כותרות אחרונות
Search

חב' "Moving Life" פתרונות ניידות לאנשים עם מוגבליות תנועה טוענת להפרת זכויות מצד חברת "שלמה מוטורס.

 

 

חב' "Moving Life" פתרונות ניידות לאנשים עם מוגבליות תנועה טוענת להפרת זכויות מצד חברת "שלמה מוטורס".

חב' "Moving Life", – חב' ישראלית מובילה בתחום פתרונות ניידות תחבורתיים לאנשים עם מוגבליות תנועה ומשווקת כלי רכב נייד עם סימן מסחרי ייחודי ATTO , פנתה לחברת "שלמה מוטורס" בנושא הפרת זכויות בגין שיווק בישראל של רכבים חשמליים מסין בסימון ה-ATTO3 הזהה כמעט לחלוטין לסימן המסחר של חב'  "Moving Life".

 

משרד עו"ד ארליך גרופ: "חב' BYD בחרה בסימון המפר ביודעין ובכוונה תחילה את סימון המסחרי ATTO של חברת "Moving Life" עת הכירה את הסימון המסחרי.

 

חב' "Moving Life" דורשת מחברת "שלמה מוטורס" לחדול לאלתר את מכירת הרכבים החשמליים ה-ATTO3 ולהפסיק לאלתר מכל שימוש בסימן המפר של החברה ולפצות את החברה בגין השימוש מפר הזכויות.

 

רפי דויד מנכ"ל חב' "Moving Life": "קשה להבין כיצד קונצרן סיני ענק כמו חב' BYD פוגע בחברות קטנות תוך הפרה גסה של החוק.

 

חב' "Moving Life" – חב' ישראלית מובילה בתחום פתרונות ניידות תחבורתיים לאנשים עם מוגבליות תנועה ומשווקת כלי רכב נייד עם סימן מסחרי ייחודי ATTO , פנתה לחברת "שלמה מוטורס" בנושא הפרת זכויות בגין שיווק בישראל של רכבים חשמליים מסין בסימון ה-ATTO3 הזהה כמעט לחלוטין לסימן המסחר של חב' "Moving Life".

 

צילום:  יח"צ חברת Moving Life

 

מוצר הדגל של חב' "Moving Life", הינו כלי רכב קל, חשמלי וייחודי מסוג "Mobility Scooter". מדובר בכלי רכב נייד הניתן לקיפול ונשיאה, והוא בעל מאפיינים ייחודיים, עושה שימוש בטכנולוגיה פורצת דרך ועיצוב אלגנטי.

 

כלי רכב פורץ דרך זה, משווק תחת סימן המסחר הייחודי והבלעדי – "ATTO" וזוכה להצלחה עצומה. מאז החל שיווקו לפני כשמונה שנים, ונמכר בהיקפים של עשרות מיליוני דולרים, בישראל וב-40 מדינות ברחבי העולם. בחמש השנים האחרונות גדל קצב גידול המכירות של כלי הרכב בכ – 50% בכל שנה.

 

"Moving Life" השקיעה, משאבים גדולים בפרסום וקידום כלי הרכב שלה תחת סימן המסחר "ATTO", בארץ ובחו"ל, ועד היום השקיעה החברה בפרסום וקידום הסימן "ATTO".

 

משרד עו"ד ארליך גרופ: "חב' BYD בחרה בסימון המפר ביודעין ובכוונה תחילה את סימון המסחרי ATTO של חברת "Moving Life" עת הכירה את הסימון המסחרי .

 

חברת "Moving Life" אינה מוכנה להשלים עם מעשי ההפרה, ובימים אלו פועלת החברה גם בסין כנגד חברת BYD, על מנת לאכוף את זכויותיה, וזאת,  בין היתר, באמצעות נקיטת הליכים במכס הסיני.

 

מטבע הדברים, מהלכים אלו הם בעלי השפעה גם על ציבור הצרכנים בישראל, שכן מהלכים אלה עשויים לעצור כליל את אספקת הרכבים מדגם ה- ATTO3של חב' BYD ללקוחותיה ברחבי העולם, אם מחמת עיכוב ו/או תפיסת מוצרים על ידי רשויות המכס בסין ואם מחמת תביעת הפרה שתגיש חברת "Moving Life" נגד BYD.

 

חב' "Moving Life" דורשת מחברת "שלמה מוטורס" לחדול לאלתר את מכירת הרכבים החשמליים ה-ATTO3 ולהפסיק לאלתר מכל שימוש בסימן המפר של החברה ולפצות את החברה בגין השימוש מפר הזכויות.

 

רפי דויד מנכ"ל חב' "Moving Life": "קשה להבין כיצד קונצרן סיני ענק כמו חב' BYD פוגע בחברות קטנות תוך הפרה גסה של החוק" .

 

עד לסגירת ההודעה לא הצלחנו להשיג את תגובת "שלמה מוטורס" ברגע שתתקבל תגובה נשמח לפרסמה.