כותרות אחרונות
Search

חב' "א.ד.י מערכות" פיתחה מערכת למניעת שכחת ילדים ברכב "Bcare".

הדמיה של מערכת Bcare צילום יח"צ

 

חב' "א.ד.י מערכות" פיתחה מערכת למניעת שכחת ילדים ברכב "Bcare".

מערכת Bcare"" הינה פיתוח ישראלי ומורכבת מאפליקציה ייעודית וכרית המונחת על כיסא הבטיחות של הילד המחוברות בינהן לבלוטות'.

 

אבי זינו מנכ"ל חב' "אדי מערכות": בפיתוח המערכת למניעת שכיחת ילדים ברכב עבד צוות של החברה למעלה משנה בהשקעה של כ-300,000 ₪   המוצר עבר את כל הבדיקות במעבדה ישראלית מורשת משרד תחבורה.

 

חב' "א.ד.י מערכות" פיתחה מערכת למניעת שכחת ילדים ברכב מערכת "Bcare" (פיתוח ישראלי).

 

המערכת פותחה לקראת כניסת התקנה ב-1.8.2021 המחייבת התקנת מערכת בטיחות למניעת שכיחת ילדים בכל רכב פרטי המסיע ילדים עד גיל 4.

 

המערכת מורכבת מאפליקציה ייעודית וכרית המונחת על כיסא הבטיחות, המחוברות לבלוטות'.

 

הדמיה של מערכת Bcare צילום יח"צ

 

בעת שהנהג מניח את הילד בכיסא הבטיחות על גבי הכרית ולאחר תהליך הרשמה חד פעמי, קצר ונוח באפליקציה המערכת פועלת. ברגע שהנהג מתרחק מהרכב ותקשורת הבלוטות' מתנתקת תופיע לנהג התראה קולית וחזותית במכשיר הסמארטפון, שנשכח ילד ברכב. ההתראה תופיע למשך כ4 דק. כל עוד הנהג לא הפסיק את ההתראה יישלחו מסרונים לאנשי קשר נוספים שהנהג הגדיר בעת ההרשמה כ"חירום" ואליהם תשלח הודעה בצירוף קישור למיקום בו הרכב נמצא.

 

מחיר המערכת לצרכן כ-490 ₪.

 

אבי זינו מנכ"ל חב' "א.ד.י מערכות" : בפיתוח המערכת למניעת שכיחת ילדים ברכב עבד צוות של החברה למעלה משנה בהשקעה של כ-300,000 ₪ . המוצר עבר את כל הבדיקות במעבדה ישראלית מורשת משרד תחבורה.

 

אבי זינו מנכ"ל חב' "א.ד.י מערכות" – צילום: מורג ביטן

 

א.ד.י מערכות מתמחה בפיתוח, שיווק והתקנה של מערכות בטיחות מתקדמות לרכבים פרטים, רכבים כבדים ואוטובוסים.  בין המוצרים שהחברה בין המוצרים שהחברה פיחתה ומשווקת:

  • מערכות ADAS – MOVON להתראה מפני התנגשות ברכב מלפנים, סטיה ממסלול הנסיעה והתנגשות בהולכי רגל
  • מערכת DMS – לניטור נהגים במהלך נסיעה הנמצאים במצב של: הסחת דעת (לא מסתכלים על הכביש), נימנום (העפעפיים נופלות), שימוש בטלפון נייד, פיהוקים ועישון. כל המידע נשמר ע"ג המערכת, וניתן להעביר אותו בזמן אמת למערכת ניהול צי רכב של החברה.
  • מערכת ווידאו ( mDVR ) לניטור מצלמות שהותקנו ברכבים בזמן אמת. המערכת מתוצרת חברת SerVision חברה ישראלית פורצת דרך בתחומה אשר בבעלות אדי
  • מערכת לזיהוי שטחים מתים BSD)) לרכבים פרטים.
  • מערכת לזיהוי שטחים מתים בצד הרכבים הכבדים ואוטובוסים (BSIS) שעומדת בתקן האירופאי R151