כותרות אחרונות
Search

חב הענק MAPED הקימה אגף חדש למוצרי קמפינג בהשקעה של כ – 10 מליון יורו

חב  הענק  "MAPED" הקימה אגף חדש למוצרי קמפינג בהשקעה של כ – 10 מליון יורו 

חב' "כלבושרד" נציגת "MAPED" בישראל החלה בימים אלו לשווק מוצרים ראשונים בסדרת הקמפינג ומוצרי כלי אוכל "TO G0"

 

חב  הענק  "MAPED" הקימה אגף חדש למוצרי קמפינג בהשקעה של כ – 10 מליון יורו,חב' "כלבושרד" נציגת "MAPED" בישראל החלה בימים אלו לשווק מוצרים ראשונים בסדרת הקמפינג ומוצרי כלי אוכל TO G0.

 

סט "TO GO" כולל: תיק צידנית קומפקטי מבודד חום/קור, משטח אכילה ותואם קופסאת צלחת עגולה עם מכסה לאיטום מוחלט , בקבוק שתייה עם פטנט וסט סכו"ם עשוי פלדת  אלחלד,  קופסאת אחסון צלחת עגולה עם מכסה תואם אטום לחלוטין ומתאים גם למרק או כל מאכל עם נוזלים , מתאים לחימום במיקרו לשטיפה במדיח ובטוח לשימוש  BPA FREE.

 

בקבוק שתייה מחומר טריטאן דמוי זכוכית לא שביר עם פקק בעל פטנט רשום שלא נוזל ולא מטפטף אנטיבקטריאלי  מכסה הבקבוק משמש ככוס במידת הצורך, תכולה 500 מ"ל מתאים לשימוש במדיח  וכל החלקים כולל הפיה מתפרקים לניקוי בטוח לשימוש BPA FREE.

 

סט סכו"ם  בקופסא הכולל מזלג, סכין וכפית עשוי מפלדת אל חלד קומפקטי מתאים בדיוק לגודל הצלחת, מתאים לניקוי במדיח בטוח לשימוש BPA FREE.

  

כל מוצרי חב' "MAPED" מאופיינים בעולם כולו כמוצרים איכותיים ביותר, עומדים בתקנים בינלאומיים מחמירים ביותר וחלק מהמוצרים הינם בתקנים לילדים מגיל שנה ומעלה, מיוצרים מחומרים לא רעילים ורובם עם פטנטים רשומים, ובעיצובים חדשניים.

 

מחיר תיק הצידנית – 84.90 ₪,מחיר קופסאת הצלחת-  55 ₪.

מחיר בקבוק השתייה עם פקק פטנט – 55 ₪,מחיר סט הסכו"ם – 39.90 ₪

 

ניתן להשיג ברשת "המשביר לצרכן"  ובחניות מובחרות ברחבי הארץ.