כותרות אחרונות
Search

חב' ג'ולי מוטור ("JOLLY MOTOR") תספק לחב' "אלאטרוני" מאיטליה (ALATRONI ITALIA) תריסים משולבי סורג ממוגנים

חב' ג'ולי מוטור ("JOLLY MOTOR") מקבוצת "ברק" תספק לחב' "אלאטרוני" מאיטליה (ALATRONI ITALIA) תריסים משולבי סורג ממוגנים נגד פריצה לפרוייקט מגורים בברגמו 

שווי הפרוייקט כ-6 מיליון ש"ח

חב' ג'ולי מוטור ("JOLLY MOTOR") מקבוצת "ברק" שהינה מהחברות הגדולות והמובילות בארץ בתחום ייצור ושיווק תריסים חשמליים תספק לחב' "אלאטרוני" מאיטליה (ALATRONI ITALIA) תריסים משולבי סורג ממוגנים נגד פריצה לפרוייקט מגורים בברגמו.

barak juli 1

אינג' ארנון ברק מנכ"ל קבוצת "ברק" מציין, שהחב' תספק לפרוייקט של חב' "אלאטרוני" כ- 10,000 מ"ר בהיקף כספי של כ-6 מיליון ש"ח.

ההזמנה של חב' "אלאטרוני" ופניות נוספות של חברות תריסים מאירופה ומארה"ב הגיעו בעקבות כך שחב' "גולי מוטור" הופיעה לאחרונה בתערוכה יוקרתית בשטוטגרט גרמניה והשיקה את הפיתוח החדשני שנרשם כפטנט בישראל ובעולם – תריס סורג "ג'ולי גארד" שהינו תריס נוף חשמלי משולב עם סורג בטחון מתקפל – התריס בעל מנגנון נעילה אוטומטי המונע את האפשרות להרמת התריס מבחוץ.

barak juli 6

מנגנון הנעילה התחתון הינו בעל בריחי מתכת חזקים הננעלים ע"י מפתח ומאפשרים את נעילת התריס גם כאשר מרווחי האור והאויר שבין שלבי התריס פתוחים כאשר בכל אחד משלבי התריס שתולים פרופילים מפלדה שמהווים סורג בטחון חזק עם מנגנון נגד ניסור התריס.

התריס סורג הינו בעל נעילה כפולה ובמצבו המקופל הוא נעלם לתוך ארגז התריס המאפשר פתיחה מלאה (בניגוד לסורג המתקפל לצד שגם במצבו המתקפל עדיין מסתיר חלק מהחלון).

יתרונותיו של התריס סורג

פתיחה מלאה ו/או סגירה מלאה. אטימה מלאה לחדירת מים ולכניסת אור.

פתיחה למצב "נוף" בשיעור של כ- 30% משטח התריס, גם כששלבי התריס מוגפים.

עליה שקטה ונעימה.

קוטר גלילה קטן במיוחד שאינו מצריך ארגז תריס גדול.

שלבי אלומיניום איכותי 45 מ"מ צבועים אלקטרוסטטי בצבע משובח.

barak juli 2

לא זו בלבד שתריס משולב סורג זה מתקדם לאין ערוך ממתחריו הפשוטים, ולמרות שהוא משוכלל יותר מכל מוצר אחר בתחומו, בהיותו מוצר היברידי – עלות רכישתו כמחצית מעלותם של תריס אור חשמלי רגיל יחד עם סורג מתקפל סטנדרטי.