כותרות אחרונות
Search

חב' "בריקסטון" יוצאת בהנפקת מניות לציבור באמצעות Fundit של Headstart ופועלים איי.בי.איי לגיוס המונים של 6 מיליון ₪ להקמת מתחם כספות בירושלים

יוצאת בהנפקת מניות לציבור באמצעות Fundit של Headstart ופועלים איי.בי.איי לגיוס המונים של 6 מיליון ₪ להקמת מתחם כספות בירושלים.

חב' "בריקסטון" המתמחה בהקמת ותפעול חדרי כספות מאובטחים יוצאת בהנפקת מניות לציבור באמצעות Fundit של Headstart ופועלים איי.בי.איי לגיוס המונים של 6 מיליון ₪ להקמת מתחם כספות בירושלים. שווי הגיוס הינו לפי 15 מיליון ₪ אחרי הכסף והשווי הצפוי של המתחם לאחר הפעלתו צפוי להגיע ל – 60 מיליון ₪.

מתחם הכספות בירושלים יכלול כ – 4000 תאי כספות וכשיופעל יפיק רווח של 6 מיליון ₪ מדי שנה.

 

חב' "בריקסטון" המתמחה בהקמת ותפעול מתחמי כספות מאובטחים ובחמש שנים האחרונות מפעילה את מתחם הכספות "בריקסטון" בת"א (מתחם הכספות הפרטי הראשון בישראל) ובו כ – 2600 כספות יוצאת בימים אלו בהנפקת מניות לציבור בפלטפורמת FUNDIT של Headstart ופועלים איי.בי.איי באישור הרשות לניירות ערך למימון המונים לגיוס 6 מילון ₪.

 

מהלך המימון מבוצע עפ"י שווי גיוס של 15 מיליון ש"ח אחרי הכסף. מתחם הכספות החדש בירושלים יהיה גדול יותר ממתחם "בריקסטון" בת"א ויכלול 4000 תאים.

 

עו"ד דביר אינדיג – מנכ"ל ובעלים – צילום: מורג ביטן

 

כשיתמלא וכאשר יושכרו כל התאים יפיק המתחם רווח של 6 מיליון ₪ לפחות כל שנה ושנה וכאמור השווי של המתחם צפוי להגיע ל – 60 מיליון ₪. (לפי היוון של 10%)

 

החברה גם מיטיבה עם המשקיעים כך שההשקעה נרשמת כהלוואה נושאת ריבית של 4% אשר חוזרת ראשונה תוך 6 שנים בלבד עם ערבות מלאה של חב' "בריקסטון" הראשית.

 

על מנת לפשט את העניינים, לאחר שהסניף בירושלים יושכר במלואו, השקעה של כל 10000 ₪ צפויה להפיק לאחר החזר הקרן והריבית המובטחת תשואה של 4000 ₪ כל שנה. 

 

בנוסף כל המשקיעים יזכו לכרטיס VIP לפי גובה השקעתם, אשר יקנה הנחה קבועה לכל החיים על שכירות תיבה אישית באחד מסניפי "בריקסטון" לפי בחירתם.

 

עו"ד דביר אינדיג – מנכ"ל ובעלים – צילום: מורג ביטן

 

חב' "בריקסטון" הינה בבעלות עו"ד דביר אינדיג והחברה מתכוונת להקים במהלך 10 השנים הקרובות כ – 10 מתחמי כספות פרטיים בכל רחבי הארץ כפתרון לסגירת מתחמי הכספות של הבנקים.

 

לצפייה בדף הגיוס לחץ כאן:

http://bit.ly/2VX6Bwh