כותרות אחרונות
Search

"חגיגה בחצר עם אסתר" סדרת טלוויזיה חדשה לילדים עם כוכבת הילדים אסתר (אתי) קסטרו

"חגיגה בחצר עם אסתר" !

סדרת טלוויזיה  חדשה לילדים עם כוכבת הילדים אסתר (אתי) קסטרו,

הסדרה כוללת 10 פרקים העוסקים בחגי ומועדי ישראל,

הסדרה תשודר החל מאפריל 2018 בערוץ הכוכבים YES, הוט וי או די וYES וי או די.

צילום: סלי פרג'

 

כוכבת הילדים אסתר (אתי) קסטרו חוזרת למרקע עם סדרה חדשה לילדים:  "חגיגה בחצר עם אסתר".  הסדרה החדשה תשודר בערוץ הכוכבים בYes, ,Hot v.o.d young Yes v.o.d,  החל מאפריל 2018. 

 

הסדרה "חגיגה בחצר עם אסתר", "נולדה" בעקבות הצלחת סדרת הילדים בכיכובה – "האוטוגלידה של אסתר", אשר עלתה באוקטובר 2017 ב-YES ובהוט.  

 

הסדרה החדשה מיועדת לילדים בגילאי שנתיים עד שש ומספרת את סיפורה של החצר של אסתר, שם תמיד מעניין ושמח. יחד עם סבתא מלכה (עירית ענבי) וחצב (אסף משה) הגנן המסור, חוגגים את חגי ומועדי ישראל, עם שירים אהובים וידועים,  ובודקים מה מיוחד בכל חג, מדברים על ערכה של חברות וחשיבות המשפחה והכל עם צחוק, משחקים ובעיקר שרים שירים אהובים.

צילום: סלי פרג'

בסדרה 10 פרקים, וכל פרק יעסוק, בשיר, שיחה ומשחק, בערכי היסוד ובדברים הבסיסים והמוכרים ביותר לכל ילד במדינת ישראל: ראש השנה, סוכות, חנוכה, פורים, פסח, חורף, קיץ, משפחה, חברות וקבלת שבת.

 

כמו בסדרה "האוטוגלידה של אסתר" אשר זכתה להצלחה רבה, כך גם בסדרה החדשה "חגיגה בחצר עם אסתר" כותבים את הסדרה איתי מאירסון וקובי מחט, שאף מביים אותה.

 

הסדרה "חגיגה בחצר עם אסתר" הינה הפקה עצמאית של אסתר אתי קסטרו.

 

קסטרו זכורה מלהקת "חמסה" אשר פעלה בין השנים 2003-2006 והתפרסמה במיוחד בלהיט "אתה חייב למות עלי". בשנת 2003 אף הופיעה הלהקה בפסטיגל של אותה שנה.

צילום: סלי פרג'

אסתר אתי קסטרו שרה, משחקת ומופיעה מגיל 12, אז עלתה על הבמה לראשונה בפסטיבל שירי הילדים מס. 17. מגיל 15 עד גיל 18 הייתה סולנית בלהקת הנוער "נעורי גבעתיים". שירתה כסולנית בלהקת פיקוד צפון ולהקת חיל החינוך בין השנים 1995-1997.

 

אסתר אתי קסטרו הופיעה במשך שנים רבות במיטב ההצגות ומחזות הזמר לילדים בתפקידים ראשיים, ביניהם "אדון חלום", "אן דן דינו", "סימבה מלך האריות", "80 יום מסביב לעולם" ועוד… במקביל הופיעה כזמרת ליווי במופע "שלום לך ארץ נהדרת" של הזמר יהורם גאון במשך שנתיים ועם שמוליק קראוס ז"ל במופע של מיטב שיריו. בנוסף קסטרו מדבבת סדרות מוכרות לילדים, ביניהן: "ווינקס", "תותית", "חבורת החצר" ועוד.

 

הסדרה "האוטוגלידה של אסתר" עלתה לאקרנים לפני כחצי שנה וזכתה להצלחה גדולה בקרב קהל הילדים ובני משפחותיהם. בעקבות ההצלחה לה זכתה הסדרה, החלה אסתר בסיבוב הופעות ברחבי הארץ עם ההצגה ובימים אלו היא כאמור עובדת על הסדרה החדשה "חגיגה בחצר עם אסתר".