כותרות אחרונות
Search

חב' "קליל" משיקה קמפיין על חשיבות החלון בבניית בית.

צילום: יח"צ "קליל"

 

חב' "קליל" משיקה קמפיין על חשיבות החלון בבניית בית.

חב' "קליל" משיקה קמפיין ששם את חשיבות החלון בתהליך הבנייה כפרמטר החשוב ביותר  ליצירת איכות חיים טובה בבית ומקסום פוטנציאל החיבור בין הבית לסביבה בחוץ ולראשונה מקדמת את החלון הבלגי המקורי עם "KLIL SYSTEM", שיטת פיתוח ועיצוב ייחודית "קליל"

תקציב הקמפיין כ-1.5 מיליון ₪.

 

פרדי אבוקרט מנכ"ל חב' "קליל": לחלון יש כוח, הוא מגדיר את מערכת היחסים בין הבית לסביבה שעוטפת אותו, הוא משפיע על כמות האור שתיכנס הביתה, אויר, שקט, ודינמיקה של החיים שנעה בין הפנים לחוץ מה שהופך את החלון לבעל השפעה ניכרת על איכות החיים בבית. בסגנון הבלגי המוכר והאהוב והנפוץ בבית רבים בישראל, יש לקליל הצעת ערך מוצרית ייחודית שנותנת לך גם הרבה שקט נפשי ואפשרות להנות באמת משימוש מעולה לאורך שנים. 

 

חב' "קליל" משיקה קמפיין ששם את חשיבות החלון בתהליך הבנייה כפרמטר החשוב ביותר  ליצירת איכות חיים טובה בבית ומקסום פוטנציאל החיבור בין הבית לסביבה בחוץ ולראשונה מקדמת את החלון הבלגי המקורי עם KLIL SYSTEM- שיטת פיתוח ועיצוב ייחודית "קליל".

 

צילום: יח"צ "קליל"

 

לחלון יש כוח: ייעודם של החלונות, להכניס הביתה מראות יפים מהסביבה, אוויר ואור במידה הנכונה ולהשאיר את פגעי מזג האוויר, והרעש בחוץ. חלון אחראי על מערכת היחסים של הבית עם סביבתו, ולפיכך הוא בעל השפעה גדולה על רמת איכות החיים בבית.

 

מערכות החלון של "קליל" מפותחות בשיטת kill system : פרופילים עם מנגנוני הנעה ואיטום, אביזרי פרזול ומנגנוני נעילה כאשר כולם מפותחים, מיוצרים ונבדקים כמערכת מושלמת אחת בסטנדרט האיכות הגבוה ביותר. קליל היחידה שמציעה חווית לקוח איכותית שכוללת רמת התקנה מקצועית בסטנדרט הגבוה בענף ע"י מורשי קליל וכן מסלול המספק בדיקת תקינות המוצר ושקט נפשי עם 7 שנות אחריות.

 

צילום: יח"צ "קליל"

 

פרדי אבוקרט מנכ"ל חב' "קליל": לחלון יש כוח, הוא מגדיר את מערכת היחסים בין הבית לסביבה שעוטפת אותו, הוא משפיע על כמות האור שתיכנס הביתה, אויר, שקט, ודינמיקה של החיים שנעה בין הפנים לחוץ מה שהופך את החלון לבעל השפעה ניכרת על איכות החיים בבית. בסגנון הבלגי המוכר והאהוב והנפוץ בבית רבים בישראל, יש לקליל הצעת ערך מוצרית ייחודית שנותנת לך גם הרבה שקט נפשי ואפשרות להנות באמת משימוש מעולה לאורך שנים. 

 

"קליל" תשקיע בקמפיין זה כ- 1.5 מיליון ₪ משרד פרסום: מקאן.

 

כתבות נוספות תמצאו באתר כל ישראל בעסקים