כותרות אחרונות
Search

חב' "אנרפוינט" המתמחה בתחום האנרגיה הסולארית גייסה בימים אלו כ 10 עובדים חדשים.

חב' "אנרפוינט" המתמחה בתחום האנרגיה הסולארית גייסה בימים אלו  כ 10 עובדים חדשים.

עקב גידול בהתקנות מערכות אנרגיה סולארית על גגות בתים פרטיים, חב' "אנרפוינט" גייסה בימים אלו  כ 10 עובדים חדשים.

בחברה מועסקים  כיום כ-50 עובדים.

 

ניר פלג מנכ"ל חב' "אנרפוינט" : "במחצית ה-1 של שנת 2019 היה גידול של כ-40% בהתקנת מערכות אנרגיה סולארית בבתים פרטיים".

 

עקב גידול של עשרות אחוזים במחצית ה-1 של 2019 בהתקנת מערכות אנרגיה סולארית על גגות בתים פרטיים – חב' "אנרפוינט" מהחברות הגדולות במשק בתחום אנרגיה סולארית גייסה בימים אלו כ-10 עובדים חדשים וזאת על מנת לעמוד בלוח הזמנים אשר הוגדר מראש.

 

בכך עלתה מצבת העובדים ל כ -50  עובדים המועסקים כשכירים. עם גיוס העובדים החדשים סה"כ מועסקים בחב' "אנרפוינט" כ-50 עובדים.

 

ניר פלג מנכ"ל חב' "אנרפוינט" מציין, כי במחצית ה-1 של שנת 2019 במגזר הכללי היה גידול של כ-40% בהתקנת מערכות סולאריות בבתים פרטיים ובמגזר הערבי-ישראלי היה גידול של כ-11% בגידול בהתקנות מערכות סולאריות על גגות בתים פרטיים.

 

צילום: יח"צ

 

חב' "אנרפוינט" החלה את דרכה בשנת 2009 עת פתיחת השוק הסולארי בישראל והינה מחלוצות המהפכה.

כחברה המובילה את עולם האנרגיה הסולארית בישראל ובפרט בתחום מערכות סולאריות (פוטו-וולטאיות) למגזר המסחרי והביתי, אנרפוינט ישראל מייעצת, משווקת, מתכננת, מתקינה ומספקת

אחריות ושירות למערכות סולאריות על גגות של בתים פרטיים, מבני מסחר, מבני תעשייה, מבני ציבור ועוד, לאורכה ולרוחבה של מדינת ישראל.

 

מחלקת ההתקנות עמלה בשיא המרץ ולאחרונה התקינה מספר מערכות על סוגי גגות שונים לאורכה ולרוחבה של המדינה. בינהם, המושב גבעת כ"ח, נס ציונה, זכרון יעקב, עומר הישוב בני נצרים ועוד רבים.