כותרות אחרונות
Search

חב' "יורה ישראל" מציגה את סדרת מכונות הקפה עם הפרדה מוחלטת בין מערכת חליטת הקפה לבין מערכת הקצפת החלב.

חב' "יורה ישראל" מציגה את סדרת מכונות הקפה עם הפרדה מוחלטת בין מערכת חליטת הקפה לבין מערכת הקצפת החלב.

חברת מכונות הקפה JURA משווייץ מציגה סדרת מכונות קפה המאפשרות לשומרי כשרות להנות מאספרסו משובח גם לאחר ארוחה בשרית ללא חשש ממגע של חלב.

 

חב' "יורה ישראל" המייצגת בישראל את חב' JURA משווייץ שהינה יצרנית ומשווקת מכונות קפה פרימיום שהמכונות שלה מאפשרות להכין משקאות קפה במגוון גדול ומאפשרת לחובבי הקפה להתאים את הקפה בדיוק כפי שאוהבים מציגה בישראל סידרה של 4 מכונות אספרסו : E8, S8, D60,J6  המאפשרות לשומרי כשרות להנות מקפה אספרסו גם לאחר ארוחה בשרית ללא חשש ממגע של חלב.

 

הכשרות נשמרת הודות לשני פרמטרים המייחדים את מכונות הקפה של JURA:

ראשית, ההפרדה בין מערכת חליטת הקפה ובין מערכת הקצפת החלב. שנית, יחידת מזיגת משקאות  הקפה על בסיס חלב מרוחקת מיחידת מזיגת הקפה כך שאין חשש להתזה אקראית של חלב לתוך ספל הקפה נטול החלב.

 

צילום: יח"צ

 

בסדרת המכונות הנ"ל:

JURA E8 – מכונת קפה מקצועית כאשר המקשים להכנת האספרסו, הקפה, הקפוצ'ינו, החלב המוקצף, ממוקמים בחזית המכונה לנוחות מירבית. המכונה יכולה להכין בו זמנית גם שני ספלי אספרסו או כל קפה אחר ויש לה צג TFT חדשני וצבעוני להפעלה רציפה לאורך זמן של המכונה.

 

JURA S8 – מכונת קפה פרימיום עם מסך מגע צבעוני ואנימציות המראות כל צכד בהכנת הקפה והנחייה בתהליך הקפה . למכונה יכולת הכנת 15 סוגי משקאות קפה שונים : ריסטרטו, ריסרטו כפול, אספרסו , אספרסו כפול, אספרסו ארוך, אספרסו – מקיאטו, אמריקנו, קפוצ'ינו, לאטה, לאטה –מקיאטו, קפה- לאטה, פלט- וויט, מים חמים, חלב,קצף.

 

המכונה עם מסך מגע צבעוני בגודל של 4.3 אינצ' ברזולוצייה גבוהה ההופכת את תפעול המכונה לפשוט ומתוחכם יותר. למכונה מטחנת קפה מדוייקת ומהירה המשמרת את מלוא הארומה של פולי הקפה ומקצרת את זמן הכנת קפה האספרסו, טכנולוגיית הקצפה מקסימלית ומערכת נקיון אוטומטית.