כותרות אחרונות
Search

"חגיגרובע" – חוגגים חול המועד פסח 2019 ברובע היהודי.

"חגיגרובע" – חוגגים חול המועד פסח 2019 ברובע היהודי.

בקצב הרובע – משחק גיבוש חוויתי חדש לכל המשפחה

* בריחה אל העבר- משחק אינטראקטיבי חדש ומתקדם

* כרטיס משפחתי הכל כלול מוזל במיוחד

* כרטיס משולב מוזל לבודדים

* סיורים מודרכים

21-24.4.2019

 

לרגל חג הפסח, החברה לשיקום ופיתוח הרובע היהודי בירושלים מזמינה את הקהל הרחב לעלות לרגל לירושלים וליהנות מחוויה משפחתית הכוללת משחק ניווט אינטראקטיבי וסיורים ברחבי הרובע היהודי וכניסה משולבת מוזלת לאתרים השונים במהלך ימי חול המועד פסח, 21-24.4.2019

 

כרטיס משפחתי "הכל כלול" לאתרי הרובע: החברה לשיקום ולפיתוח הרובע היהודי מברכת את בית ישראל בברכת חג פסח כשר ושמח! ומזמינה את הקהל הרחב ליהנות מחוויה משפחתית הכוללת כניסה משולבת לאתרים השונים במהלך ימי חול המועד פסח: בית כנסת החורבה, הרובע ההרודיאני, והבית השרוף המחודש. להתענג מהסיורים המודרכים במקום, ולקבל ערכת משחק "בקצב הרובע" במתנה. עלות הכרטיס 97 ₪ למשפחה ללא הגבלת ילדים. ניתן לרכוש דרך האתר  www.rova-yehudi.org.il או בקופות האתרים.

 

בקצב הרובע – משחק חדש למשפחות ברובע היהודי: חווית גיבוש משפחתית והרבה כיף ברחבי הרובע היהודי. כל משפחה תקבל תיק עם משימות ואביזרים ותצא לדרך בין הסמטאות הקסומות ומתחת לאדמה ברחבי הרובע היהודי . המשחק יפגיש את המבקרים עם עברה המפואר של העיר העתיקה לאורך כל תקופות ההיסטוריה, במהלכו יפענחו כתב סתרים, ירכיבו פאזלים, ישחקו במסלול בין עתיקות ומסתורין ויסיימו עם בובות משחק של התקופות ההיסטוריות בירושלים שיזכירו למשתתפים מה עבר על העיר הכל כך מיוחדת – ירושלים.

 

צילום: יעל הרמן

 

כרטיס  משולב 1+2 מתנה לאתרי הרובע: החברה מזמינה את כלל האורחים להיכנס וליהנות מאתרי החברה במחיר מוזל במיוחד לפסח. הכרטיס מאפשר כניסה לשלושת האתרים המובילים ברובע: בית כנסת החורבה, הרובע ההרודיאני, והבית השרוף המחודש. עלות הכרטיס 30 ₪ למבוגר, ו-15 ₪ לילד (גילאי 3-18). ניתן לרכוש דרך האתר  www.rova-yehudi.org.il או בקופות האתרים.

 

צילום: יעל הרמן

 

בית כנסת החורבה – חוצים ת'חורבה  – סיור חוויתי לכל המשפחה שיארך כחצי שעה בבית הכנסת החורבה. הסיור יעסוק בסיפור המרתק של ההתעקשות היהודית להקמת בית הכנסת פעם אחר פעם על אף ההריסות והקשיים החוזרים ונשנים לאורך השנים ועד הקמתו וקיומו בימים אלה. הסיור יכלול עליה לגג בית הכנסת המאפשר תצפית מרהיבה של 360 מעלות על העיר העתיקה, והתרשמות מהיפים והסמליים שבבתי הכנסת בעולם. עלות כניסה בודדת לאתר 20 ₪. ניתן לרכוש דרך האתר  www.rova-yehudi.org.il או בקופות האתרים.

 

צילום: יעל הרמן

 

סיורים מותאמים לילדים בעברית: יצאו כל חצי שעה, בין השעות 10:30-18:30, למעט השעות 13:00, 13:30.  סיורים באנגלית: יתקיימו בשעות  12:15 ו- 14:15.

 

הרובע ההרודיאני – שמחה רבה בהרודיאני  – סיור שיארך כ-40 דקות ברובע ההרודיאני, בדיוק במקום בו חגגו משפחות ירושלים את חג הפסח לפני כאלפיים שנה, עם הדרכה חוויתית מיוחדת ומותאמת למשפחות. במהלך הסיור יחושו המשתתפים את חוויתם של תושבי הרובע יבקרו בסלון, במטבח ובמקווה שלהם, יראו את בורות המים ששימשו את עולי הרגל ההמונים שהגיעו לעיר, והכל באזור תת קרקעי החבוי היום מן העין.

 

צילום: יעל הרמן

 

סיורים בעברית יתקיימו כל שעה עגולה בין השעות 11:00-18:00. ניתן לקבל הדרכה קולית באנגלית. עלות כניסה בודדת לאתר 20 ₪. www.rova-yehudi.org.il.

 

הבית השרוף המחודש – חוויה מיוחדת ומרגשת בה נכנסים המבקרים לביתה של משפחת קתרוס, שהינו אחד מ – 24 משפחות הכהונה שעבדו במקדש בימי הבית השני. בבית זה, שנחשף 6 מטר מתחת לפני הרובע, התגלו ממצאים   רבים וחשובים. לאחרונה אתר הבית השרוף עבר שיפוץ יסודי. במקום מוקרן סרט מרגש המתאר את עלילות משפחת קתרוס, שכאמור, גרה בבית זה בתקופת חורבן בית שני. הסרט נערך מחדש, נוסף לו תוכן המתאים ל-2020 ותורגם לשפות נוספות: סינית, ספרדית, אנגלית, צרפתית ורוסית. משך הביקור כ-30 דקות. עלות כניסה בודדת לאתר 20 ₪. ניתן לרכוש דרך האתר  www.rova-yehudi.org.il או בקופות האתרים.

 

צילום: יעל הרמן

 

לראשונה בארץ- בריחה אל העבר – משחק אינטראקטיבי: משחק אינטראקטיבי חדש לכל המשפחה שנחנך בימים אלה ברובע היהודי. מחלקת התיירות של החברה לשיקום ולפיתוח הרובע היהודי, בשיתוף עם חווית התנ"ך משיקות "רכבת מהירה" שתיקח את המבקרים ברובע למסע מרהיב אל העבר, באמצעות טכנולוגיה עתידנית, ובתפאורה היפה בעולם, של הרובע היהודי בעיר העתיקה בירושלים. המשתתפים במשחק יעברו בין סמטאות הרובע, מעברים תת קרקעיים נעלמים וחפירות, יגששו את דרכם בפענוח ובפיתוח כתבי חידה מאתגרים. את המשחק ילוו עזרים טכנולוגיים מהמתקדמים ביותר בתחום, טאבלטים וטכנולוגיית מציאות רבודה ייעודיים לחוויה תיירותית בלתי נשכחת. אורך החוויה כשעה וחצי. עלות- 250 ₪ למשפחה. הזמנה דרך www.rova-yehudi.org.il. את הטאבלים אוספים בקארדו המקורה בחווית התנ"ך.

 

צילום: יעל הרמן

 

שעות פעילות האתרים:

בית כנסת החורבה, הרובע ההרודיאני, הבית השרוף – בימים ראשון-רביעי, בין השעות: 10:00-21:30,

ניתן לקנות כרטיסים בקופות האתרים ובמרכז המידע בכיכר החורבה

להזמנת כרטיסים מראש: דרך אתר האינטרנט  www.rova-yehudi.org.il.

לפרטים נוספים ומידע בלבד: 4987*