כותרות אחרונות
Search

חב' הביוטכנולוגיה הישראלית "ליפוג'ן" פיתחה פורמולה ייחודית לנשים הסובלות מתסמונת קדם וסתית (PMS) הפורמולה "אקטיב BRN"

חב' הביוטכנולוגיה הישראלית "ליפוג'ן" פיתחה פורמולה ייחודית לנשים הסובלות מתסמונת קדם וסתית (PMS) הפורמולה  "אקטיב BRN"

20% מהנשים סובלות מתסמונת קדם וסתית המאופיינת ב- 4 סימפטומים עיקריים: גופניים, נפשיים, קוגניטיביים וחברתיים.

 

מחקר שנערך לאחרונה במכון האוניברסיטאי בגרמניה בקרב 45 נשים הסובלות מתסמיני PMS ופורסם במגזין רפואי יוקרתי, קובע שמצבן של כל הנשים שטופלו בפורמולה השתפר באופן מובהק.

 

חב' "ליפוג'ן" פיתחה פורמולה ייחודית המביאה את הבשורה למיליוני נשים בעולם הסובלות מתסמונת קדם ווסתית (PMS). פורמולת  "אקטיב BRN"הינה תוסף תזונה אשר מרכיביו פועלים בסינרגיה בכדי להפחית את הסימפטומים של הסובלות מ- PMS.

רינה פרי מנכ"ל חב' "פרמדיק"  – צילום: מורג ביטן

רינה פרי מנכ"ל חב' "פרמדיק" מציינת :"הפורמולה משווקת בישראל    באופן בלעדי תחת השם "אקטיבBRN " לשיפור תפקודי מוח ולניהול מצבי לחץ בצורה טובה יותר. הפורמולה פותחה במכון וייצמן מאות אנשים השתתפו במחקרים שנעשו עם הפורמולה במהלך השנים שהוכיחו כי הפורמולה משפרת ושומרת את המוח במצב אופטימלי לכן, אין זה מפתיעה כי הפורמולה עוזרת לנשים הסובלות מתסמונת קדם ווסתית תופעה הקשורה למוח".

 

הפורמולה מבוססת על תערובת צמחית של פוספוליפידים, התערובת נחקרה במשך שנים והוכחה במחקרים קליניים משפרת את תפקודי המוח ומאפשרת למוח לתפקד בצורה טובה ובריאה. תסמונת הקדם וסתית נובעת משינויים הורמונליים שתלויים בתפקוד המוח הפורמולה הייחודית מביאה את המוח למצב אופטימלי ולכן משפיעה גם על גם על האיזון הורמונלי שמופר וגם על תפקוד התאים ולכן מפחיתה את התסמינים של ה- PMS.

 

20% מהנשים סובלות מתסמונת קדם וסתית (PMS) המאופיינת ב-4 תסמינים עיקריים כמו:

תסמינים גופניים: נפיחות, כאבים, לחץ, תאבון מוגבר.

תסמינים קוגניטיביים: חוסר ריכוז, ירידה בתפקוד היום יומי.

תסמינים נפשיים: דיכאון וחרדה, תנודות חדות במצב הרוח.

מערכות יחסים כושלות: קשיים בניהול חיי זוגיות וקשרים חברתיים בכלל.

 

הפורמולה צמחית, בטוחה לשימוש  אינה גורמת לנמנום אלא אף תורמת לערנות ותחושת חיוניות.

 

במחקר שנערך לאחרונה במכון אוניברסיטאי בגרמניה בקרב 45 נשים הסובלות מ- PMS, אשר בדק את השפעת הפורמולה שפותחה בישראל על נשים הסובלות מתסמונת קדם וסתית במהלך 4 חודשים. מתוצאות המחקר עולה כי הפורמולה הייחודית שפרה באופן מובהק מגוון מהתסמינים הכוללים: תפקוד קוגניטיבי, דיכאון, עצבות, מצבי רוח ושיפור מערכת היחסים הזוגית והחברתית.

 

הנשים דיווחו על הקלה בתסמינים הרגשיים כמו דכאון ומצבי רוח. כמו-כן גם התסמינים הפיזיים הופחתו בקרב נשים שנטלו את הפורמולה כמו: הפחתה בעיות שינה, ירידה בהרגשת הלחץ הנפשי וויסות תחושת הרעב.

 

ההשפעה של הפורמולה מורגשת כבר מהחודש הראשון, המחקר נערך על פני 4 מחזרים ובכל חודש הנשים הרגישו הקלה גדולה יותר.