כותרות אחרונות
Search

מבצע בחברת התעופה Wizz Air הנחה של 20% על כל הטיסות עד ל-31 במאי, שיוזמנו היום, 13 במרץ, עד חצות הלילה

#WIZZaroundEurope

וויז אייר ממשיכה לצמוח

תשיק ב-4 חודשים הקרובים 21 מטוסים חדשים, 4 יעדים חדשים, 700 המראות שבועיות חדשות ו-70 נתיבים חדשים

וויז אייר (Wizz Air), חברת הלואו קוסט המובילה במזרח ומרכז אירופה, השיקה היום קמפיין אינטרנטי שילווה את הרחבת פעילותה שהינה הגדולה ביותר מאז הקמתה. ב-4 החודשים הקרובים תכניס החברה לפעילות 21 מטוסים חדשים כדי לתת מענה ל-700 המראות שבועיות נוספות ובהשקתם של 70 שירותים חדשים. כמו כן תשיק החברה 4 יעדים חדשים– אתונה, טאלין, חרקוב ווינה  ותפתח בסיס חדש למערב אירופה בווינה. מהלך זה הינו נדבך חשוב נוסף בצמיחתה של החברה אשר השקיעה עד כה כ- 2 מיליארד דולר בהקמת 11 בסיסים בהם בריטניה, אוסטריה, פולין, אוקראינה, הונגריה, רומניה וגיאורגיה.

 

לקראת מהלכי התרחבות אלה יוצאת החברה במספר מבצעים שכוללים בין השאר  20% הנחה על כל הטיסות עד ל-31 במאי, שיוזמנו היום, 13 במרץ, עד חצות הלילה. כמו כן הנוסעים הראשנים ב-21 המטוסים החדשים ייהנו מסיכוי לזכות בשוברים בסך  1,000 אירו מתנת החברה. פרטים ב- wizzair.com ובעמוד הפייסבוק של החברה.

אוון ג'ונס, מנהל תאגיד ראשי של וויז אייר, אמר בחברה מציינים כי הם שמחים להיות חברה התורמת לצמיחתן של כלכלות וקהילות מקומיות על ידי קידום כלכלי, יצרית מקומות עבודה בשירותים תומכים כמו גם בתעשיית התיירות והמלונאות. ממרץ עד יולי 2018 יצטרפו לצוות של וויז 700 אנשי מקצוע מתחום התעופה מ-15 מדינות בכדי לתרום להצלחתה הגדלה של החברה.

אודות החברה:

חברת Wizz Air היא חברת הלואו-קוסט הגדולה ביותר במרכז ומזרח אירופה, החברה מפעילה צי של 90 מטוסים מסוג איירבוס A320 ואיירבוס A321 ומציעה למעלה מ-600 קווים, מ-28 בסיסים המחברים 145 יעדים ב-44 מדינות.
מאז טיסת הבכורה של  Wizz Air מתל אביב לבודפשט, החברה ממשיכה לשלב קווים חדשים בהתאם לצרכי הלקוחות. החברה מציעה מישראל ואליה 23 קווים ל-10 מדינות ברחבי אירופה, הטיסות ממריאות מנתב"ג ועובדה ונוחתות בין היתר בלובלין, קראיובה, קושיצה, לונדון-לוטון וורנה. לאחר 5 שנים של פעילות מוצלחת בארץ, Air Wizz הינה הבחירה הראשונה של למעלה מ-1.4 מיליון נוסעים מישראל ואליה. ב-2017 קרוב ל-750,000 נוסעים ישראלים נהנו מהשרות וממחיריAir  Wizz, וממערכת הזמנות ידידותית.