כותרות אחרונות
Search

חב' "ריקאלו נדל"ן" החלה בימים אלו לשווק קרקעות ברחובות

חב' "ריקאלו נדל"ן" החלה בימים אלו לשווק קרקעות ברחובות, בסמוך למכון וייצמן, בשטח של 250 מ"ר ליח' קרקע במחיר של 250,000 ₪. סה"כ תשווק החברה 200 שטחים בשטח כולל של 50 דונם. כל רבע דונם מזכה בזכויות ל-3 דירות.

ריקי לוי, מבעלי חב' "ריקאלו" מציינת שבמסגרת מדיניות הממשלה לפתרון משבר הדיור ישנה האצה בתחום הפשרת הקרקעות, כאשר הקרקע המדוברת הינה אחת מעתודות הקרקע האחרונות של רחובות

חב' "ריקאלו נדל"ן" המתמחה ביזמות ושיווק פרוייקטים בענף הנדל"ן, החלה לשווק בימים אלו קרקע פרטית בשטח של 50 דונם ברחובות, בסמוך למכון וייצמן. החב' תשווק שטחים של רבע דונם, במחיר של 250,000 ₪ המזכה בזכויות ל-3 דירות. הקרקע נרכשת מיד פרטית, נרשמת על שם הרוכש בטאבו, כאשר הזכות לבנות על הקרקע או להשתמש בה היא של הרוכש בלבד. מדובר בקרקע הנמצאת בתוכנית אישור בעירייה.

ricalo 2

ריקי לוי, מבעלי חב' "ריקאלו נדל"ן"

ריקי לוי, מבעלי חב' "ריקאלו נדל"ן": "במסגרת מדיניות הממשלה לפתרון משבר הדיור ישנה האצה בתחום הפשרת הקרקעות, כאשר הקרקע המדוברת הינה אחת מעתודות הקרקע האחרונות של רחובות. כמו כן מדובר בקרקע הממוקמת במרחק של 400 מטר בלבד מהשכונה הסמוכה"………"לאחר הפשרת הקרקע יהיו לרוכשים 2 אפשרויות: "קומבינציה מול הקבלן אשר תזכה אותם בדירה בנויה בשווי של 1.7 מיליון ₪ או לחילופין השתתפות בהוצאות מימון הבנייה אשר תזכה אותם ב-3 דירות בנויות בשווי של 5.1 מיליון ₪".

ערך הקרקע ברחובות צפוי לגדול בשל החיבור לכביש 431, ויהפוך אותה ליקרה ומבוקשת עוד לפני ההפשרה למגורים.

חב' "ריקאלו נדל"ן" המתמחה בתחום ייזום ושיווק נדל"ן תשיק את פרוייקט "יורו" בפ"ת, הכולל 190 יח' דיור, של חב' "יורו ישראל".