כותרות אחרונות
Search

חגית טסה משיקה את הקולקציה לסתיו חורף 2016-2017

חגית טסה – סתיו חורף 2016-2017

בקולקציית סתיו-חורף 16-17 ממשיכה מעצבת האופנה חגית טסה את כתב ידה עם פריטי קז'ואל משובחים במראה אורבאני נונ-שלנטי ונינוח עם נגיעה של רוקנרול.

*****

את ההשראה המרכזית לקולקציה שאבה טסה מהמתח בין העולם התעשייתי הישן אל מול העולם התעשייתי המודרני של ימינו.

.

האיזון בין שני העולמות בא לידי ביטוי בקולקציה באיסוף ושימוש במטאליקה מכל הסוגים, החל מבדים כסופים במראה עתידני בשמלה, חולצות ואפילו ז'קט אופנוענים דמוי עור וכלה בדיטיילים מתכתיים ממש כמו אבזמים, רוכסנים בולטים המדמים גלגלי שיניים של מכונות, כפתורים ואטיקטים בטכנולוגיות יציקה מתקדמות, תפרים בציפוי ווקס ופויל מטאלי ועוד.

hagit-1

photo: Tamuz Rahman & Hadas Peretz

הקולקציה מצטיינת בעושר של דפוסים וטקסטורות ייחודיים לחגית טסה, שייבאה הפעם את הרוב המכריע של הבדים והחומרים מחו"ל ואף פיתחה בדים בלעדיים לבית האופנה שלה. הבדים עברו תהליכים ארוכים של אריגה, צביעות משולבות – חלקן ידניות וחלקן מכאניות, כביסות, שטיפות, הדפסה דיגיטלית ועוד.

.

לראשונה ומתוך רצון להתנסות בחומרים בהם לא נגעה קודם, עיצבה חגית טסה ז'קט ראשון מעור. הז'קט, בגזרת אופנוענים מעודנת עשוי מעור נפה רך במיוחד מעוטר ברוכסנים בולטים בסגירה א-סימטרית.

hagit-2

photo: Tamuz Rahman & Hadas Peretz

עוד בולטים בקולקציה: שמלת סריג ויסקוזה כסופה וז'קט קוקטי מדמוי עור כסוף, מכנסי אופנוענים בגזרת סקיני בשילוב לייקרה ודמוי עור, מערכת של גופיית גולף, חצאית וז'קט בומר שחורים עם ציפוי "חלונות" פלסטיקי א-לה אייטיז, שמלת מקסי מסריג בצבע זית עם מחשוף וי עמוק מעוטר ברוכסן, מכנסיים שחורים בציפוי ווקס עם סגירת רוכסן אלכסונית ומעיל בטקסטורה גיאומטרית וצווארון מעטפת.

בהמשך העונה תוכנס לחנויות קבוצת ערב מסריגי קטיפה בצבעי שחור ופלדה הכוללת חולצות וגופיות קוקטיות, שמלות קטנות ומכנסיים נינוחים בגזרת טריינינג.

טווח מחירים:

מכנסיים 449-679 ₪, ג'ינסים 549-689 ₪, חולצות 279-449 ₪,

שמלות 389-629 ₪, ז'קטים 389-759 ₪, ז'קט עור: 1989 ₪.

hagit-3

photo: Tamuz Rahman & Hadas Peretz

להשיג ברשת חגית טסה:

ת"א: דיזינגוף 228 / רמה"ש: אוסישקין 55 / רחובות: קניון רחובות / הוד השרון: קניון שרונים
רעננה: קניון רננים / אילת: טיילת המלך שלמה.
חנויות עודפים:  
ת"א: בית טפר – תל גבורים 5 ת"א, סטודיו – קלישר 21 / חיפה – קניון חוצות המפרץ