כותרות אחרונות
Search

חדרי אמבטיה אלגנטים ואופנתיים מעץ טיק בורמזי ב"בית תותחני" בראשל"צ

חדרי אמבטיה אלגנטים ואופנתיים מעץ טיק בורמזי ב"בית תותחני" בראשל"צ

מכירה מיוחדת מהתצוגה לרגל שדרוג האולם

חברת "תותחני אינווסטמנט" מתמחה ביבוא ושיווק מוצרי יוקרה למטבח ולאמבט של המותגים המובילים והיוקרתיים בעולם. בימים אלה שוקדת החברה על הרחבת ושיפוץ אולם התצוגה המעוצב ומציעה למכירה פריטים יוקרתיים וייחודים במחירים אטרקטיבים ובהנחה משמעותית.

בבית תותחני למכירה אמבטיה אלגנטית, כיורים ואגניות אופנתיים מעץ טיק בורמזי של חברת INLE חברה איטלקית מאזור הדלומיטיים באיטליה, המתמחה בייצור מוצרי עץ טיק בורמזי לאמבט. שילוב טרנדי במקלחות יוקרה עם סוג העץ הכי מומלץ לאמבט שמיוצר מחומרים טבעיים, בעבודה מדוייקת , החברה מעניקה אחריות של 5 שנים.

המוצרים של INLE מיוצרים מעץ טיק עבה המוקשח בתנור באמצעות הבאת תכולת לחות העץ לרמה של 11% (±2%). הם מורכבים מבלוקים ומוצרים טרומיים מוגמרים למחצה, המשולבים זה בזה ומעובדים בתהליך אקסקלוסיבי המבטיח חוסן ועמידות בסביבות חמות ולחות

עץ הטיק הבורמזי בו נעשה שימוש, מאופיין בסיבים המשתנים בהתאם לתאורה וזווית הצפייה: תכונה זו היא אופיינית לעץ ומדגימה את תכונותיו המובחנות, ייחודיותו ומקוריותו. מהותו מבטיחה תחזוקה קלה והוא מומלץ במיוחד למוצרים איכותיים, בהם נדרשת עמידות גבוהה למים. תכונותיו העיקריות הן: קשיות מספקת, יציבות מבנית מתמדת, אטימות לנוזלים ויופי.

totcani 1

אמבטיה: דגם rangun

החל מ- 75,000 ₪

totscani-4[1]

צילום: סטודיו תותחני

כיור רחצה מעוצב, בטיק בורמזי מפוסל, עם כיור בודד או כפול אובאלי ושקוע ודפנות מחוברות.

 

מחיר החל מ-6,500 ₪ לדגם sittwe

totcani 2

צילום: סטודיו תותחני

אגנית:

החל מ-6,800 ₪

 עוד בבית תותחני, ברזי נירוסטה ואביזרים יוקרתים לאמבט MILANO     MGS  מגוון ברזי המטבח והאמבטיה המינימליסטיים, ראשי המקלחת, ברזי מילוי האמבטיה והאביזרים של MGS, המרוחקים מהתקן התעשייתי של ציפוי פליז ליצירת גימור מוברש או מבריק, מעוצבים תוך שימת דגש מרבי על פרטים ומשלבים את הנירוסטה האיכותית ביותר בעולם! מוצרים העשויים 100% נירוסטה ניתנת למיחזור. הברזים, העשויים נירוסטה, היגייניים ביותר והם אחד מהברזים הבודדים המאושרים ע"י קרן הסניטציה הארצית (NSF),בארה"ב הגוף העולמי המוביל לבטיחות וגהות. בניגוד לחומרים אחרים, כגון פליז, המצריכים שטיפה על בסיס מים לעמידה בהצלחה במבחני ה-NSF, הרכב הנירוסטה טהור לחלוטין, ומבטיח שעופרת או חלקיקים רעילים אחרים לא יחדרו למי השתייה.

מחיר החל מ-3250 ₪

 

totchani 1

צילום: סטודיו תותחני

דגם BOMA (בתמונה המצורפת) ברז נירוסטה ניתק מן הבסיס, מסתובב 360 מעלות. עיצוב מעודן. הפעלה חזיתי נוחה. מתאים לכיורי אי וכיורי שירות. ניתק מהבסיס. דגם מט  ש"ח3732 ,מבריק 4098 ₪