כותרות אחרונות
Search

חב' "Upstep" לייצור מדרסים יוצאת לגיוס של 10 מיליון דולר.

מימין לשמאל: אביעד רז, לימור כץ ואורן רז – צילום: יחצ "UPSTEP"

 

חב' "Upstep" לייצור מדרסים יוצאת לגיוס של 10 מיליון דולר.

בעקבות הרחבת הפעילות של חברת "Upstep" בשנת 2021 בארה"ב וגידול של 100% בהיקף המכירות לעומת שנת 2020 חברת "Upstep" יוזמת תהליך לגיוס 10 מיליון דולר ממשקיעים.

זהו גיוס השני של חברת Upstep . בשנת 2021 גייסה החברה כ-2.5 מיליון דולר.

 

לימור כץ מנכ"לית חברת Upstep: " מטרת הגיוס להמשך צמיחה תוך שילוב תהליך אופטומיזציה , גיוס כוח אדם מקצועי, שיפור מתמיד של מערך ה-PPC והקמת מערך ייצור המתקדם ביותר בעולם בתעשיית המדרסים."

 

לימור כץ מוסיפה: " היקף המכירות של מדרסים של חברת Upstep בארה"ב בשנת 2021 היה למעלה מ-80,000 והצפי ב-2022 להגדיל ב-100% את היקף המכירות".

 

בעקבות הרחבת הפעילות של חברת Upstep בשנת 2021 בארה"ב וגידול של 100% בהיקף המכירות לעומת שנת 2020 חברת Upstep יוזמת תהליך לגיוס 10 מיליון דולר ממשקיעים.

 

זהו גיוס השני של חברת Upstep .בשנת 2021 גייסה החברה כ-2.5 מיליון דולר.

 

מימין לשמאל: אביעד רז, לימור כץ ואורן רז –  צילום: יח"צ "UPSTEP"

 

לימור כץ מנכ"לית חברת Upstep: " מטרת הגיוס להמשך צמיחה תוך שילוב תהליך אופטומיזציה , גיוס כוח אדם מקצועי, שיפור מתמיד של מערך ה-PPC והקמת מערך ייצור המתקדם ביותר בעולם בתעשיית המדרסים."

 

חברת UPSTEP הקימה לאחרונה מערך BIG DATA של למעלה מ-100,000 כפות רגליים של לקוחות בארה"ב ומתכוונת להרחיב את מערך BIG DATA לכ-250,000 לקוחות.

 

היקף המכירות של מדרסים של חברת Upstep בארה"ב בשנת 2021 היה למעלה מ-80,000 והצפי ב-2022 להגדיל ב-100% את היקף המכירות".

 

לאחרונה הקימה ההחברה מרכז לוגיסטי 2 בארה"ב (הראשון בניו ג'רזי) בנוואדה בהשקעה של כ-1.5 מיליון ₪.

 

מדרסים של חב' UPSTEP צילום: יח"צ UPSTEP

 

החב' "UPSTEP" הוקמה ע"י האחים לימור כץ, אביעד רז ואורן רז בשנת 2017 לאחר שנתיים וחצי של מחקר פיתוח, במהלך 5 שנות הפעילות בשוק האמריקאי הפכה החברה "Upstep" לאוטוריטה רפואית אונליין מס' 1 בארה"ב לטיפול בכאבי רגליים.

 

הזמנת המדרסים של חב' "Upstep" נעשית דרך ממשק אינטרנטי ידידותי, מבלי לצאת מהבית לאורך כל התהליך! הלקוח עונה על מספר שאלות באתר החברה, על סגנון חייו בעיות רפואיות והתחום אליו הוא נזקק למדרסים ומקבל אליו הביתה קופסת דריכה, מטביע את כפות רגליו ושולח למרכז הלוגיסטי של החברה. צוות פודיאטרים מומחים, מהמעלה הראשונה, מתכננים עבור כל לקוח מדרס מותאם אישית, בהלקח כל הפרטים הנדרשים, ובמטרה לפתור את כאבי הרגליים ולהעצים את איכות החיים של הלקוחות. לאחר  כחודש מקבל הלקוח לביתו את המדרסים. עלות המדרסים  המותאמים אישית של "Upstep" זולה  בכ-50% מעלות מדרסים הנרכשים בצורה המסורתית ונמכרת עם אחריות מלאה.

 

לימור כץ מנכ"לית חב' "Upstep": "ברבעון הראשון שנת 2022 בעקבות תפעול 2 מרכזיים לוגיסטיים בארה"ב קיצרה החברה ב-25% את זמני הספקת המוצרים ללקוחות.