כותרות אחרונות
Search

חגיגות 15 שנים למסעדת הסוהו: פותחים את השנה האזרחית החדשה עם מוש בן ארי ואברהם טל במופע משותף

מסעדת הסוהו בראשון לציון חוגגת חגיגות 15 שנים ופותחת את השנה האזרחית החדשה עם מוש בן ארי ואברהם טל במופע משותף

החודש מציינת מסעדת הסוהו בראשון לציון 15 שנים להיווסדה. במסגרת החגיגות תיערך במתחם המסעדה מסיבה ענקית לרגל השנה האזרחית החדשה, שתכלול הופעה משותפת של שני ענקי הזמר: מוש בן ארי ואברהם טל.

האירוע יתקיים ביום חמישי 31.12 החל מהשעה 22:00 ועד השעות הקטנות של הלילה, במהלך הערב ייהנו הנוכחים ממופע מיוחד ומקפיץ של שני ענקי הזמר מוש בן ארי ואברהם טל עם להיטי הענק שלהם. במהלך הערב ינגן די ג'יי טל טובי את מיטב הלהיטים לריקודים, וסושי יחולק לקהל.

לכבוד האירוע, אוהל ענק יוצב מחוץ למתחם המסעדה, באוהל ימוקם אף מתחם VIP מיוחד.

חגיגות השנה האזרחית 31.12.15, פתיחת דלתות: 22:00,

מסעדת הסוהו, משה בקר 15 אזור התעשייה הישן ראשון לציון

לרכישת כרטיסים: 054-3500501

tal 3

צילום: זוהרון, גיא פריבס

אודות הסוהו

מסעדת הסוהו הוקמה על חורבות מפעל אלומיניום לשעבר בלב איזור התעשייה של ראשל"צ, כיוזמה משותפת של בנצי בן שמחון, ארז מוסצ'ו וסמדר חן, אשר חברו יחד במטרה לפתוח מסעדה אסייתית, שתביא את בשורת הסושי לעיר, והפכה מהר מאוד למוכרת בקרב תושבי האיזור כולו. בתפריט מופיעים כ-500 פריטים לבחירה, ביניהם תפריט סושי מושקע עם שילובים אקזוטיים ומיוחדים, מנות נודלס עשירות, מגוון בשרים ועוד.

המסעדה כוללת חלל עצום המאכלס בר-מסעדה, עם 250 מקומות ישיבה ומאובזרת באקווריום ענק וגופי תאורה מיוחדים המקנים לה אווירת מועדון ניו יורקי שוקק. כ-1100 אנשים סועדים בממוצע במסעדה ביום ונהנים משירות של 70 עובדים מדי משמרת.

mush 1

צילום: זוהרון, גיא פריבס

מסעדת הסוהו, משה בקר 15 אזור התעשייה הישן ראשון לציון. טלפון: 03-9658395

שעות פתיחה: כל יום 10:00-הלקוח האחרון