נפוצים כמו סיילספורס וכלי BI מתקדמים, על מנת להיטמע באופן מושלם בארגונים ובתהליכי העבודה בהם. הגיוס הנוכחי מיועד להרחבת יכולות הפתרון לשורה מורחבת של משתמשים ושל ורטיקלים. http://tcrn.ch/3qb3oII.

אודות קבוצת  Yael Group

קבוצת Yael היא קבוצת IT מהמובילות בישראל, המספקת פתרונות טכנולוגים מתקדמים במענה לאתגרים העסקיים של היום. הקבוצה, הפעילה בישראל משנת 1963 ומונה למעלה מ-1,500 עובדים, מתמחה בפתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה ועוסקת ביישום והטמעה של מגוון מוצרי תוכנה וחומרה מהמובילים בעולם, ביניהם: תשתיות ואינטגרציה, מערכות ERP ו-CRM, פתרונות פיננסיים, BI ואנליטיקה, ענן, דיגיטל, ניהול תוכן ומסמכים ואבטחת מידע. זאת, לצד הענקת שירותי מיקור חוץ וייעוץ.

 

קבוצת Yael עובדת בשותפות מתמשכת עם מיטב הספקים כגון:,Salesforce ,IBM ,Microsoft Oracle ,Google ,TIBCO ,Dell ועוד… ומספקת פתרונות IT מתקדמים לגופים בכל תחומי המשק: בנקים, חברות ביטוח, קופות החולים, גופים ציבוריים, גופים ביטחוניים, משרדי ממשלה, חברות פרמצבטיקה, טכנולוגיה, מוצרי צריכה ועוד…

 

לאתר הקבוצה: www.yaelgroup.com