כותרות אחרונות
Search

חגיגת הקיץ של דומינו'ס פיצה נמשכת עם שת"פ ייחודי בין דומינו'ס פיצה למותג סיטרואן – צילום – דן לב

חגיגת הקיץ של דומינו'ס פיצה נמשכת

שת"פ ייחודי בין דומינו'ס פיצה למותג סיטרואן: "משפחתית עם כל התוספות"- מזמינים פיצה משפחתית ויכולים לזכות במכונית משפחתית סיטרואן פיקאסו חדשה ובמגוון פרסים נוספים!

* מסגרת התחרות תוגרל המכונית המשפחתית סיטרואן פיקאסו וגם שלוש חופשות משפחתיות בחו"ל ומנויי פיצה!

* לאחר ההזמנה בדומינו'ס פיצה יש להיכנס לאתר ,Game.citroen.co.il לענות על חידון קצר וכייפי ולהירשם להגרלה ע"י הזנת מספר חשבונית קניה

* השת"פ יתקיים בין התאריכים 15/8-12/9 כשכל הזמנה תכנס להגרלה!

dominos 6

צילום – דן לב

דומינו'ס פיצה, רשת משלוחי הפיצה הגדולה והמובילה בישראל והמותג סיטרואן במבצע קיץ משותף במסגרתו בין ה-15 לאוגוסט ועד ה-12/9, כל המזמין באחד מסניפי דומינו'ס יוכל לזכות בסיטרואן פיאקסו 5 מקומות מתנה, בחופשות משפחתית לחו"ל או במנויי פיצה . תהליך הרישום להגרלה הוא פשוט וקל – לאחר הזמנה בדומינו'ס פיצה יש להיכנס לאתר Game.citroen.co.il לענות על חידון קצר וכייפי ולהירשם להגרלה ע"י הזמנת מספר חשבונית קניה.

sitroen 1

צילום: יח"צ חו"ל

סיטרואן פיקאסו, המוצעת במתנה לזוכה בהגרלה
סיטרואן C4 פיקאסו -מיניוואן חמישה מושבים , מצויד באביזרי בטיחות מתקדמים, אבזור פנים עשיר ובעל מרווח מעולה לחמישה נוסעים. המושב האחורי מחולק לשלושה מושבים נפרדים עם עיגון ISOFIX בכל אחד מכיל בקלות 3 בוסטרים . סיטרואן C4 פיקאסו מצויד במנוע טורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטר עם הספק של 165 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם שישה הילוכים ומערכת מולטימדיה. הביצועים עומדים על 8.4 שניות מאפס למאה וצריכת דלק ממוצעת של 17.9 ק"מ לליטר. ה-C4 פיקאסו מספק את כל הצרכים של משפחה.