כותרות אחרונות
Search

חב' YBOX השקעות, בבעלותו איש העסקים יעקב גורסד, תקים בבת ים מגדל דירות יוקרתי – LIGHTHOUSE (לייטהאוס).

חב' YBOX תקים בבת-ים, בשכונת פארק הים, מול הים, כ-500 מטר מקו החוף, את מגדל "לייטהאוס", מגדל דירות יוקרתי שיתנוסס לגובה של 41 קומות 

המגדל יכלול 194 דירות ופנטהאוזים יוקרתיים, חדר כושר, בריכה, מועדון דיירים, לובי מפואר ועוד בניצוחו של אדריכל העל אילן פיבקו.

בימים אלו יחל שיווק המגדל לקהל הרחב וזאת בתום תהליך "פרי-סייל" במסגרתו נמכרו כ-80 דירות ללקוחות חוזרים של החברה.

המגדל ממוקם בשכונת פארק הים, במרחק של כ-500 מטר בלבד מחוף הים, בסמוך לרצועת החוף של בת ים ובקרבת הטיילת החדישה של העיר, שהפכה בשנים האחרונות למוקד משיכה שוקק חיים בזכות שלל בתי קפה, מסעדות, ברים, תערוכות, מופעים ועוד. כמו כן המגדל ממוקם בסמוך לקו הרכבת הקלה שעתידה לקום בעיר.  

שווי הפרוייקט כחצי מיליארד ₪.

המגדל יתנוסס לגובה של 41 קומות וכולל 194 דירות בתמהיל רחב דירות 2,3,4,5 חדרים וכן פנטהאוזים יוקרתיים, חדר כושר, בריכה, מועדון דיירים, לובי מפואר ועוד ועיצוב אדריכלי אייקוני של אדריכל העל אילן פיבקו, אשר תכנן מגדל בעיצוב קירות מסך בגוון זהב חם שיעניקו לבניין חזות מוזהבת ומוארת. בתכנונו של המגדל הושם דגש על סטנדרט תכנוני מחמיר, מפרט טכני יוקרתי ועמידה בתקני בנייה ירוקה שישמרו על מובילות ואלגנטיות למשך שנים ארוכות.

קירות המסך מהם יבנה כל המגדל, יחד עם ניצול מירבי של מיקום המגדל יעניקו לדיירים נוף עוצר נשימה לים. "לייטהאוס" יהווה עוד אייקון ארכיטקטוני ביוזמת ybox שבנתה בין היתר את רביעיית פלורנטין בתל אביב ואת פרוייקט וילה וי בחדרה.

מחירי הדירות במגדל "לייטהאוס" בת ים יחלו ב-1,700,000 ₪ לדירות 2 חדרים בשטח של כ-60 מ"ר. דירת 4 חדרים בשטח של כ-115 מ"ר תעלה כ-3 מיליון ש"ח  ודירת 5 חדרים בשטח של כ-135 מ"ר תעלה כ-3.5 מיליון ש"ח.

LIGHTHOUSE 1

חב' YBOX הינה בעלת מוניטין רב בפרוייקטים של נדל"ן למגורים ונדל"ן מסחרי ובנתה את פרוייקט "רביעית פלורנטין"  בת"א הכולל 250 יח' דיור , פרוייקט וילה וי- בחדרה הכולל 300 יח' דיור, 4 מגדלי מגורים בנווה אביבים בנתניה, פרוייקט יפו-יהודה הימית 38 הכולל 150 יח' דיור, פרוייקט פינוי בינוי בשכונת פלורנטין  להקמת 120 יח' דיור, בית  SIXTEEN בניין משרדים בן 8 קומות ברמת החיל, בית פולק (בניין לשימור) באחד העם 20 – הכולל משרדים ומסחר, שדרת הקניות והמסחר ברביעיית פלורנטין, בית אורוקה ברמת החייל ועוד.