כותרות אחרונות
Search

חב' "אנרפוינט"מהקימה מרכז לוגיסטי (מרלו"ג) חדש באזור התעשייה של כפר סבא.

צילום: יח"צ  "אנרפוינט"

 

חב' "אנרפוינט"מהקימה מרכז לוגיסטי (מרלו"ג) חדש באזור התעשייה של כפר סבא.

חב' "אנרפוינט" מהחברות המובילות במשק בתחום האנרגיות המתחדשות הקימה מרכז לוגיסטי (מרלו"ג) חדש באזור התעשייה של כפר סבא המשתרע על שטח של כ-2,000 מ"ר בהקמתו השקיעה החברה כ-3 מיליון ₪.

לאחרונה חב' "דוראל אנרגיה" רכשה 25% עם אופציה ל-51% מחב' "אנרפוינט".

 

ניר פלג מנכ"ל חב' "אנרפוינט": המעבר למרלו"ג החדש המשדרג את יעילותה של שרשרת האספקה של החברה, נובע מהעובדה כי בשנה האחרונה הגדילה החברה את פעילותה ב כ 40%.

 

חב' "אנרפוינט" מהחברות המובילות במשק בתחום התקנת מערכות אנרגיה סולאריות על גגות במגזר הפרטי ובמגזר העסקי הקימה מרלו"ג חדש באזור התעשייה של כפר סבא המבנה, משתרע על שטח של כ-2,000 מ"ר ובהקמתו השקיעה החברה כ-3 מיליון ₪ .

 

המרלו"ג החדש יכלול גם את משרדי הנהלת החברה, מחלקת השיווק, מחלקת תכנון והנדסה, מחלקות התפעול ושירות הלקוחות.

 

ניר פלג מנכ"ל "אנרפוינט" – צילום: יח"צ  "אנרפוינט"

 

ניר פלג מנכ"ל חב' "אנרפוינט" הקמת המרלו"ג החדש  המרכז את פעילות החברה ומשדרג את תהליכי שרשרת האספקה נותן מענה תפעולי ואיכותי לצמיחה המתמשכת של החברה אשר  בשנה האחרונה הגדילה את פעילותה בכ- 40%.

 

חברת "אנרפוינט", בשליטת קרן הפרייבט אקוויטי איי פרטנרס, מהמובילות בהקמה של מערכות סולאריות בטכנולוגיה פוטו-וולטאית על גגות מבנים במגזר הביתי והמסחרי, מעסיקה כיום מעל ל- 100 עובדים בפריסה ארצית, ובעשר שנות קיומה הקימה אלפי מערכות סולאריות בכל רחבי הארץ.

 

דוראל מובילה את תחום הסולאר בשילוב אגירה בישראל, לאחר זכייה בכ-40% מסך המכסות בשני מכרזי רשות החשמל, ובכוונתה לשלב מערכות אגירת אנרגיה גם במערכות מסחריות בינוניות וקטנות המיועדות לקיבוצים וצרכני חשמל גדולים, כמו גם ללקוחות ביתיים.

 

צילום: יח"צ  "אנרפוינט"

 

ניר פלג מנכ"ל "אנרפוינט": "ההשקעה של דוראל "באנרפוינט" והשקת שיתוף הפעולה מהווה נדבך נוסף באסטרטגיה של "אנרפוינט" להיות חברת אנרגיה כוללת, חדשנית, יציבה וצומחת. חברה המשתלבת היטב במעבר ההכרחי למערכות אנרגיה מבוזרות והמספקת פתרונות לצרכים המתפתחים של משק האנרגיה הישראלי. ההשקעה של דוראל "באנרפוינט" וקידום שיתוף פעולה בין החברות מהווה מנוע צמיחה ואמצעי להרחבת פעילותה הן בתחומי הפעילות הנוכחיים והן בתחומי פעילות נוספים. נוכחותה ופעילותה המשמעותית של דוראל במגזר ההתיישבותי והכפרי מייצרת הזדמנויות חדשות "לאנרפוינט" אשר צפויות לתרום רבות להרחבת פעילותה הנוכחית והעתידית".