כותרות אחרונות
Search

חב' "אדי מערכות" נציגת תאגיד MOVON בישראל משיקה אפליקצייה חדשה ל- MOVON.

חב' "אדי מערכות" נציגת תאגיד MOVON בישראל משיקה אפליקצייה חדשה ל- MOVON.

 אפליקצייה Viewer MDAS המאפשרת לבעל הרכב לבחון ולנתח את התנהגות הנהג במהלך הנסיעה.

 

חב' "אדי מערכות" נציגת תאגיד MOVON בישראל המשווקת מערכת בטיחות למניעת תאונות דרכים ברכב משיקה בימים אלו אפליקצייה למערכת MOVON – אפליקציית Viewer MDAS המאפשרת לבעל הרכב לבחון ולנתח את התנהגות הנהג במהלך הנסיעה.

 

מערכת MOVON למניעת תאונות דרכים כוללת מצלמת דרך מובנת, בנוסף לשימוש הרגיל של שיחזור מסלול הנסיעה ניתן, באמצעות האפליקצייה הייחודית לנתח את התנהגות הנהג.

 

האפליקציה לא רק משחזרת את מסלול הנסיעה אלא מציגה מגוון רחב של נתונים שקרו במהלך הנסיעה כגון: מהירות הרכב בכל רגע נתון , הצגת תמרור המהירות שמקטע הכביש בו נוסע הרכב, מתי הנהג לחץ על הבלם, האם הנהג אותת במעבר בין המסלולים.

 

בנוסף האפליקציה מציגה את כל התרעות ממערכת MOVON שהופעלו במהלך הנסיעה: התרעות התנגשות ברכב מלפנים, התרעת סטיה ממסלול הנסיעה ללא איתות, התרעת התנגשות בהולכי רגל ואי שמירת מרחק. 

 

השימוש באפליקציה מתאים במיוחד להורים לנהגים צעירים שרוצים לבדוק ולבחון את התנהגותם בכביש, למקומות עבודה שרוצים לבדוק מעת לעת את כשירותם של הנהגים ועוד…

 

השימוש באפליקציה הוא ללא תשלום וניתן להוריד אותה מאתר הבית של MOVON ישראל.

 

צילום: יח"צ

 

https://www.movon.co.il/%D7%9E%D7%A6%D7%9C%D7%9E%D7%AA- %D7%93%D7%A8%D7%9A-dvr/

 

מערכות הבטיחות MOVON מיוצרות ע"י תאגיד MOVON מדרום קוריאה. מערכת MOVON  מצוידות במצלמה המותקנת על גבי השמשה הקדמית של הרכב, המערכות מחוברת בחיבור השראתי למחשב הרכב, ממנו היא מקבלת מידע על מהירות הרכב ועל הפעלת מערכת האיתות של הרכב (כל צד בנפרד).

 

המערכת כוללת צג המותקן ע"ג הדשבורד של הרכב שמציג לנהג את נתוני המערכת במהלך הנסיעה (בפועל אנו ממליצים שלא להסתכל על הצג במהלך הנסיעה).

 

המצלמה סורקת את תוואי הכביש במהלך הנסיעה, ובעת הצורך מתריעה ומסבה את תשומת לב הנהג,  בעזרת התרעות קוליות וויז'ואליות, מפני הסכנות הצפויות לו. המערכת מזהירות ומתריעה:

  • FCW – התרעה מפני התנגשות ברכב מלפנים

  • LDW- התרעה סטיה ממסלול הנסיעה בלא איתות (המערכת יודעת לאבחן כל צד בנפרד)

  • PCW – התרעת התנגשות בהולכי רגל וברוכב דו גלגלי

  • SDA – התרעה מפני אי שמירת מרחק

  • FPW – התרעת התנגשות ברכב מלפנים במהירות הנמוכה מ 30 קמ"ש

  • FVSA- צליל תשומת לב שהרכב שלפניך החל בנסיעה ואתה עדין עומד

  • TSR– זיהוי תמרורי מהירות והתרעה על חריגת מהירות

  • התרעה קולית מפני שכחת ילדים ברכב