כותרות אחרונות
Search

חב' הרכב "אופרייט ליס" שבבעלות קבוצת "תפארת" וקבוצת "מאיר" השיקה מרכז מכירות חדש ביישוב אבו סנאן

חב' הרכב "אופרייט ליס" שבבעלות קבוצת "תפארת" וקבוצת "מאיר" השיקה בימים אלו מרכז מכירות חדש ביישוב אבו סנאן, (בסמוך לצומת כברי)- זהו הסניף ה-11 של הרשת.

מרכז המכירות של חב' "אופרייט ליס" באבו סנאן משתרע על שטח של כ-1500 מ"ר במסגרתו ינתנו שירותי מכירת רכב יד 1 מליסינג, מימון אטרקטיבי, טרייד אין ומכירת רכבים חדשים 0 ק"מ

חב' הרכב "אופרייט ליס" מקבוצת "תפארת" וקבוצת "מאיר" השיקה בימים אלה מרכז מכירות חדש ביישוב אבו סנאן, בסמוך לצומת כברי. זהו הסניף ה-11 של החברה במסגרתו ניתנים שירותי מכירת רכב יד ראשונה מליסינג הכוללים גם מימון אטרקטיבי, אחריות, שקיפות והטבות לביטוח חובה, במקביל לאפשרויות טרייד אין אטרקטיביות על רכב הלקוח. כמו כן מציעה אופרייט שירותי מכירת רכבים חדשים 0 ק"מ דגמי 2017.

הסניף משתרע על שטח של 1500 מ"ר ומאכלס כ-75 רכבים בכל זמן נתון ומשרת את כלל תושבי הסביבה מנהריה, עכו, מעלות, כפר ורדים, כפר יאסיף  ויישובים נוספים באזור.

חב' "אופרייט ליס" הינה החברה הותיקה והמנוסה ביותר מבין חברות הליסינג בישראל ומתמחה במכירת כלי רכב חדשים ומשומשים, ליסינג תפעולי וליסינג פרטי.

צילום: מורג ביטן

בין שירותי החברה:

  • שירותי ליסינג תפעולי הכוללים ניהול ציי רכב

  • שירותי ליסינג פרטי תפעולי הכוללים אחזקה ושירות מלאים ושירותי ליסינג מימוני

  • פיתוח מוסכים מורשים

  • סוכנות מכירת רכב מהגדולות בארץ

  • 150 מרכזי שירות לקוחות בפריסה ארצית ומענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע

  • מרכז ענק לחלקי חילוף

לחברה 11 סניפי מכירת רכב בפריסה ארצית מקריית שמונה ועד אשדוד.

"קבוצת תפארת" הינה בבעלות המייסד ויו"ר החברה מר שמואל גנץ פעילה בתחום הליסינג, מימון לכלי רכב, מרכזי שירות וחלפים, ציוד חקלאי וצמ"ה. החברה מעסיקה כ400 עובדים ובבעלותה כ11,000 כלי רכב בפריסה ארצית של 120 נקודות שירות ומרכזים לוגיסטיים וכ-11 אתרי מכירה.

רן גנץ, מנכ"ל קב' תפארת: "בשנת 2016 רכשה "קבוצת תפארת" את חב' "נ. פלדמן" שהינה מהחברות הגדולות והוותיקות ( נוסדה בשנות ה30) בתחום ייבוא בלעדי של ציוד חקלאי מבית NEW HOLLAND  וחב' CASE ובתחום הצמ"ה כלים של היצרן האמריקאי GEHL ויבואנית בלעדי של שמני   CASTROL.  מחזור הפעילות קב' "תפארת" בשנה האחרונה היה 720 מיליון ₪".

צילום: מורג ביטן