כותרות אחרונות
Search

בנק "מרכנתיל" משתתף זו השנה התשיעית בפרויקט "מחשב לכל ילד"

בנק "מרכנתיל" משתתף זו השנה התשיעית בפרויקט "מחשב לכל ילד"

­­­­­­­­­­­­

עד כה תרם בנק "מרכנתיל" למעלה מ- 1,000 מחשבים לעמותת "מחשב לכל ילד"

בטקס חתימת חידוש ההסכם אמר שוקי בורשטיין מנכ"ל בנק "מרכנתיל": "הבנק מייחס חשיבות רבה לנושא החינוך וההשכלה ורואה בתרומה זו של מחשבים לילדים גישור על פערים דיגיטליים ודרך משמעותית לקידום החינוך וההשכלה בערי הפריפריה"

שוקי בורשטיין מנכ"ל בנק "מרכנתיל" חתם בימים אלה על חידוש ההסכם עם עמותת "מחשב לכל ילד" למתן תרומה לרכישת מחשבים לילדים ובני נוער אשר ידם אינה משגת רכישת מחשבים.

 טקס החתימה התקיים בלשכת מנכ"ל הבנק והשתתפו בו מצד בנק מרכנתיל, מנכ"ל הבנק, מר שוקי בורשטיין, מנהלת חטיבת משאבי אנוש ומינהל, גב' רוני לרס, מנהל האשראי בחטיבה הקמעונאית, דודי מימון, דוברת הבנק והאחראית על הפעילות בקהילה, אוסנת קרן, מנהל הפרסום באגף השיווק, מר עופר רביב ובכירים נוספים.

 את עמותת "מחשב לכל ילד" ייצגו בטקס יו"ר העמותה, מר אריה סקופ, מנכל"ית העמותה , גב' אורלי תמיר ויסמין אפרמיאן, רכזת פיתוח משאבים בעמותה.

 במשך השנים בהם "מרכנתיל"  שותף לפרוייקט "מחשב לכל ילד", תרם הבנק למעלה מ- 1,000 מחשבים.

מר אריה סקופ יו"ר עמותת "מחשב לכל ילד" הודה למנכ"ל הבנק על התרומה וסקר את פעילותו של הארגון לאורך השנים וסיפר כי במרוצת השנים הותקנו עשרות אלפי מערכות מחשב בבתים ברחבי הארץ  מהם נהנים מאות אלפי ילדים ובני משפחותיהם. המחשבים תרמו רבות לילדים ובני משפחותיהם.

marcentil 1

מימין אריה סקופ יו"ר עמותת מחשב לכל ילד, אורלי תמיר מנכ"לית עמותת מחשב לכל ילד, שוקי בורשטיין מנכ"ל מרכנתיל.

 שוקי בורשטיין מנכ"ל הבנק "במסגרת הפעילות החברתית קהילתית של הבנק ועובדיו הוא רואה חשיבות רבה בקידום החינוך וההשכלה וצמצום הפערים בערי הפריפריה: "השותפות שלנו בפרוייקט זה תורמת לגישור על פערים דיגיטליים כאשר עוד ועוד פרטים באוכלוסיה נחשפים לשימוש במחשבים במסגרת החיים השוטפים. אנחנו שמחים להיות חלק מהפרויקט ורווים בכל פעם נחת מחדש כאשר נציגי הבנק לוקחים חלק בטקסים המרגשים המתקיימים בכל רחבי הארץ, בהם העמותה מחלקת את המחשבים".