כותרות אחרונות
Search

חגיגת טעמים בסניפי רשת חינאווי Wine & More.!

 

חגיגת טעמים בסניפי רשת חינאווי Wine & More.!

מגוון גדול של יינות ומשקאות אלכוהולים לצד מבחר מוצרי מעדניה איכותיים.

כל סניפי הרשת פועלים במתכונת מלאה על פי הנחיות משרד הבריאות ובמשלוחים אונליין וכך גם קצביית הפרימיום של חינאווי בארבעה סניפים:

קרליבך תל-אביב,

 איירפורט סיטי,

הוד השרון,

ראשל"צ,

 

חגיגת טעמים בסניפי רשת חינאווי Wine & More: נוסף ליינות ולמשקאות אלכוהוליים איכותיים אותם משווקת הרשת, ניתן להשיג מגוון פסטות פרימיום ריסטרטו מאיטליה, לצד מוצרים משלימים כדוגמת רטבי פרימיום, דגים משומרים וטונה איכותית מיובאת. כל 9 סניפי הרשת פועלים במתכונתם המלאה, גם בימים מאתגרים אלו.

 

צילום: אביב פרסום

 

הרשת מפעילה בארבעה סניפים קצביית פרימיום המספקת מענה לציבור לקוחות רחב. הבשר של חינאווי נחשב לשם דבר ומבוקש במיוחד-בשר טרי, איכותי ומובחר בסניפי קרליבך תל אביב, אירפורט סיטי, הוד השרון וראשל"צ.

 

כמו כן, חינאויי Wine & More מפעילה שתי מעדניות בסניף קרליבך ובסניף הרצליה- המעדנייה משווקת גבינות בוטיק ייחודיות כשהדגש הוא על גבינות קשות מתוצרת ישראלית איכותית המותאמות לחיך הישראלי.

 

צילום: אביב פרסום

 

לצד זאת, לקוחות הרשת יוכלו ליהנות ממגוון יינות רחב ואיכותי בכל הסניפים, מגוון חבילות שי, מארזים בהרכבה אישית ומארזים מובנים של יינות מובחרים המותאמים להעדפות הלקוח במחירים מיוחדים.

 

מהרשת מוסרים כי לרגל חג הפסח הקרב ובא, יוצעו מגוון מבצעים אטרקטיביים על המחלקות השונות, כך שכדאי לעקוב באופן תדיר אחר העדכונים בעמוד הפייסבוק ובאתר הבית של הרשת.

 

טווח מחירי מארזי יינות בהתאמה אישית: החל מ- 25 ₪  ועד אלפי שקלים למארז.

 

להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ ובחנות האונליין- http://wineandmore.co.il/

 

צילום: אביב פרסום

 

 

אודות רשת חינאווי Wine & More:

רשת חינאווי wine & more , הנה רשת קמעונאית מובילה לשיווק והפצת יינות ומשקאות אלכוהוליים מהוותיקות והבולטות בארץ. הרשת מונה כיום 9 סניפים המתמקדים בעיקר באזור המרכז והשרון: 2 סניפים בתל אביב, הרצליה, חולון, פתח תקווה, יפו, הוד השרון ובאירפורט סיטי. בסניפים אחדים מפעילה בנוסף הרשת קצבית פרימיום ומעדניה איכותית.

 

הרשת הוותיקה הוקמה בשנות ה- 40 עוד לפני קום המדינה, על ידי קרים חינאווי, וכבר אז הצטיינה בהיצע ומגוון רחב של יינות ומשקאות אלכוהוליים איכותיים וכן,יבוא אישי של יינות עתיקים מהיקבים המובילים בעולם. חינאווי הפך לשם נרדף של אהבת היין המשובח, איכות חסרת פשרות ומקצוענות ברמה בינלאומית.

 

כיום, מנוהלת הרשת ביד רמה על ידי בניו של ג'ורג' חינאווי, אשר קיבלו את המושכות לניהול עם תום לימודיהם הגבוהים באנגליה- אנדרי, ואסים ותאופיק חינאווי, הממשיכים בהצעדת המותג בעל השם העולמי ופיתוח בשווקים חדשים.