כותרות אחרונות
Search

חב' "בן & גריס" נערכת לקראת פתיחת עונת הגלידות 2018

חב' "בן & גריס" נערכת לקראת פתיחת עונת הגלידות 2018

חגיגה של סדרות גלידות חדשות , תוספות של מוצרים חדשים לסדרות קיימות, חגיגות 40 שנה ל"בן & ג'ריס" העולמית וחגיגות  30 שנה ל"בן & ג'ריס" בישראל.

 

חב' "בן& ג'ריס"  משיקה חדשנות ומוצרים חדשים:

* גלידת חצי אפויה – הטעם מספר 1 בארה"ב בהשקה מחודשת בישראל.

צילום: יח"צ

 

בסדרת גלידות "CORE" (ליבה) שני טעמים חדשים :

בום צ'וקולטה

עוגת גבינה ועוגיות

 

צילום: יח"צ

בסדרת הגלידות ללא חלב :

חמאת בוטנים חצי אפויה

 

סדרה המיוצרת על בסיס חלב שקדים 100% רכיבים טבעיים. חווית גלידה שלמה – הכל חוץ מהפרה.

טילון בצק עוגיות.

אגדות של רביעיות מנות אישות

צילום: יח"צ

חברת "בן & ג'ריס" החברה המובילה בעולם ובישראל בקטגוריות גלידות הפרימיום נערכת לקראת פתיחת עונת הגלידות 2018 עם סדרות של גלידות חדישות ומוצרים חדשים נוספים.

 

בשנת 2018 "בן& ג'ריס" חוגגת בשנת  40 שנה להקמת חב' "בן & ג'ריס" העולמית ו-30 שנה לפעילות "בן & ג'ריס" בישראל ומהחברה מבטיחים שעונת 2018 תהיה חגיגה של גלידות חדשות , טעמים חדשים, מארזים חדשים, ועוד….ועוד…..

 

בשנת 2018 משיקה חב' "בן & ג'ריס" סדרה חדשה של גלידות:

בסדרת גלידות "CORE" (ליבה) – סדרת גלידות הכוללות ליבה יחודית בלב הפיינט ומיוצרות באמצעות טכנולוגיית ייצור יחודית ומשלבות 3 אלמנטים של טעם ומרקם יחודיים יושקו 2 טעמים חדשים : בום צ'וקולטה ועוגת גבינה ועוגיות.

צילום: יח"צ

בן & ג'ריס פותחים את שנת 2018 בהשקה מחודשת של גלידת חצי אפוי הטעם מספר 1 בארה"ב (לאחר 15 שנה שהגלידה ירדה מהמדפים).

 

אבי זינגר, מנכ"ל "בן & ג'ריס" מציין, שגלידת "חצי אפוי" שקיבלה את שמה מהעובדה שבצק העוגיות  אינו אפוי והעוגיות בראוניס אפויות,  הגלידה  מורכבת מ – 2 טעמים קלאסיים – בצק   עוגיות ושוקולד בראוניס משולבים יחד והתוצאה גלידה מובחרת וטעימה.

 

לבקשת הקהל  גם בתחום קטגוריית גלידות יוגורט יווני – מחזירים למדפים את גלידת "יוגורט יווני אוכמניות וניל וגרהם".

 

בתחום הגלידות ללא חלב "NONDAIRY" המכילות 100% רכיבים טבעיים ומבוססות על חלב שקדים תשיק "בן & ג'ריס" בעונת 2018 טעם חדש – גלידת חמאת בוטנים חצי אפויה.

 

אבי זינגר מציין, שבשנים האחרונות חל גידול במספר האנשים הנמנעים ממוצרי חלב הן בשל עליית המודעות לתזונה הטבעונית והן בשל רגישויות למוצרי לקטוז ואלרגיות לחלב , והגלידות ללא חלב נותנות מענה לקהל זה שכן מדובר בגלידות איכותיות עם תוספות עשירות וטעם יחודי – סידרה שזכתה להצלחה רבה בעולם ובישראל.

 

מוצרים חדשים:  טילון חדש בטעם בצק עוגיות, מאגדות הכוללות רביעיית גלידות בטעמים הכי פופולריים , כל מאגדת כוללת רביעיית גלידות של 100 מ"ל כ"א, וסדרת מוצרי SHORTY – בטעם עוגיות עם תות ובטעם קון סוויט קון.

 

בן & ג'ריס חברת המזון היחידה בישראל מאושרת על ידי  FAIRTRADE (סחר הוגן) שמשמעו – הוגנות כלפי כל שרשרת הייצור הן מבחינת שכר הגון והן מבחינת תנאים סוציאליים החל מקוטפי הבננות וקני הסוכר בדרום אמריקה ועד עובדי מאפיית הבראוניס בניו יורק. הלוגו של ארגון הסחר ההוגן הבינ"ל מופיע על כל אריזות החברה .

 

חב' בן& ג'ריס ישראל הוקמה בשנת 1988 ובשנת 1990 הקימה את המפעל הראשון ביבנה. בשנת 2010 השלימה את הקמתו של מפעל חדש וגדול בבאר טוביה בהשקעה של כ-18 מיליון ₪.

המפעל מייצר כ-30 טון גלידה ביום וכ-8000 טון בשנה.