כותרות אחרונות
Search

חב' "Lawyers" תפתח בתחילת חודש ספטמבר את מסלול הלימודים הראשון להכשרת סטודנטים למשפטים לקראת בחינות ההסמכה……

בתמונה: מימין לשמאל עו"ד רועי ביטון, ועו"ד אריקה סולומון – מנהלי מיזם לוירס – צילום: מורג ביטן 

 

חב' "Lawyers" תפתח בתחילת חודש ספטמבר את מסלול הלימודים הראשון להכשרה המוגבל ל-400 סטודנטים למשפטים לקראת בחינות הסמכה בלשכת עו"ד שיתקיימו בתחילת חודש דצמבר.

עו"ד אריקה סולומון וסר מנכ"לית חב' "Lawyers" מציינת: "בפיתוח שיטת הלימוד וכתיבה ספרים החדשים ללימוד לבחינות הסמכה השקיעה החברה -3 מיליון ₪."

 

חב' "Lawyers" מביאה שיטת הכנה ייחודית לבחינות הלשכה במתכונת הנוכחית. השיטה פותחה על ידי אנשי אקדמיה עם ניסיון רב  בעולם בחינת ההסמכה של לשכת עו"ד ומלווה על ידי ועדה המובילים מעולם המשפט בישראל ומלווה על ידי ועדה אקדמית מייעצת המורכבת מבכירי עולם המשפט – מהאקדמיה, מהפרקטיקה וממוסדות השיפוט המייצגים את הסקטורים וענפי המשפט השונים.

 

עו"ד אריקה סולומון וסר ועו"ד רועי ביטון מנהלי חב' "Lawyers" שהינה חב' תוכן והדרכה משפטית להכשרה מקיפה של סטודנטים למשפטים לבחינות ההסמכה בלשכה נפגשו עם כ-30 מנהלי משרדי עו"ד הגדולים בישראל המעסיקים מאות מתמחים מדי שנה וכן עם עשרות משרדים ברחבי הארץ.

 

בתמונה: מימין לשמאל עו"ד רועי ביטון, ועו"ד אריקה סולומון – מנהלי מיזם לוירס – צילום: מורג ביטן 

 

חב' "Lawyers" תפתח בתחילת ספטמבר את מסלול הלימודים הראשון להכשרה המוגבל ל- 400 סטודנטים למשפטים לקראת בחינות הסמכה בלשכת עו"ד שיתקיימו בתחילת דצמבר.

 

עו"ד אריקה סולומון וסר מנכ"לית חב' "Lawyers" מציינת : שבפיתוח שיטת הלימוד וכתיבה ספרים החדשים ללימוד לבחינות הסמכה השקיעה החברה -3 מיליון ₪ .

 

חב' "Lawyers" מביאה שיטת הכנה ייחודית לבחינות הלשכה במתכונת הנוכחית. השיטה פותחה על ידי אנשי אקדמיה עם ניסיון רב בעולם בחינת ההסמכה של לשכת עורכי הדין ומלווה על ידי ועדה אקדמית מייעצת המורכבת מבכירי עולם המשפט – מהאקדמיה, מהפרקטיקה וממוסדות השיפוט המייצגים את הסקטורים וענפי המשפט השונים.

 

המטרה המרכזית של הקמת חב' "Lawyers" הינה לפתח את המיומנויות והכישורים של העוסקים במקצוע עריכת הדין- בדגש על הבנייה, לוגיקה וחשיבה משפטית, הקניית ידע משפטי המבוסס על הבנה מעמיקה ופיתוח מיומנויות של בניית טיעונים משכנעים וכתיבה משפטית אפקטיבית.

 

חברת  "LAWYERS"  הוקמה על-ידי עו"ד אריקה סולומון וסר ועו"ד רועי ביטון, בשיתוף מלא עם ,"Spero Impact Solutions" חברת ייעוץ והשקעות המנהלת השקעות עסקיות ופילנתרופיות בישראל ובחו״ל, בראשותם של מר רוברט זינגר וגב' סוניה גומס דה מסקיטה.