כותרות אחרונות
Search

חב' "בריקסטון" בעלת רשת מתחמי כספות פרטיים מנהלת מו"מ עם 2 משקיעים מדובאי להקמת מתחם כספות אוטומטי לחלוטין בדובאי/

עו"ד דביר אינדיג מנכ"ל ובעלים חב' "בריקסטון" – צילום: מורג ביטן

 

חב' "בריקסטון" בעלת רשת מתחמי הכספות הפרטיים בת"א ובירושלים מנהלת מו"מ עם 2 משקיעים מדובאי להקמת מתחם כספות אוטומטי לחלוטין בדובאי בהשקעה של 2 מיליון דולר

 

עו"ד דביר אינדיג מנכ"ל חב' "בריקסטון" מדווח מדובאי: "החברה פועלת להקים לראשונה בדובאי מתחם כספות שיפעל ללא מגע יד אדם. לאחר הקשת קוד סודי של הלקוח וזיהוי טביעת אצבע, רובוט ישלוף את הכספת ללא מגע יד אדם ויביא אותה לעמדת כספומט אישית בה יהיה נוכח הלקוח"

 

חב' "בריקסטון" המתמחה בהקמת ותפעול מתחמי כספות פרטיים מנהלת בימים אלו מו"מ עם 2 משקיעים מדובאי לפתיחת מתחם כספות של "בריקסטון" בדובאי בהשקעה של 2 מיליון דולר.

 

"בריקסטון" תקים בדובאי מתחם כספות אוטומטי שהלקוחות באמצעות כרטיס עם קוד סודי ובדיקת טביעת אצבע יקבלו את הכספת באמצעות רובוט אוטומטי שישלוף את הכספת מחדר האוצר וישנע אותה לעמדת כספומט חיצונית לחדר הכספות בה יהיה נוכח הלקוח ובתום הפעולה תוחזר הכספת על ידי רובוט לחדר האוצר.

 

עו"ד דביר אינדיג מנכ"ל חב' "בריקסטון" שנמצא בימים אלו בדובאי מציין : שמתחם "בריקסטון" בדובאי יוקם בשטח של כ- 1,000 מ"ר ויכלול 5,000 כספות.

 

 מחיר כספת בדובאי יהיה 2,500 AD ( כ- 2,200 ₪) 

 

עו"ד דביר אינדיג מנכ"ל ובעלים חב' "בריקסטון" – צילום: מורג ביטן

 

חב' "בריקסטון" החלה את פעילותה בישראל לפני כ- 5 שנים כאשר פתחה מתחם כספות פרטי הראשון בישראל בתל אביב הכולל 2,600 כספות ובימים אלו מסיימת את בניית המתחם השני בירושלים.

 

מתחם הכספות "בריקסטון" בנוי כמו בסרטי ג'יימס בונד הכניסה אליו רק אחרי זיהוי תווי פנים וטביעת אצבע לאחר מכן מעבר בגלאי מתכות לאחר מכן תחקיר של איש ביטחון לאחר כניסה למתחם פותחים עבורו את דלת הפלדה האדירה בכדי להיכנס לחדר האוצר וגם אז בליווי קצין ביטחון וכל כספת נפתחת עם שני מפתחות מפתח שבידיי הלקוח ומפתח שבידיי קצין הביטחון.

 

עו"ד אינדיג מציין: שהנהלת החברה החליטה, בעקבות צמצום סניפי הבנקים וסגירת חדרי הכספות בבנקים, לפתוח במהלך השנים הקרובות עוד 10 מתחמי כספות בכל רחבי הארץ בהשקעה של כ-60 מיליון ₪ כאשר המתחם השני ייפתח בירושלים במהלך שנת 2021.